Das duidelijk dat het niet hoeft.. ik kan me heel goed voorstellen dat ze wel pruiken draagt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hoeft natuurlijk geen pruik te dragen
Ik niet.. het is voor haar echt wel een dingetje. Je ziet haar ook bijna niet zonder.. alleen als het een keer niet anders kan. Het is heel makkelijk altijd om te zeggen dat iets overdreven is maar je weet niet wat het voor diegene betekent.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven maar goed
Alleen maar de lengte en verder zijn het allebei aangeklede tochtstrips.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
Zien jullie het verschil tussen Jappie en Jeff?
Dat slaat dan weer nergens op natuurlijk.. gaat ook over een heel ander bedrag en kan hij daar niet doen.. over overdrijven gesprokenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:15 schreef engine het volgende:
Meteen stelling voor haartransplantatie voor Ciano erachteraan dan
Zoe wil wimpers, die ook niet nodig zijn, maar haar gegund werden. Morrie wil graag een nieuwe pruik, mssn niet nodig, maar voor haar wel heel belangrijk. Marciano wilde een tattooset, niet nodig, Kenzy wiskundeboeken en ga zo maar door.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik niet.. het is voor haar echt wel een dingetje. Je ziet haar ook bijna niet zonder.. alleen als het een keer niet anders kan. Het is heel makkelijk altijd om te zeggen dat iets overdreven is maar je weet niet wat het voor diegene betekent.
We gaan nu verder.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
Jappie kan dus wel praten
maar voornamelijk over zijn sport
de film mag niet laterquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
Is Mirthe alweer tevreden gesteld of gaat ze slapen?
BOEHOE STAMP STAMP.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
de film mag niet later
dus ze heeft pech
Idd en de viool gitaar boeken en noem maar op..quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had Erik ook van zijn eigen geld een soldeerbout kunnen kopen, als hij zo graag wil klussen
De betekenis 'Woke' wordt zwaar misbruikt ,terwijl de echte betekenis compleet anders isquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
Je mag echter nooit zwichten voor 'woke' want die hebben een hele andere agenda dan waarvoor ze zogenaamd prediken
Preciesquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe wil wimpers, die ook niet nodig zijn, maar haar gegund werden. Morrie wil graag een nieuwe pruik, mssn niet nodig, maar voor haar wel heel belangrijk. Marciano wilde een tattooset, niet nodig, Kenzy wiskundeboeken en ga zo maar door.
Jeffrey had ook niet verwacht dat al zijn onzin muziek instrumenten zou doorgaan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en de viool gitaar boeken en noem maar op..
quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:30 schreef Puzzie het volgende:
De
[..]
De betekenis 'Woke' wordt zwaar misbruikt ,terwijl de echte betekenis compleet anders is
Misschien moeten we daar eens mee ophouden want het slaat nergens op , en zeker niet mbt dit programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat was het zeker maar dat wordt dan allemaal wel gegund maar als iemand die echt een nieuwe pruik nodig heeft zou het dan maar zelf moeten kopen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
J
[..]
Jeffrey had ook niet verwacht dat al zijn onzin muziek instrumenten zou doorgaan.
Was lachen
De triangel is wel een succes.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
J
[..]
Jeffrey had ook niet verwacht dat al zijn onzin muziek instrumenten zou doorgaan.
Was lachen
Zou onzin zijn net als geen föhn kopenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was het zeker maar dat wordt dan allemaal wel gegund maar als iemand die echt een nieuwe pruik nodig heeft zou het dan maar zelf moeten kopen.
En ik denk dat er best een sponsor kan zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
eigenlijk is het ook wel ietwat lullig
Jappie gaat er nog steeds van uit dat hij aan EJVJL wat overhoudt dat hem gaat helpen bij zijn ice speedway
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |