ALs Jeangu niet automatisch gekwalificeerd was, was ie van zijn lang zal ze leven niet in de finale gekomen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:13 schreef TLC het volgende:
In 3 jaar tijd 1 keer 0 punten en een NQ, toch oppassen dat het weer niet bergafwaarts gaat
Overig buitenland. Maar je mist mijn punt. Nederland hoeft geen last te hebben van politiek. Maar dan moet je wel een goede act sturen. En niet iets wat in de regionen komt waar politiek van belang is, want dan verliezen we.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Enkel Servië zat in deze semi als ex-Joego
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:23 schreef coronatus het volgende:
Was voorspelbaar dat Nederland niet door ging, net een stel beginners.
Polen zijn grote kanshebbers om de finale te winnen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ALs Jeangu niet automatisch gekwalificeerd was, was ie van zijn lang zal ze leven niet in de finale gekomen.
Mwah dan nog steeds maar 12 punten max. Je hebt altijd wel een paar landen die doorgaan meer voor de act dan het nummer. Politiek, sexy, dans skills of wat dan ook. Ons nummer was ook niet sterk genoeg dit keer.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Overig buitenland. Maar je mist mijn punt. Nederland hoeft geen last te hebben van politiek. Maar dan moet je wel een goede act sturen. En niet iets wat in de regionen komt waar politiek van belang is, want dan verliezen we.
Koop de rechtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooi, we liggen eruit? Kan er dan ook voor gezorgd worden dat dat kutnummer nooit meer op de radio gedraaid wordt?
Gelukkig kan ie nog verder met muziek maken met alledaagse voorwerpen, samen met Irene ‘sjoelbak’ Moors en Jeroen ‘badeend’ van Koningsbruggequote:
He je dat broccoli nummer van Jeangu ooit nog weer gehoord? Ik ga er vanuit dat deze ellende hetzelfde lot begaatquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooi, we liggen eruit? Kan er dan ook voor gezorgd worden dat dat kutnummer nooit meer op de radio gedraaid wordt?
Dit heb ik gelukkig niet gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie nog verder met muziek maken met alledaagse voorwerpen, samen met Irene ‘sjoelbak’ Moors en Jeroen ‘badeend’ van Koningsbrugge
Dat liedje vond ik niet eens zo slecht eigenlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ALs Jeangu niet automatisch gekwalificeerd was, was ie van zijn lang zal ze leven niet in de finale gekomen.
Ik vond dat juist echt heel erg slechtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat liedje vond ik niet eens zo slecht eigenlijk
mijn punt dusquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah dan nog steeds maar 12 punten max. Je hebt altijd wel een paar landen die doorgaan meer voor de act dan het nummer. Politiek, sexy, dans skills of wat dan ook. Ons nummer was ook niet sterk genoeg dit keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |