Wat erg Child. Doe rustig aan lieverd, dikke knuffelquote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Even heel slecht nieuws gehad over een vriendin (kanker, niet te genezen). Dus genoeg leuke televisie, maar absoluut geen zin om te kijken. Concentratie heb ik eventjes niet...
Hou je taaiquote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Even heel slecht nieuws gehad over een vriendin (kanker, niet te genezen). Dus genoeg leuke televisie, maar absoluut geen zin om te kijken. Concentratie heb ik eventjes niet...
Ja mij ook. Neem hem op. Is trouwens 5 delig.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:55 schreef potjecreme het volgende:
Een Amerikaanse Nachtmerrie lijkt mij interessant.
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja mij ook. Neem hem op. Is trouwens 5 delig.
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat erg Child. Doe rustig aan lieverd, dikke knuffel
Bedanktquote:
Goed zo! Ik heb nieuwe klus in zorgcentrum. In de keuken . Even wennen maar best moe als ik thuiskom. Er is ook vacature dus wie weetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Lekker dagje hier gehad
Oooh wat goed! Gefeliciteerd en ik duim voor je met de vacature!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Goed zo! Ik heb nieuwe klus in zorgcentrum. In de keuken . Even wennen maar best moe als ik thuiskom. Er is ook vacature dus wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |