Als ze later in de running order was geweest had ik er een beter gevoel over gehad. Ben bang dat het nu een beetje weg gaat vallenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:20 schreef Moira het volgende:
Zou Alika kwalificeren? Ze kan wel goed zingen iig
Wel een dijk van een stem en altijd spot on. Maar ik vind het nummer ook niet per se finalewaardig tbhquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Als ze later in de running order was geweest had ik er een beter gevoel over gehad. Ben bang dat het nu een beetje weg gaat vallen
Ja, zeker ook door Armenië ervoor en Georgië later erna en Albanië ook nog niet kansloos. Die gaan het toch niet allemaal reddenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Als ze later in de running order was geweest had ik er een beter gevoel over gehad. Ben bang dat het nu een beetje weg gaat vallen
Er zit gewoon veel langzaam en mid-tempo in deze halve finale, dan is men zoiets als Bridges gewoon snel vergeten als het zo vroeg moetquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zeker ook door Armenië ervoor en Georgië later erna en Albanië ook nog niet kansloos. Die gaan het toch niet allemaal redden
Welneequote:Op woensdag 10 mei 2023 21:27 schreef Fred_B het volgende:
We schrijven België met potlood op voor de finale.
Het is net zo goed als Zwitserland, maar de rest in deze semi kan er vrij weinig van.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef Moira het volgende:
Ik snap niet waarom Cyprus 3e staat in de semi-oddshttps://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2
Ja, ze is best grote fan. Van zichzelf.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:37 schreef Moira het volgende:
Nu lekker schreeuwen en trappen met IJsland. Die zo lekker awkward zichzelf van het podium speelde bij het EiC
Die vibes krijg ik wel ja! Het deed me al niks toen ze net gekozen was, het deed me niks bij het EiC (alleen maar hardere cringe toen ze deed alsof ze een leuk publieksmeezingnummer had) en het doet me on the big stage nog steeds niks.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze is best grote fan. Van zichzelf.
Het ziet er wel echt ongemakkelijk uit. Ik kreeg het er zelf warm van.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:44 schreef aarontje112 het volgende:
Ik weet het niet zo met Griekenland. Ze hebben wel een bijna gegarandeerde 12 van Cyprus en Albanië, en met publiek komt dit toch wel beter over, heb ik het idee.
True, maar in deze televote only weet je het maar nooit. Zelfde geldt voor Polen, die denk ik alleen op diaspora/buren al doorgaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ziet er wel echt ongemakkelijk uit. Ik kreeg het er zelf warm van.
Nee, dat is zeker. Er zijn er aardig wat niet kansloos.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:48 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
True, maar in deze televote only weet je het maar nooit. Zelfde geldt voor Polen, die denk ik alleen op diaspora/buren al doorgaat.
Van Albanië toch niet per sé?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:44 schreef aarontje112 het volgende:
Ik weet het niet zo met Griekenland. Ze hebben wel een bijna gegarandeerde 12 van Cyprus en Albanië, en met publiek komt dit toch wel beter over, heb ik het idee.
Polen deed een Nederlandje inderdaad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ja met een optreden als dit gaat het wel door. Gewoon alles weggeNataliaGordienkoot.
Iemand merkte vandaag op dat de Rest-of-the-world vote waarschijnlijk bovengemiddeld gedomineerd gaat worden door voormalig-Joegoslavische landen, wat kan helpen voor de landen in de regio. Met name het daar populaire Albanië, en Griekenland ook wel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van Albanië toch niet per sé?En ik weet ook niet of ze wel echt lage punten gaan pakken, er zijn gemakkelijk 10 andere nummers die punten van andere landen gaan pakken.
Ik verwacht ook wel wat Slovenië punten daar danquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand merkte vandaag op dat de Rest-of-the-world vote waarschijnlijk bovengemiddeld gedomineerd gaat worden door voormalig-Joegoslavische landen, wat kan helpen voor de landen in de regio. Met name het daar populaire Albanië, en Griekenland ook wel.
Ja, maar die gaan sowieso wel doorquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel wat Slovenië punten daar dan
Fijn inderdaadquote:
Hoe zit die world-vote eigenlijk? Is dat nou in de semi al? Was dat in semi 1 ook? Want dan is het toch gek dat de andere deelnemende landen niet ook gewoon kunnen stemmen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand merkte vandaag op dat de Rest-of-the-world vote waarschijnlijk bovengemiddeld gedomineerd gaat worden door voormalig-Joegoslavische landen, wat kan helpen voor de landen in de regio. Met name het daar populaire Albanië, en Griekenland ook wel.
Jepquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Hoe zit die world-vote eigenlijk? Is dat nou in de semi al? Was dat in semi 1 ook? Want dan is het toch gek dat de andere deelnemende landen niet ook gewoon kunnen stemmen?
Ditquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:56 schreef Moira het volgende:
Ik vind het nummer te herhalend maar wel knap dat Georgië elke noot weer net als de studioversie klinkt
Zijn dit niet voornamelijk de fans buiten Europa?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel wat Slovenië punten daar dan
Ik vind het nummer afschuwelijk, maar gun Georgië die finaleplaats enormquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DitEn ik gun Georgië wel weer een keer finale dus ik hoop dat het doorgaat.
(En ik heb verder niet zo veel om voor te rooten in deze semi dus doe ik dat maar voor dit soort dingetjes als NQ streaks die verbroken worden![]()
)
Ik gok dat het vooral VS is, en Turkije want daar is het ESF ook nog steeds echt populair. En dan inderdaad landen als Montenegro en Noord-Macedonië waar het ESF nog steeds op tv uitgezonden wordt, maar waar ze niet deelnemen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:59 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Zijn dit niet voornamelijk de fans buiten Europa?Lijkt me een beetje copy paste van alle fanpolls. Maar ben heel benieuwd!
1. Australiëquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fijn inderdaad
Wat is jouw voorspelling van de 10 in deze semi? Jij zit (naar mijn idee) vaak goed dus ik ben wel benieuwd
Ik ben wel benieuwd hoeveel dit de EBU gaat opleveren in euro's.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok dat het vooral VS is, en Turkije want daar is het ESF ook nog steeds echt populair. En dan inderdaad landen als Montenegro en Noord-Macedonië waar het ESF nog steeds op tv uitgezonden wordt, maar waar ze niet deelnemen.
Ik ben benieuwd naar de staging van Albanië (is van Sacha Jean Baptiste). Als die goed is, denk ik dat zij wel die 10e plek kunnen kapen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1. Australië
2. Armenië
3. Oostenrijk
4. Slovenië
5. Cyprus
6. Litouwen
Die zijn sowieso door.
7. België
8. Polen
9. Georgië
Waarschijnlijk wel
10 kan alles zijn. Ik denk voor nu Denemarken, als er genoeg kindjes stemmen. Maar Griekenland, Estland en Albanië kunnen daar ook zomaar opduiken.
Ja, hoeveel Amerikanen er kijken vind ik lastig te zeggen. De semi’s sowieso heel weinig, maar zaterdag kan het met minimale percentages in totaal best een grote groep zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok dat het vooral VS is, en Turkije want daar is het ESF ook nog steeds echt populair. En dan inderdaad landen als Montenegro en Noord-Macedonië waar het ESF nog steeds op tv uitgezonden wordt, maar waar ze niet deelnemen.
Ik vind Cyprus ook precies niks.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:02 schreef Moira het volgende:
Ik snap niet waarom San Marino op laatste staat in de oddsEn Cyprus 3e
Zou eerder dit (hopen te?) zien doorgaan
Ja, ook als iets eigenzinnigs als Portugal makkelijk door kan gaan, werkt dat wel in het voordeel van Albanië ook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de staging van Albanië (is van Sacha Jean Baptiste). Als die goed is, denk ik dat zij wel die 10e plek kunnen kapen.
Zou ik wel jammer vinden van Alika overigens
Ik ook, de staging is niet pakkend genoeg.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:06 schreef Momo het volgende:
Oostenrijk heb ik het gevoel dat die in de finale zo maar op plek 15 terecht kunnen komen
Ja kwalificeren moet zeker lukken, maar het is geen top 5 in de finale staging.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook, de staging is niet pakkend genoeg.
Maar finale moet lukken
Zou ook eerste finale voor Oostenrijk sinds 2018 zijn dus ook weer een keer nodig.
Kweenie, had gekund, maar dit is alsnog top 3 waardig imoquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Dit liedje vroeg toch wel om props, verklarende led-schermen en een spectaculaire climax
Ja verdorie Marvin Dietmannquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Dit liedje vroeg toch wel om props, verklarende led-schermen en een spectaculaire climax
En het familieaspect gaat de kijker ook aanspreken denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:09 schreef Momo het volgende:
Albanië zie ik trouwens wel echt doorgaan
Zou ik bitterballen op zetten
Moet de lokale Cornald dat wel vertellenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En het familieaspect gaat de kijker ook aanspreken denk ik.
Ja, nu is het te gewoon geworden. ‘Credible’ voor de jury waarschijnlijk, maar te onduidelijk voor het publiek.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja verdorie Marvin Dietmann
Ik dacht aan een soort Daz Sampson achtige staging (maar dan minder cringe uiteraard) met bureaus en zo en mensen achter typewriters die dan gingen dansen en zo.
Ik vind Cyprus echt het meest niksige nummer van dit jaarquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef Moira het volgende:
Ik snap niet waarom Cyprus 3e staat in de semi-oddshttps://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2
Ik zie ook geen massale televote appeal (behalve van Griekenland). Jury zie ik het zo top 5 zetten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Cyprus echt het meest niksige nummer van dit jaar
niksig is een goede omschrijvingquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Cyprus echt het meest niksige nummer van dit jaar
Nee joh, dat gaat de kijker toch ook wel opvallen, dat papa en mama met hun zoon en dochters op het podium staan?quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet de lokale Cornald dat wel vertellen
quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk niet mee. Hebben ze geluid bij de hoofden? Of kijken jullie stiekem illegaal mee?
Ik zag commentaren staan op YouTube dat 2 van de zangers te oud waren. Al zou dat parodie kunnen zijn, maar denk niet dat iedereen dat meteen ziet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat de kijker toch ook wel opvallen, dat papa en mama met hun zoon en dochters op het podium staan?
San Marino gaat door en Cyprus NQquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Als Albanië kwalificeert gaat de hele tweede starthelft door. Alleen San Marino is de Hind van die reeks dan.
Tweede helft vind ik in deze semi ook een stuk sterker dan de eerste semiquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Als Albanië kwalificeert gaat de hele tweede starthelft door. Alleen San Marino is de Hind van die reeks dan.
Denk het niet. Ik had die link niet gelegd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat de kijker toch ook wel opvallen, dat papa en mama met hun zoon en dochters op het podium staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |