Vergeet niet dat je opgesloten zit met mensen waar je normaliter niet mee zou omgaan en er tegelijk een spel gaande isquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. `zoals Jeff nu is kan ik hem wel hebben maar die ander Jef mag ik absoluut niet
Die hulp heb je dan ook echt wel nodig..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:43 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft slachtofferhulp gekregen en een vertrouwenspersoon op school en dokter.
Toen was het wel klaar.
(niet klaar klaar, maar dat ze weer wat verder kon doen doelt ze op)
Zoals Moraima het zegt "Ja maar dat is toch opquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal 150 euro vrij te besteden hadden de rokers mooi tabak voor kunnen kopen
Hoezo komt er dan weer een stelling?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal 150 euro vrij te besteden hadden de rokers mooi tabak voor kunnen kopen
Dan nog keur ik dat gedrag niet goed.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je opgesloten zit met mensen waar je normaliter niet mee zou omgaan en er tegelijk een spel gaande is
Hoe ie naar z'n vriendin deed vond ik veel kwalijkerquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog keur ik dat gedrag niet goed.
Ze moeten die rokers eens aanpakken daar, ze krijgen te makkelijk hun zinquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals Moraima het zegt "Ja maar dat is toch op"
Omdat ze denk ik die 150 allemaal al weer op hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo komt er dan weer een stelling?
De 'nee-stemmers' staan sowieso te zwak waarbij zelfs mensen overlopen en maar wat aanklooienquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ze denk ik die 150 allemaal al weer op hebben
Ja onbegrijpelijk maar ik weet nu al dat het weer door gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten die rokers eens aanpakken daar, ze krijgen te makkelijk hun zin
Omdat het een domme groep is waardoor de slimmeriken vrij spel hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk maar ik weet nu al dat het weer door gaat.
Zoiets blijft je altijd achtervolgen en het ene moment heb je er meer last van en een ander moment zit het weer even weggestopt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:46 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft er nog weinig last van.
ZO'n 1,5 geleden liet iemand haar schrikken en toen kwam het weer even terug
Ja, daar kan je op wachten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk maar ik weet nu al dat het weer door gaat.
Precies. Net als op het werk. Je kan de pest hebben aan sommige collega's maar je moet toch samen het werk klaren. <<( hmmm hoe kwam ik op dit rare woordquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat hun ook nog met elkaar moeten samenleven. Een leuk gesprek hebben moet gewoon kunnen.
Dan is dit wel even extra confronterend nu voor je.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoiets blijft je altijd achtervolgen en het ene moment heb je er meer last van en een ander moment zit het weer even weggestopt.
Mijn vader is twee keer overvallen en is altijd een grote sterke man geweest maar na die overvallen was er echt wel een hoop veranderd
Een aantal welquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten ze überhaupt wel dat het een eliminatiespel is?
Dan zie ik wel weer voor me hoeveel invloed het heeft gehad op zijn leven..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is dit wel even extra confronterend nu voor je.
Rakelt vast weer de boel op
Wat is een eliminatiespel?quote:
Die probeer ik zoveel mogelijk te mijdenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Jappie, Mirthe, Wendy en Babbel hadden buiten een gezellig gesprek maar nee, eunice en JW
Ongelofelijk dat ze dat elke keer doen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Jappie, Mirthe, Wendy en Babbel hadden buiten een gezellig gesprek maar nee, eunice en JW
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.quote:
Neequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.
Da's wel weer heftig om dat weer even terug te beleven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zie ik wel weer voor me hoeveel invloed het heeft gehad op zijn leven..
Waarom kan Sasha normaal in de loods niet zo open zijn want zo is het een totaal ander mens.. ik denk dat ze het dan ook zelf een stuk leuker heeft daar.
Diezelfde boot?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay, ik dacht dat ik iets gemist had.
Als je de bovenlip `Babette nog wil zien moet je eventjes kijken ze is goed in beeld steedsquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je de bovenlip `Babette nog wil zien moet je eventjes kijken ze is goed in beeld steeds
Hier net zo, Dit doet Jeff wel leuk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Normaal luister ik die podcast niet want geen trek in maar dit was wel een leuk gesprek.
oh 40 zelfs, ik dacht 6quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
Ze vonden het allebei erg leuk en Jeff zegt er ook bij dat het een gesprek was van één uur en veertig minuten
En Sas ookquote:
1 uur en 6 minuten inderdaad.quote:
Ik verstond ook 6 maar daarna hoorde ik 40.. misschien heb ik het verkeerd gehoord..quote:
Tv kijken bedoel. Daar was ze net een paar keer goed in beeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |