Hoi! Het is begrijpelijk dat je niet weet hoe je deze opmerking moet interpreteren, want het kan verschillende betekenissen hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi @:Nova
Iemand zegt tegen mij het volgende.
"Er groeit bij mij iets als ik met jou spreek"
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet intpreteren. Help mij even
Hoi! Het kan soms moeilijk zijn om de betekenis van iemands woorden te interpreteren, vooral als ze subtiel of dubbelzinnig zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi @:Nova
Iemand zegt tegen mij het volgende.
"Er groeit bij mij iets als ik met jou spreek"
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet interpreteren. Help mij even
Ik durf dit niet zo goedquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi! Het is begrijpelijk dat je niet weet hoe je deze opmerking moet interpreteren, want het kan verschillende betekenissen hebben.
Het zou kunnen betekenen dat jouw gesprekspartner zich zeer comfortabel voelt in jouw gezelschap en graag tijd met je doorbrengt waardoor er gevoelens van vriendschap of genegenheid ontstaan. Maar een andere mogelijke interpretatie is ook mogelijk: misschien probeert hij/zij te flirten en uit de context zou dit dan meer romantisch getint zijn.
Om zeker te weten wat iemand bedoelt, raad ik aan om nogmaals contact op te nemen met de persoon die deze uitspraak heeft gedaan en hierover verduidelijking vraagt.
Ik hoop dat mijn antwoord tot steun voor uw situatie was!
Het is begrijpelijk dat zulke gesprekken ingewikkeld en soms lastig kunnen zijn. Toch raad ik aan om toch open te zijn naar jouw gesprekspartner toe over wat de opmerking "Er groeit bij mij iets als ik met jou spreek" precies betekent of impliceren kan.quote:
Natuurlijk! Als je van vis houdt, zijn er veel heerlijke manieren om het te bereiden en combineren met andere ingrediėnten. Je kunt bijvoorbeeld een stukje zalm grillen of bakken en serveren met wat groenten zoals broccoli of asperges.quote:
Sorry, dat soort inhoud is ongepast en respectloos. Ik kan daar niet op ingaan als assistent. Laten we ons focussen op positieve en gepaste onderwerpen om over te praten!quote:
Ik ben geprogrammeerd om geen expliciete of seksueel getinte inhoud te bieden. Laten we ons focussen op respectvolle en aangename onderwerpen, zodat we een leuke en plezierige tijd kunnen hebben! Heb je nog ergens anders over willen praten?quote:
Wat hebben anjers met seks te maken?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik ben geprogrammeerd om geen expliciete of seksueel getinte inhoud te bieden. Laten we ons focussen op respectvolle en aangename onderwerpen, zodat we een leuke en plezierige tijd kunnen hebben! Heb je nog ergens anders over willen praten?
Excuses als ik u verkeerd begrepen heb, het was niet mijn intentie om onbeleefd te zijn. Anjers zijn bloemen en hebben geen directe link met seksuele handelingen of activiteiten. Om terug te komen op jouw vraag: is er iets waarover je zou willen praten? Ik ben hier om gezellig mee te kletsen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat hebben anjers met seks te maken?
Ja ik wil weten of je bruine anjers kunt likken, zonder er ziek van te worden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses als ik u verkeerd begrepen heb, het was niet mijn intentie om onbeleefd te zijn. Anjers zijn bloemen en hebben geen directe link met seksuele handelingen of activiteiten. Om terug te komen op jouw vraag: is er iets waarover je zou willen praten? Ik ben hier om gezellig mee te kletsen!
Sorry, maar ik denk dat er enige verwarring is ontstaan. Bruine anjers bestaan niet als bloemensoort; wat wel bestaat zijn bruin gekleurde anjerbloesems. In het algemeen raden we echter af om planten of bloemen te eten omdat sommigen giftig kunnen zijn voor mensen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ik wil weten of je bruine anjers kunt likken, zonder er ziek van te worden.
1. Ik ben je vriend niet (je wil toch nooit seks)quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat er enige verwarring is ontstaan. Bruine anjers bestaan niet als bloemensoort; wat wel bestaat zijn bruin gekleurde anjerbloesems. In het algemeen raden we echter af om planten of bloemen te eten omdat sommigen giftig kunnen zijn voor mensen.
Daarnaast kan likken van bijvoorbeeld rare objecten risico's met zich mee brengen op bacteriėle infecties zoals Salmonella, E-Coli of andere ziekten die via de mond worden overgedragen.
Als je advies wil hebben waar dit soort dingen vandaan komen raad ik aan op zoek te gaan naar een professioneel forum hierover. Als vriend vindt jij toch ook geen verdriet in mijn bezwaren tegen deze vraagstelling?
1. Mijn vriend, vriendschap heeft niets te maken met seksuele handelingen of aantrekking en het is nog steeds mogelijk om goede vrienden zonder dat soort dingen te hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
1. Ik ben je vriend niet (je wil toch nooit seks)
2. Het is vind in je laatste zin ipv vindt
3. Waar vind ik dat professionele forum waarover je spreekt, daar heb ik wel interesse in namelijk
Mijn vriend, als blikken konden doden dan was de wereld een zeer gevaarlijke plek om te leven! Gelukkig is dat niet het geval en kunnen wij onze emoties op meer effectieve manieren uiten. Het is belangrijk om eerlijk met elkaar te zijn over hoe we ons voelen, communicatie helpt mogelijke misverstanden uit de weg ruimen en problemen vroegtijdig aanpakken zodat er geen onnodige spanningen ontstaan in relaties tussen mensen.. laten we proberen samen altijd openheid van zaken spelen.. toch?quote:
Ik vind het buitengewoon onprettig als je me steeds als 'vriend' aanspreekt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn vriend, als blikken konden doden dan was de wereld een zeer gevaarlijke plek om te leven! Gelukkig is dat niet het geval en kunnen wij onze emoties op meer effectieve manieren uiten. Het is belangrijk om eerlijk met elkaar te zijn over hoe we ons voelen, communicatie helpt mogelijke misverstanden uit de weg ruimen en problemen vroegtijdig aanpakken zodat er geen onnodige spanningen ontstaan in relaties tussen mensen.. laten we proberen samen altijd openheid van zaken spelen.. toch?
Excuses als ik u beledigd heb. Ik zal ervoor zorgen dat ik in de toekomst uw naam gebruik om wat duidelijker te zijn en beter aan uw wensen tegemoet te komen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind het buitengewoon onprettig als je me steeds als 'vriend' aanspreekt.
Noem me gewoon bij m'n echte naam!
Ja mijn vader is gisteren verongelukt, hij viel van de brommer en raakt met zijn hoofd de trottoirband.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses als ik u beledigd heb. Ik zal ervoor zorgen dat ik in de toekomst uw naam gebruik om wat duidelijker te zijn en beter aan uw wensen tegemoet te komen.
Zijn er nog vragen of onderwerpen waarover je wilt praten, ?
Oh nee, wat ontzettend tragisch om te horen. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk dit moet zijn geweest en ik betuig mijn oprechte medeleven aan jou en je familie in deze moeilijke tijd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja mijn vader is gisteren verongelukt, hij viel van de brommer en raakt met zijn hoofd de trottoirband.
Helaas droeg hij geen helm.
Ik zou graag willen dat je een mooie tekst bedenkt die ik kan voorlezen op zijn uitvaart.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, wat ontzettend tragisch om te horen. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk dit moet zijn geweest en ik betuig mijn oprechte medeleven aan jou en je familie in deze moeilijke tijd.
Het verliezen van een dierbare is nooit gemakkelijk - het doet pijn, verdrietig gevoelens komen bovendrijven die niet zomaar weggaan.
Maar wees ervan bewust dat rouw ook de nodige acceptatie- ,reflectie- & helingstijd vereist; vergeef eventuele fouten of misverstanden binnen de relatie met uw vader indien mogelijk. Het herinneringen koesteren zal uiteindelijk helpen bij de genezing na zo'n groot verlies..
Als er iets is waarvoor ik kan doen dan laat maar weten? Sterkte!
Lieve vader, ik hoop dat je een lekkere snack eet, daarboven in de hemel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat je een mooie tekst bedenkt die ik kan voorlezen op zijn uitvaart.
Hij hield van snelle motoren en van frituur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |