Eigenlijk op iedereen. Erik heeft een stelling er ingegooid voor een soldeerbout om een fohn te maken. Zij had een stelling voor een nieuwe fohn Op 2 of drie na ging iedereen op de stelling van Erik staanquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:58 schreef lojanda het volgende:
Op wie is Wendy nu boos? Iemand bij de stelling voor een föhn op rood gaan staan?
Dat is op 3 na iedereenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
Gewoon diegene die op rood hebben gestemd niet meer knippen.. laat ze dan ook maar zelf oplossen.
Zo zou ik er ook in staanquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
Gewoon diegene die op rood hebben gestemd niet meer knippen.. laat ze dan ook maar zelf oplossen.
Leuk , goed voor hemquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Jeff heeft zijn podcast-projectje weer opgepakt.
Is ze te lief voor.quote:
ik vraag me nog steeds af of hij het wel doorzetquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Lekker ongemakkelijk ook voor Jappie die op Jeff wil de komende eliminatie. Judas.
Nou prima toch.. krijgt ze het ook lekker rustig..quote:
Krijg er geen grip op. Hij is onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af of hij het wel doorzet
ik heb daar ook mijn twijfels overquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af of hij het wel doorzet
Ja toch?? Iedereen helpt ze met alles, maar dan ook met echt alles en staat ook nog eens voor iedereen op groen en als nu iets zelf vraagt wat voor haar belangrijk is laten ze haar vallenquote:
Dat is het dus en daar maakt iedereen grondig gebruik van.quote:
ja vind ik ook en er moet ook nog eens eerst een soldeerbout gekocht worden, dus als het niet lukt, dan wordt het een dure föhnquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja toch?? Iedereen helpt ze met alles, maar dan ook met echt alles en staat ook nog eens voor iedereen op groen en als nu iets zelf vraagt wat voor haar belangrijk is laten ze haar vallen
Dat ding is helemaal naar de Kees.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja vind ik ook en er moet ook nog eens eerst een soldeerbout gekocht worden, dus als het niet lukt, dan wordt het een dure föhn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |