Ja , dat vind ik wel raarquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef woxxel het volgende:
Jeff mag geen facking meer zeggen.
Lekker op tijd ook. Dat hebben ze al een half jaar geroepen
Nu snap ik ook waarom ze af hebben gesproken dat niet meer te doen en te bewaren voor als ze er uit zijn, ze moeten nog 3 maanden en anders gaat het van kwaad tot ergerquote:
Uitdaging,? record de meeste slaap pakken...quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
Bern vindt de uitdaging toffer dan geld uitgeven om de verveling te bestrijden
Ik snap em nu ook. ze staan er mooi opquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom ze af hebben gesproken dat niet meer te doen en te bewaren voor als ze er uit zijn, ze moeten nog 3 maanden en anders gaat het van kwaad tot erger![]()
KimW en Wanda waren ook van de fakking en nu mag het ineens niet meer. Raar, is toch treurigquote:
Triest allemaal.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef Silves het volgende:
Geweldig nu Jef...met zijn info van achter en zijn commentaar..er zijn dus vele klachten geweest ivm schelden , nu verwacht hij klachten wat betreft onnodig geld uitgeven![]()
Ja dat snap ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
KimW en Wanda waren ook van de fakking en nu mag het ineens niet meer. Raar, is toch treurig
Moet hij maar eerder zijn nest uitkomen, denk zeker slapend een miljoen te winnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Bern "en wat is het nu vervelend dat ik er niet een nachtje over kan slapen"
Mijn kinderen mijn kinderen.. ja die zullen trots zijn op mamaquote:
dat vind i dan wel weer grappigquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Bern "en wat is het nu vervelend dat ik er niet een nachtje over kan slapen"
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Jeff zit te geinen met Wendy: Ik kan geen mens noemen, het zijn allemaal ratten.
Ow jee, de partij voor de dieren zal nu ook wel mailen.
Het is ook raar als je het goed bekijkt. Als je eten of drinken uit de winstpot haalt is dat x25. Maar haal je voor iedereen 150 euro uit diezelfde winstpot om vrij te besteden mogen ze er wel weer drank voor kopen zonder dat die x25 gaatquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:24 schreef Silves het volgende:
Sas durft te wedden dat Jap op groen gaat staan..dan heeft ze gelijk..hij houd gewoon uiteindelijk van een borrel en toch mss van plezier maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |