Ik heb eerder het idee dat ice ergens pissed om isquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
daar ging het niet om , ik reageerde op wat jij zei en daarin gaf ik aan dat de obsessie wederzijds is maar dat alleen Bern het daar nu over had en niet Jeff
Die deed wel raar gisterenquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ice ergens pissed om is
was gister alquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ice ergens pissed om is
Maar dat met Bern gebeurde gisteren toch ook las ik ?quote:
Gaat ook moeilijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik had zelf geen link gelegd
Nee precies, het mocht ook niet worden besproken door de bewoners , alleen Bern hoorde je eroverquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk
Want we hebben geen idee wat dat iets is
Misschien is het een maand eerder stoppen
Of weten ze op welke plek ze in een popipoll staan
Het kan werkelijk van alles zijn
Het is een brunchquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:56 schreef Lovely het volgende:
Waarom bewaren ze puddingbroodjes niet voor later op de middag?
Weet ik , maar meestal hebben ze niet echt een lekker tussendoortje voor in de middag vandaarquote:
Die is wel gewend om langer wakker te blijven toen met die dans marathonquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Lekker een opdracht om Bern finaal af te matten. Dat komt Jeff goed uit.
Misschien is er fruit ???quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik , maar meestal hebben ze niet echt een lekker tussendoortje voor in de middag vandaar
Daar mocht je wel even liggenquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is wel gewend om langer wakker te blijven toen met die dans marathon
Mag hopen van wel, weet niet wat er allemaal voor boodschappen zijn binnen gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |