Ik heb het gezien ,maar alleen Bern had die stellige aannamequote:Op woensdag 10 mei 2023 10:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb de beelden een paar keer terug gezien, en ben van mening dat Bern met enige stelligheid beweerd, dat Jeffrey slecht gaat op een mededeling (??) die vanuit K5 gekomen is. M.a.w. hij heeft gezien dat Jeffrey "daar slecht op gaat", en benoemd dat.
Komt er op neer dat het weekend overbrugd moet worden met het verdienopdrachtquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee zeggen ze normaal niet bij verdienopdracht , maar is volgens mij al eens eerder gezegd
Dat klopt! De anderen hebben zich netjes aan het verzoek van K5 gehouden, om er niet over te praten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ,maar alleen Bern had die stellige aanname
En aangezien Bern en Sas beide totaal niet snappen hoe Jeff in elkaar steektquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ,maar alleen Bern had die stellige aanname
Geduld, het is Zoe,quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat klopt! De anderen hebben zich netjes aan het verzoek van K5 gehouden, om er niet over te praten.
Plus Bern heeft een obsessie voor Jeff , omgekeerd ook maar in dit geval is het alleen Bern die het erover heeftquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat klopt! De anderen hebben zich netjes aan het verzoek van K5 gehouden, om er niet over te praten.
Maar zelfs Sas reageerde onverschillig , dus ik denk dat het vooral in Berns hoofd zitquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
En aangezien Bern en Sas beide totaal niet snappen hoe Jeff in elkaar steekt
Ik heb Jeff gisteren ook niet anders zien doen dan andersquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar zelfs Sas reageerde onverschillig , dus ik denk dat het vooral in Berns hoofd zit
De lipquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:42 schreef Hildetje het volgende:
Waarom doet Babette mij toch steeds doen denken aan Marge Simpson?🤔
quote:
quote:Plus Bern heeft een obsessie voor Jeff , omgekeerd ook maar in dit geval is het alleen Bern die het erover heeft
Wat voor mij wel zijn obsessie bevestigd![]()
niet moeilijk toch als de uitbarstingen van jef merendeels overr bern gaan en op hem gericht zijnquote:
daar ging het niet om , ik reageerde op wat jij zei en daarin gaf ik aan dat de obsessie wederzijds is maar dat alleen Bern het daar nu over had en niet Jeffquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet moeilijk toch als de uitbarstingen van jef merendeels overr bern gaan en op hem gericht zijn
Stinken ze na 1x gebruik?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:48 schreef Sestra666 het volgende:
de zweetpakken mogen terug, maar een fohn nee hoor
okquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
daar ging het niet om , ik reageerde op wat jij zei en daarin gaf ik aan dat de obsessie wederzijds is maar dat alleen Bern het daar nu over had en niet Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |