abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210518803
quote:
11s.gif Op zondag 3 september 2023 13:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Gelukkig had die boer een vuurwapen, die luxe heeft niet iedereen.
In wijken waar dat soort honden veel voorkomen zijn doorgaans ook veel vuurwapens :s)
pi_210523523
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 13:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
In wijken waar dat soort honden veel voorkomen zijn doorgaans ook veel vuurwapens :s)
Ja, als je dan een opmerking maakt over die hond krijg je direct het pistool van de eigenaar onder je neus.
pi_210523639
:D

"Doet ie normaal anders nooit".
Maar dan over het baasje.
pi_210524895
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:31 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ja, als je dan een opmerking maakt over die hond krijg je direct het pistool van de eigenaar onder je neus.
In elk geval vindt men meestal commentaar raar. Tijd terug hier ook in een winkel. Eigenaar laat los de hond ruiken aan mensen. Iemand doet het juist en maakt palmreuk contact. Eigenaar over de zeik "wat deed je daar!"
  maandag 4 september 2023 @ 10:30:22 #205
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210528441
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 12:15 schreef tong80 het volgende:
Twee XL-bulldogs zijn door een boer in Wales doodgeschoten nadat zij vee aanvielen. 22 zwangere schapen werden doodgebeten en nog eens 48 raakten gewond. Het baasje heeft van de rechtbank een boete gekregen en mag een paar jaar geen honden bezitten.

[ afbeelding ]

Het incident vond plaats in maart eerder dit jaar. De honden waren ontsnapt uit hun huis en drongen binnen op het privéterrein van een boer uit Wrexham. Daar vielen zij het vee aan en ook tegenover de boer gedroegen de bulldogs zich agressief.

Reden voor de boer om de twee honden dood te schieten, nadat de beesten eerst schapen verwondden en zelfs doodden. De schade die het incident opleverde, kost omgerekend ruim 16.000 euro. Baasje David Hughes pleitte schuldig aan het feit dat hij de controle over zijn bulldogs was verloren en mag nu vijf jaar lang geen honden hebben en moet een boete van ruim 1000 euro betalen.

XL-bulldogs vaker betrokken bij incidenten
XL-bulldogs zijn de afgelopen jaren vaker betrokken geweest bij incidenten in het Verenigd Koninkrijk. In 2021 waren deze beesten betrokken bij twee op de vier dodelijke hondenaanvallen, waarna dat een jaar later opliep tot zes op de tien. Het ras was vorig jaar betrokken bij de dood van twee kinderen, waarna een campagne werd opgezet voor meer overheidscontrole bij de bulldogs en zwaardere straffen bij incidenten. Deskundigen waarschuwen dat er meer doden vallen als het ras niet wordt verboden.

https://www.telegraaf.nl/(...)-22-zwangere-schapen

:T
Dit ras is momenteel een hot topic in het VK en waarschijnlijk binnenkort in Nederland ook steeds meer, want wat is er nu mooier dan een hondenras waar iedereen bang voor is? Nog 20 kilo meer aan hond! Deze kolossen zijn dus niet te houden tenzij je een ervaren en verantwoordelijke eigenaar bent met een piemel boven de 1,85m die een ton bankdrukt maar goed, ervaren en verantwoordelijke eigenaren nemen dit ras niet omdat ze weten dat ze niet te houden en te vertrouwen zijn, aangezien de weeffoutjes er met verve in- en doorgefokt zijn.

Met dank aan celebs als Drake die trots poseren met deze ultieme tokkiehond. Daar kan geen Postbus 51-campagne tegenop...

Op Markplaats staan Delano, Melissa en Jennifer voor de andere Delano's, Melissa's en Jennifers klaar om de Nederlandse straten en parken verder te verzieken.
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 11:19:59 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210528741
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit ras is momenteel een hot topic in het VK en waarschijnlijk binnenkort in Nederland ook steeds meer, want wat is er nu mooier dan een hondenras waar iedereen bang voor is? Nog 20 kilo meer aan hond! Deze kolossen zijn dus niet te houden tenzij je een ervaren en verantwoordelijke eigenaar bent met een piemel boven de 1,85m die een ton bankdrukt maar goed, ervaren en verantwoordelijke eigenaren nemen dit ras niet omdat ze weten dat ze niet te houden en te vertrouwen zijn, aangezien de weeffoutjes er met verve in- en doorgefokt zijn.

Met dank aan celebs als Drake die trots poseren met deze ultieme tokkiehond. Daar kan geen Postbus 51-campagne tegenop...

Op Markplaats staan Delano, Melissa en Jennifer voor de andere Delano's, Melissa's en Jennifers klaar om de Nederlandse straten en parken verder te verzieken.
Wat kosten die monsters aan vreten joh? :r
Scheelt vast twee tattoeages per jaar ...
  maandag 4 september 2023 @ 11:36:20 #207
46794 Berkery
Fat bastard
pi_210528910
Wikipedia:

quote:
In the United Kingdom, XL Bully dogs were responsible for half of all dog-related deaths between 2021 and June 2023. The Kennel Club has opposed calls for the XL Bully to be banned.[13] In June 2023, John Hayes, MP for South Holland and the Deepings, raised the issue in the House of Commons, calling on the British government to urgently ban the XL Bully following a spate of attacks involving the breed in recent years.[14]

The Metropolitan Police covering the Greater London area seized 479 out-of-control dogs in 2022 under the Dangerous Dogs Act. By breed, the American Bully was the second most commonly seized dog, with 73 dogs seized. Prior to 2020, no seizures of American Bullies were reported. In the first five months of 2023 the force had seized 44 American bullies, almost three times the next most common breed, the Staffordshire Bull Terrier, of which 16 had been seized.[15]

In January 2023, a BBC investigation found that organized crime in the UK is moving into the lucrative market of extreme dog breeding, specifically American Bullies as a means of money laundering
Het is dus een vrij recente kruising, hier gaan we vast nog meer van horen.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 4 september 2023 @ 15:37:54 #208
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_210530720
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]

bRRRRRRRRRR.
Ongelooflijk dat dit ongebreideld door kan gaan.
Lekker niet aanlijnen, beetje triomfantelijk door de mensenmassa heenopen, iedereen doet toch wel stapje opzij.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_210530804
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2023 20:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vanaf nu weer standaard pepperspray bij me in dergelijke gebieden.
Hoe effectief is pepperspray tegen (agressieve) honden?
  maandag 4 september 2023 @ 15:50:04 #210
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_210530811

Zo eentje had een vroegere vriend van een van mijn zoons. Ik was als de dood voor dat beest. Dat overgens absoluut nooit iemand kwaad deed. De stumper liet zich zelfs door een andere hond flink bijten zonder zich te verweren. Dat verwacht je dus niet van zo'n hond. Maar even goed. ik zou echt niet bij die hond in de buurt willen komen. Ze zijn ook nog eens foeilelijk. En heel erg veel problemen met gewrichten en zo. Fok zou alleen al om die reden verboden moeten worden. Als zo'n hond je aanvalt heb je geen schijn van kans......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_210530842
quote:
8s.gif Op maandag 4 september 2023 11:36 schreef Berkery het volgende:
Wikipedia:
[..]
Het is dus een vrij recente kruising, hier gaan we vast nog meer van horen.
Ik las het even snel, is het nou een kruising tussen een AmStaff en een AmBulldog?

En het liefst laten mannen met groot ego hun hond ook niet castreren, want “ik kan hem zijn mannelijkheid toch niet afnemen!”, terwijl er toch genoeg reutjes beduidend rustiger worden na castratie. -O- Maar dat is weer een andere discussie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 5 september 2023 @ 20:09:22 #212
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_210543244
Raar verhaal in de Limburger :
quote:
Een Franse bulldog heeft maandagmiddag een man gebeten tijdens een wandeling met zijn vierjarige dochtertje in Brunssum.Het incident gebeurde rond half een op de Venweg, ter hoogte van het restaurant Canadian Corner. Een vader maakte daar een wandeling met zijn dochtertje toen er een vrouw met een Franse bulldog tegemoet kwam gelopen.

De vrouw gaf aan dat het meisje de hond niet mocht aaien, maar de vader wel. Hij deed dat voor een korte periode, maar vond het toch vreemd en trok zijn hand terug. Het bleek te laat en de hond beet de man in zijn hand, waarna hij naar de dokter moest voor een behandeling.

Weglopen
De vader wilde het onderling regeling met de vrouw, maar zij besloot weg te lopen zonder haar gegevens achter te laten. De politie was dinsdag aanvankelijk op zoek naar de eigenaresse van de hond en naar eventuele getuigen. De vrouw heeft zich even later dinsdagmiddag gemeld.
Waarom zou je een vreemde hond willen aaien ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 21:51:08 #213
197773 crew  maily
pi_210544434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Snap ik al niet.
En waarom niet het kind en toch wel de vader?

Laat iedereen van je hond afblijven.
Zucht .....
pi_210545434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Edit: Als ik beter lees begrijp ik dat de man wél toestemming had van de vrouw. Vreemd verhaal inderdaad.
anonieme razernist
  woensdag 6 september 2023 @ 00:13:46 #215
201761 phpmystyle
pi_210545594
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 15:48 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Hoe effectief is pepperspray tegen (agressieve) honden?
Weet ik niet, nooit uitgeprobeerd.

Op de achterkant staat "tierabwehr"
pi_210545681
Ik passeerde vandaag een man met een Rottweiler toen dat beest plotseling helemaal lijp werd. Hij vloog me aan maar gelukkig kon die man hem nog net wegtrekken. Scheelde nog geen halve meter. Wat een monster met die grote tanden, extreme agressiviteit, en dan dat geluid. Waarom is er geen muilkorfplicht voor dit soort rassen?
  Spellchecker donderdag 7 september 2023 @ 12:26:34 #217
197773 crew  maily
pi_210557459
Andersom: Dappere buurman redt hond

Hond wordt mishandeld door baasje; buurtbewoner trekt aan de bel
quote:
Een Tilburger is woensdagavond in zijn huis aan de Donizettistraat aangehouden voor het mishandelen van zijn hond. Dat meldt de politie. Een bezorgde buurtbewoner hoorde al enkele dagen schreeuwen en piepen van een hond. De buurtbewoner kon het niet langer aanhoren en belde de politie.

Op het moment dat de politie arriveerde, hoorden ook agenten geluiden van een hond in nood. Eenmaal binnen bleek dat het dier gewond was en versuft. Het zou gaan om een jonge hond.

De bewoner is aangehouden en de hond is in beslag genomen. Een dierenarts heeft de hond onderzocht en ontdekte meerdere kneuzingen en verwondingen.

Het dier is uiteindelijk door de dierenarts behandeld en wordt elders opgevangen.
pi_210557566
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 15:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik las het even snel, is het nou een kruising tussen een AmStaff en een AmBulldog?
Vooral een mix van allerlei stoere rassen. Dat is het probleem ook een beetje; er is geen rasstandaard, dus geen toezicht, elke fokker heeft een eigen idee hoe zo'n hond er uit moet zien. Dat maakt het verbieden van dergelijke kruisingen ondoenlijk.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_210560428
quote:
Ben benieuwd of de dader ook door z'n huisarts behandeld is voor z'n daden (spuitje geven).
Zou van mij best mogen.
  donderdag 7 september 2023 @ 21:09:44 #220
201761 phpmystyle
pi_210562514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 18:22 schreef hb64 het volgende:

[..]
Ben benieuwd of de dader ook door z'n huisarts behandeld is voor z'n daden (spuitje geven).
Zou van mij best mogen.
Nee.

Wel hondenverbod en ook controleren. Toch een hond? In beslag nemen en de kosten (herplaatsen hond etc, boete) voor rekening eigenaar.
pi_210564348
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje had een vroegere vriend van een van mijn zoons. Ik was als de dood voor dat beest. Dat overgens absoluut nooit iemand kwaad deed. De stumper liet zich zelfs door een andere hond flink bijten zonder zich te verweren. Dat verwacht je dus niet van zo'n hond. Maar even goed. ik zou echt niet bij die hond in de buurt willen komen. Ze zijn ook nog eens foeilelijk. En heel erg veel problemen met gewrichten en zo. Fok zou alleen al om die reden verboden moeten worden. Als zo'n hond je aanvalt heb je geen schijn van kans......
Ik stond gisteren tegenover zo'n moordmachine met mijn Teckel.

Serieus bang was ik.

Maar ik heb het beest geaaid hoor en ik deed net alsof ik niet bang was dus ik had Jeroentje ook gewoon met losse lijn.
Gaan die 2 gewoon samen spelen :')
En dat gigantische beest onderdanig zijn tegenover Jeroen.

Ik vertrouwde het van geen meter hoor, maar het is goed gegaan want Jeroentje leeft nog O+
pi_210564393
Foto van de nog levende Teckel O+
pi_210564395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik stond gisteren tegenover zo'n moordmachine met mijn Teckel.

Serieus bang was ik.

Maar ik heb het beest geaaid hoor en ik deed net alsof ik niet bang was dus ik had Jeroentje ook gewoon met losse lijn.
Gaan die 2 gewoon samen spelen :')
En dat gigantische beest onderdanig zijn tegenover Jeroen.

Ik vertrouwde het van geen meter hoor, maar het is goed gegaan want Jeroentje leeft nog O+
Jeroen is een alpha hont _O_
  vrijdag 8 september 2023 @ 07:07:28 #224
80382 manny
30 is best veel
pi_210565434
https://www.telegraaf.nl/(...)-21-kinderen-te-zijn

En nog ontkennen achteraf ook.... man man man.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210565555

Al jaren fan van Pitbull _O_
Ik jank al zijn nummers mee :@

En dan te bedenken dat ik Hardcore 4 life ben :') Heb ik zelfs getatoeëerd op mijn meer dan strakke lichaam.

HC4L

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2023 07:47:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')