Thuisquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Twee tot drie maanden was het toch? Never believe an addict!
raar kindquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Als we dit ding (verwarming in de kas) gewoon in de... in het zwembad flikkeren, dan wordt ie ook heel snel warm"
Sas: "Met personen erbij in? Dan wordt ie alleen heel snel warm"
Bern: "No jokes about that!"
Sas: "OH! Ik vind het moeilijk om niet luguber te zijn! Ik heb er moeite mee. De hele Addams family leeft in mij, dus hoe moet ik dat dan niet doen?!"
Ja, maar dat ziet er wel weer anders uitquote:
Tabakgatequote:
Goed zo, nog roziger worden des te eerder ligt hij er vanaf.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:52 schreef engine het volgende:
Sasha is bereid om met Bern in de hot tub te gaan vannacht
Echt die is niet lekker hoor !quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Als we dit ding (verwarming in de kas) gewoon in de... in het zwembad flikkeren, dan wordt ie ook heel snel warm"
Sas: "OH! Ik vind het moeilijk om niet luguber te zijn! Ik heb er moeite mee. De hele Addams family leeft in mij, dus hoe moet ik dat dan niet doen?!"
Die is echt niet helder hoor....quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, een beetje zwarte humor, daar hou ik wel van.quote:
Ik ben in China geweest, en daar worden spijkerbroeken van 3 euro geproduceerd. De duurste zijn rond de 13 euro, die zijn dan met extra stiksels of een borduurwerkje van bijvoorbeeld Tommy Hilfiger. Je zal begrijpen dat ik nooit 200,- voor een broek zal betalen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zegt ook wel wat dat je broeken van 200 euro koopt.
Vind zo'n grap ook nog wel kunnen, ging me meer om 'no jokes about that'.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, een beetje zwarte humor, daar hou ik wel van.
Het had een grapje van mezelf kunnen zijn
Zou die opmerking van Bern inderdaad vanwege dat 'verbod' zijn of houdt Bern ook niet van dat soort grapjesquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind zo'n grap ook nog wel kunnen, ging me meer om 'no jokes about that'.
Steeds duidelijker dat ze een opmerking over taalgebruik gehad hebben.
K5 heeft dat kennelijk nog als aanvulling op het niet meer zeggen van scheldwoorden gedaan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe: "We moeten echt zuinig doen met onze zenders, wat als het nu stuk gaat moeten we het zelf betalen"
Babs: "ja gaat van de dinge"
Zoe: "Nee maar ze zeiden als voorbeeld Babette haar zender heeft 480 euro gekost dus dan ben je zelf verantwoordelijk. Ik denk ik hoef het niet te zeggen"
Babs: "Nee, nee heel goed dank je wel"
Zoe: "<onverstaanbaar> maar als het stuk gaat <onverstaanbaar>"
Babs: "Jaja dan ben ik, I know"
Zoe: "<onverstaanbaar> iedereen"
streamwissel
onverstaanbaar omdat ze bijna constant met halve zinnen en door elkaar praten op een zacht volume...
Bern deed er zelf lacherig over en maakte zijn eigen grap en de 'no jokes about that' opmerking met een grote grijns. Zoe slikte gisteren al gevloek in, Sasha eerder ook al, Isaac maakte een grap over dat een woord dat Moraima zei 'op de lijst' zou staan dus denk inderdaad iets van achteren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou die opmerking van Bern inderdaad vanwege dat 'verbod' zijn of houdt Bern ook niet van dat soort grapjes
Als ze daar al geen grapjes over mogen maken kunnen ze beter de poort open gooien en iedereen naar huis laten gaan. Lamme bende.
Ach dat duurt een paar dagen dan gaat alles weer gewoon verder, iets minder bij bijna alle deelnemers zou wel mogen, maar dan moeten ze ook op het Nederlands praten en andere dingen gaan letten vind ikquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bern deed er zelf lacherig over en maakte zijn eigen grap en de 'no jokes about that' opmerking met een grote grijns. Zoe slikte gisteren al gevloek in, Sasha eerder ook al, Isaac maakte een grap over dat een woord dat Moraima zei 'op de lijst' zou staan dus denk inderdaad iets van achteren.
Nou gingen sommigen misschien wat ver in hun uitlatingen, ieder z'n mening daarover, maar totale Jip en Janneke policy is weer hele andere koek.
Ze werden wel gebraden en waren goed bruin, maar ze heeft ze in de crockpot gedaan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah nee weer van die blekebetballen..... net zoals die worst van gisteren...... zompig!!
Lezen is inderdaad het domste wat ze kunnen verzinnen, het is voor hen te hopen dat ze met een beter plan komenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben ze nog niets bedacht voor vannacht om die 6 man de nacht door te krijgen?
Iets als spellen/een quiz of zo?
Ze hebben zoveel verdienopdrachten gehad, daar is toch wel iets uit te verzinnen waar ze wakker van blijven?
Lezen lijkt me niet zo slim, vallen je ogen dicht....juist iets om ze alerter te houden lijkt me slimmer
Ow toch, ik zag zijn gezicht er niet bij en ging alleen op jouw tekst afquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bern deed er zelf lacherig over en maakte zijn eigen grap en de 'no jokes about that' opmerking met een grote grijns. Zoe slikte gisteren al gevloek in, Sasha eerder ook al, Isaac maakte een grap over dat een woord dat Moraima zei 'op de lijst' zou staan dus denk inderdaad iets van achteren.
Nou gingen sommigen misschien wat ver in hun uitlatingen, ieder z'n mening daarover, maar totale Jip en Janneke policy is weer hele andere koek.
Ze waren elkaar een beetje aan het plagen een hele tijdquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow toch, ik zag zijn gezicht er niet bij en ging alleen op jouw tekst af
Bijzonder dat er nog geen plan van aanpak is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Ben idd benieuwd of ze nog bij elkaar komen voor een plan van aanpak.
Zou eik Zoe iig moeten opperen
Ik heb vandaag niet veel kunnen zien, dus wellicht is er wel iets voorbij gekomen hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Bijzonder dat er nog geen plan van aanpak is.
Dat is alleen haar gedachte. Beetje donkere humor. Ze gaat dat niet echt doen he..quote:
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op letquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is alleen haar gedachte. Beetje donkere humor. Ze gaat dat niet echt doen he..
Bern kan nu goed oefenen met wakker blijven of met 1 oog open slapenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op let
ja hoorquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot je 'n keer alleen met haar bent en ff niet op let
Heb er ook niks over gelezen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet veel kunnen zien, dus wellicht is er wel iets voorbij gekomen hoor.
Of iets afgesproken wanneer bij elkaar.
Hij gaf net aan dat de niet-mogen-slapers dan wat hebben om naar te luisteren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Ik snap niet waarom hij er weken geen doet en vandaag ineens twee. Haast ofzo..
Ook ivm deze opdracht zodat de mensen die niet mogen slapen iets hebben om naar te luisterenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Ik snap niet waarom hij er weken geen doet en vandaag ineens twee. Haast ofzo..
Ah okayquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij gaf net aan dat de niet-mogen-slapers dan wat hebben om naar te luisteren.
Weet niet of dat serieus bedoeld was, leek wel
Oh gut straks vallen ze stuk voor stuk om met die koptelefoon opquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:56 schreef engine het volgende:
Als ik niet kan slapen zet ik juist iets op om af te leiden
Zou ik dan eerder morgennacht doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:57 schreef Lovely het volgende:
Ze kunnen ook gewoon een feestje bouwen in kamer 4 vannacht
Dat mag niet geen eten van die 150 euro vrijtebestedenquote:Op woensdag 10 mei 2023 18:21 schreef Willewa het volgende:
Ik lees net dat een zestal 48 uur wakker moet blijven voor een schamele ¤75 pp. De tyfus, ze hebben onlangs toch ¤300 pp gekregen om vrij te besteden? Ik zou me met liefde afkopen voor ¤75 en 2 heerlijke nachten slapen. 1 nacht is al ongezond en breekt je al flink op en dat werkt al een tijd door nog, laat staan 2 nachten. Een nacht zou ik nog wel doen maar daarna wordt het no go.
Sabotage!quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh gut straks vallen ze stuk voor stuk om met die koptelefoon op
Toch maar even een filmpje van gemaakt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow toch, ik zag zijn gezicht er niet bij en ging alleen op jouw tekst af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch maar even een filmpje van gemaakt.
Filmpje: https://streamable.com/upt26zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wel erg anders, dan "met personen erin of....."
Zo zie je maar hoe snel iets de wereld ingebracht wordt wat niet klopt
Opvallend,vind ook dat ze prettig praat nu.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:02 schreef humpty het volgende:
Ik praat liever niet over mij zelf zei ze in het begin
en nu ratelt ze gewoon
Ah okee 😅 Mooi kut dan. Flinke schijtopdracht om te moeten doen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mag niet geen eten van die 150 euro vrijtebesteden
ze praat zelfs met pit, niet dat slome lijzigequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:02 schreef humpty het volgende:
Ik praat liever niet over mij zelf zei ze in het begin
en nu ratelt ze gewoon
quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch maar even een filmpje van gemaakt.
Filmpje: https://streamable.com/upt26zdie zijn helemaal de weg kwijt zijn weer de harde kern van jef fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ook haar gezicht/ogen spreekt ook veel meerquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze praat zelfs met pit, niet dat slome lijzige
Ik zeg doe een stellingquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:07 schreef engine het volgende:
JW stelt voor om de prijzenpot nu gewoon te verdelen over 17 mensen
Ohhhh zelfs geel ?quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:09 schreef ledn81 het volgende:
Aap staat ook op de lijst blijkbaar. pas op hoor kost je 10.000
blijkbaar is er idd een lijstje met woorden waar ze geel voor kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |