Zou kunnen hoor want als je dat al jaren doet en daarna stopt dan krijg je een uitgerekt hang lipquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Die heeft gisteren drie uren ( !! ) in K5 gezeten, voor..... Zou het?
Ik heb niets gehoord of gelezen daarover.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:21 schreef Harry het volgende:
Is er al een antwoord op de kwestie, dat de groep gisteren een mededeling van K5 heeft gehoord, waar Jeffrey (volgens Bern) slecht op zou gaan. Ze mochten er niet over praten.
Jeffrey is te rustig en weinig in beeld. Als je hem ziet zit hij in een blauwe stoel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:21 schreef Harry het volgende:
Is er al een antwoord op de kwestie, dat de groep gisteren een mededeling van K5 heeft gehoord, waar Jeffrey (volgens Bern) slecht op zou gaan. Ze mochten er niet over praten.
Dat zou echt een zwaktebod zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:22 schreef chufi het volgende:
Heeft de febo extra nachtdienst opgeroepen? Of gewoon slaapstreams ?
Het is wel de bedoeling dat die er niet zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:22 schreef chufi het volgende:
Heeft de febo extra nachtdienst opgeroepen? Of gewoon slaapstreams ?
Dus niet doorgezetquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:23 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "Had je die huishoudelijke dingen van de stelling van gister al doorgezet?"
Zoe : "ja"
Wendy : "staan ze nog in het winkelmandje?"
Zoe : "Ja nou ik was er nog mee bezig, ik wist niet meer welke shampoo, dus je moet zo ff..."
Wendy : "Dat dacht ik al"
Dat zou kunnen betekenen dat hij ergens van onder de indruk is (zoals Bern beweerd), weer een dip heeft, of (weer eens) bewust uit beeld wordt gehouden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jeffrey is te rustig en weinig in beeld. Als je hem ziet zit hij in een blauwe stoel.
Niet gezien en gehoordquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:21 schreef Harry het volgende:
Is ook niet te zien of te horen geweest ,vaag verhaalquote:
Ik heb er niks van gezien en niks van gelezenquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook niet te zien of te horen geweest ,vaag verhaal
Wanneer zei bern dat volgens jou?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou kunnen betekenen dat hij ergens van onder de indruk is (zoals Bern beweerd), weer een dip heeft, of (weer eens) bewust uit beeld wordt gehouden.
Gisteren in de kas, met Sasha. Er zijn wel beelden van.quote:
Ik ook niet , net als het verhaal van Bern, en ik kijk best veelquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien en niks van gelezen
Ik ookquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet , net als het verhaal van Bern, en ik kijk best veel![]()
Ik denk dat het misschien een beetje uit verband is getrokken ?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Gisteren in de kas, met Sasha. Er zijn wel beelden van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |