Die twee linkerds JW en Erik wilden dat voornamelijk want die soldeerbout konden ze voor nog meer projectjes gebruiken..quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja vind ik ook en er moet ook nog eens eerst een soldeerbout gekocht worden, dus als het niet lukt, dan wordt het een dure föhn
Kees is nu dus klote geworden 🤪quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ding is helemaal naar de Kees.
Dat heeft ze een tijdje geleden wel geopperd om daar een stelling voor te plaatsen.. haar pruiken zijn volgens haar aan vervanging toequote:
Eentje is kapotquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze een tijdje geleden wel geopperd om daar een stelling voor te plaatsen.. haar pruiken zijn volgens haar aan vervanging toe
Zou ik leuk vinden voor Moriquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze een tijdje geleden wel geopperd om daar een stelling voor te plaatsen.. haar pruiken zijn volgens haar aan vervanging toe
Ja kijken hoe daar op reageren als je met een pot aan komt lopenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
De volgende keer knippen een Joey doen.
Dat is mooi Kees.quote:
ik dacht allemaalquote:
quote:
Moet ze echt doen en dan kijken wie haar dat allemaal gunnenquote:
kan ze toch zelf kopen van haar geldquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht allemaal
ze heeft er van de week 1 zitten maken
met een andere pruik
ze werden allemaal kaal zei ze
Ze hoeft natuurlijk geen pruik te dragenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moet ze echt doen en dan kijken wie haar dat allemaal gunnen
Het moet allemaal niet debieler worden want er heerst dus niet alleen censuur extern op beeldmateriaal maar dus ook de bewoners zelfs worden op een achterlijke wijze de mond gesnoerd. Zolang er geen grenzen worden overschreden (op welke manier dan ook) mag je alles zeggen en doen wat je maar wilt. Het is aan de sociale controle onderling om daar tegenop te treden. En maak jezelf maar schromelijk belachelijk door je te gedragen als een staatsmongool. Staatsmongool zei ik ja.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beetje overdreven dat ze niets meer mogen zeggen. Er zijn wel grenzen vind ik wat wel en niet kan, maar je kan ook overdrijven
Ik vind het een beetje overdreven maar goedquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ookze zijn aan vervanging toe zei ze.
ach vragen kan altijd en als het haar niet gegund wordt, zal ze wel wat anders bedenkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven maar goed
Mijn kloten voelen zich totaal niet aangesproken dus een dergelijke bewoording moet kunnen vind ikquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Babette zegt klote en wordt er ook meteen op gewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |