Wat een lucky lady normaal ligt ze lang in bedquote:
Volgens mij werd ze uit bed geroepen omdat alarm gingquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een lucky lady normaal ligt ze lang in bed
Er zijn al 6 dus ze redden zich zelf maar met elkaar..quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:13 schreef Lovely het volgende:
Misschien wel leuk als er een paar wakker blijven voor de andere 6Scheelt wel dat het er 6 zijn en niet 1 of 2 maar
Icequote:Op woensdag 10 mei 2023 10:14 schreef humpty het volgende:
Hey Babette kan je eindelijk 48 uur lullen zegt iemand tegen haar
Dus lag ze nog in bed. Ik snap niet hoe ze rekenen als laatste uit bed, ik kan mij niet voorstellen dat Moraima sneller uit bed is dan een van die 6quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze uit bed geroepen omdat alarm ging
Komt wel goed denk ik anders duiken ze zwembad maar inquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn al 6 dus ze redden zich zelf maar met elkaar..
Jappie zit er ook weer een beetje doorheen ??quote:
Blijkbaar wel, heb het zelf ook niet gezien..las ineens hier dat het alarm was gegaanquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus lag ze nog in bed. Ik snap niet hoe ze rekenen als laatste uit bed, ik kan mij niet voorstellen dat Moraima sneller uit bed is dan een van die 6
Neequote:Op woensdag 10 mei 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie zit er ook weer een beetje doorheen ??
Kan JW beter die verwarmingspomp ff uitzettenquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie zit er ook weer een beetje doorheen ??
Die heeft gisteren drie uren ( !! ) in K5 gezeten, voor..... Zou het?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heeft Babette nou fillers in haar bovenlip ?
Haar bovenlip is wel dikker dan gisteren. Valt echt opquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Die heeft gisteren drie uren ( !! ) in K5 gezeten, voor..... Zou het?
Hadden ze maar eerder uit bed moeten komenquote:Op woensdag 10 mei 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
48 uur lang wakker blijven is best veel, lijkt mij voor daar helemaal moeilijk omdat je volgens mij al moe wordt van het niets doen de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |