Ben jij nog lekker aan het knutselen geweest?quote:
In de kliniek heb ik er helaas niet echt de ruimte voor... maar morgen mag ik een nachtje thuis slapen en maandag met ontslag. Dan kan ik weer losgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ben jij nog lekker aan het knutselen geweest?
Met mij gaat alles goed alleen een beetje druk. Dus weinig tijd om hier te zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In de kliniek heb ik er helaas niet echt de ruimte voor... maar morgen mag ik een nachtje thuis slapen en maandag met ontslag. Dan kan ik weer losgaan.
Hoe gaat het met jou?
Mooi dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed alleen een beetje druk. Dus weinig tijd om hier te zijn.
Het is spannend of ik morgen met ontslag mag. Als ik nog steeds ziekjes ben willen ze me hier houden voor de zekerheidquote:Op zondag 14 mei 2023 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverd. Hoe gaat het met je?
No problemquote:Op zondag 14 mei 2023 20:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Sorry, had je vraag niet gezien. Ja die was er wel maar een herhaling ivm het ESF.
Ah dat is zeker spannend. Beterschap lieverdquote:Op zondag 14 mei 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is spannend of ik morgen met ontslag mag. Als ik nog steeds ziekjes ben willen ze me hier houden voor de zekerheid
Ze willen me nog even hier houdenquote:Op zondag 14 mei 2023 23:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah dat is zeker spannend. Beterschap lieverd
Ach meissie toch. Dat is een tegenvaller maar ze doen het niet voor niets natuurlijk. Hopelijk kun je het een plaatsje geven en accepteren. Dikke knuffel.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze willen me nog even hier houden
Naja, het gaat mentaal goed, alleen ik ben hartstikke ziek van de clozapine gewordenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach meissie toch. Dat is een tegenvaller maar ze doen het niet voor niets natuurlijk. Hopelijk kun je het een plaatsje geven en accepteren. Dikke knuffel.
Met die medicatie en ziek zijn is het alleen maar goed dat ze je nog even willen houden.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, het gaat mentaal goed, alleen ik ben hartstikke ziek van de clozapine geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |