Ik ben ook verliefd op Pinkquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Pink dus ik weet niet of met kind per se ideaal is, maar hij zou toch wel mee mogen.
Denk ik.
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:09 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda Sabaton was een supergave show en de muziek was heel goed. Dit in tegenstelling tot Babymetal in het voorprogramma want die zongen vals
Ze hadden echt alles uit de kast getrokken voor de show: vuurwerk, vlammenwerpers, figuranten, nepsneeuw, confettien een groot scherm met live videobeelden zodat je alles heel goed kon zien.
Ja wel veel oorlog natuurlijk. Veel Eerste Wereldoorlog dit keer.
Ja echt treurig eigenlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klinkt goeden Babymetal is ook echt niks
Toen stond ze niet in Afas. Toen stond ze in de HMHquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op Pink
Ga al een aantal jaar met mijn zus naar de concerten. Goeie oude tijd dat ze nog in Afas stond.![]()
Laatste paar keer amper aan kaartjes te komen maar altijd wel gelukt (slechte plaatsen)
Geen zin in pinkpop dus we gaan naar Keulen, gewoon met gemak staanplaatsen kunnen kopen
Haha true dat was nog HMHquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen stond ze niet in Afas. Toen stond ze in de HMH![]()
Zonder show en glittersDaar ben ik verliefd geworden
Ik ga niet dit keer. Dat wordt spijt.
Pfff dat is niet te doen! Arme jijquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
Sorry alvast voor de mensen voor wie menstruatie nog altijd een taboe onderwerp is. Ik moet toch even klagen. Ik heb me toch een godvergeten kut menstruatie op dit moment. Voor de zekerheid het ziekenhuis zo maar even bellen om te vragen of dat normaal is. Ik zit al op dag 7, en de afgelopen 3 dagen kan ik om 2 uur voor een nieuwe tampon.
Dat kan je maaaaaanden volhouden weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
Sorry alvast voor de mensen voor wie menstruatie nog altijd een taboe onderwerp is. Ik moet toch even klagen. Ik heb me toch een godvergeten kut menstruatie op dit moment. Voor de zekerheid het ziekenhuis zo maar even bellen om te vragen of dat normaal is. Ik zit al op dag 7, en de afgelopen 3 dagen kan ik om 2 uur voor een nieuwe tampon.
Wat een ellende. Verstandig om even te bellenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
Bestaan die mensen nog?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kan je maaaaaanden volhouden weet ik uit ervaring.![]()
Ik ben nu gelukkig gezegd na de novasure met een "tja, volgens mijn cyclus ben ik nu ongesteld, maar ik merk eht alleen aan andere klachten" (sorry @:Vanyel)![]()
Nee, het is geen miskraam als het niet nestelt. Dan maak je geen zwangerschapshormoon aan en ben je dus nooit zwanger geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:03 schreef Troel het volgende:
Overigens heb ik twee keer een miskraam gehad en ook twee keer daarna een heel heftige menstruatie. Denk dat je dat in jouw geval toch net zo moet zien? (niet om vervelend te doen overigens, begrijp me niet verkeerd!)
Heb je al eens een menstruatiecup geprobeerd? Daar was ik zelf heel blij mee voordat ik m'n spiraaltje liet zetten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:27 schreef Myraela het volgende:
Matig kut, inderdaad. Ach, in ieder geval gewoon even gemeld. Dat vind ik een fijne check. Voor de rest maak ik me er ook niet echt druk over. Los van de buikpijn voel ik me verder ook niet slecht, alleen zoveel bloed is gewoon irritant.
Nee, nog nooit. Ik weet wel dat mensen er altijd enthousiast over zijn en zeggen dat het echt veel kan houden. Maar tegelijkertijd zie ik de stolsels die ik verlies en dan heb ik er toch een hard hoofd in.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:31 schreef Morgane89 het volgende:
Heb je al eens een menstruatiecup geprobeerd? Daar was ik zelf heel blij mee voordat ik m'n spiraaltje liet zetten.
Goed dat je belde. En zeker doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is geen miskraam als het niet nestelt. Dan maak je geen zwangerschapshormoon aan en ben je dus nooit zwanger geweest.
Maar ik heb net de poli gesproken. Ze zeggen dat het komt door alle hormonen en de extra eitjes die zijn ontwikkeld, dan kan je menstruatie 'anders' zijn. Dat kan voor elke vrouw wel weer anders uitpakken, dus hoeft niet voor iedereen met superveel bloedverlies te zijn. Ze legt het nog even aan de arts voor, maar waarschijnlijk is het antwoord 'hoort erbij' en dan belt ze ook niet meer terug. Maar ze was wel superlief, en als het door blijft gaan of ik toch weer twijfels heb, mag ik weer bellen.
Deed ik ook regelmatig in mijn vorige baan voor corona. Moet ook veel aan haar denken vandaag. Ze keek zo uit naar het verschijnen van het laatste deel van de 7zussen, maar in augustus is ze overledenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:13 schreef Blues het volgende:
Fijne lunch, gaan we vaker doen in de stad. Veeeeeeel leuker zo dan dat half uurtje op werk met andere collega's erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |