jezus hebben we niemand betersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:16 schreef Aratanax het volgende:
Gerard Joling stelt voor om Jamai Loman, Thomas Berge of Davina Michelle te sturen![]()
![]()
![]()
![]()
Die was gewoon goed.quote:
De burgers waren toch de jury?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat het erg sympathieke Azerbeidzjan niet de finale heeft gehaald. Ik hoop dat de jury al zijn benen breekt want ik had graag gewild dat Azerbeidzjan een songfestival zou winnen dit jaar #rtl7songfestival
Doet ie wel vaker, niks aan de handquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:16 schreef Aratanax het volgende:
Gerard Joling stelt voor om Jamai Loman, Thomas Berge of Davina Michelle te sturen![]()
![]()
![]()
![]()
Je stuurt ook niet enkel een artiest, je stuurt een nummer. Beetje vermoeiend van die mensen die bij elk iemand die goed kan zingen gaat lopen schreeuwen dat die gene naar het songfestival moet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:16 schreef Aratanax het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat kan werken, als het echt goed is. Maar een andere stijl ben ik wel voorquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:16 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En niet meer steeds van die singer songwriter meuk nu je het compleet van de televote moet hebben om te kwalificeren
En we staan allemaal voor lul als we het niet halenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Je stuurt ook niet enkel een artiest, je stuurt een nummer. Beetje vermoeiend van die mensen die bij elk iemand die goed kan zingen gaat lopen schreeuwen dat die gene naar het songfestival moet.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Toch blijft het schandalig dat zo'n Kroatie of Servie het heeft gehaald.
quote:Don’t blame a clown for acting like a clown, blame yourself for going to the circus.
Bij Kroatië dacht ik echt wtf, hoe dan. Zo smakeloos. Servië zag er wel cool uit, maar heb zelf niks met het lied.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Toch blijft het schandalig dat zo'n Kroatie of Servie het heeft gehaald. Malta had het dan nog veel meer verdiend. Jammer dat de jury's toch zijn afgeschoten voor de halve finales, want dat haalt de excessen er wel uit.
Of indien onbekend, mensen die vaker dan 20x op een podium gestaan hebben, en voor meer dan 250 man.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
Volgend jaar toch maar weer een act die zijn/hun sporen verdiend hebben. Niet totaal onbekende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strikt genomen klopt het wel. We hadden een zo matige act dat de concurrentie Kroatië werd. En die krijgen stemmen van heel oud Joegoslavië 😁quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:10 schreef Toine51 het volgende:
Hahaha..
Faalact.
Nou, morgen horen we weer,
"We doen nooit meer mee"
"Altijd dezelfde landen die winnen"
"Vriendjespolitiek"
Doe mij de stem maar. Mag jij de restquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals altijd eens met de fabuleuze @:paddy
Hoewel ik Israel nog beter vind met het geluid uit![]()
Davina Michelle is best een goed idee!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:16 schreef Aratanax het volgende:
![]()
![]()
![]()
Enkel Servië zat in deze semi als ex-Joegoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Strikt genomen klopt het wel. We hadden een zo matige act dat de concurrentie Kroatië werd. En die krijgen stemmen van heel oud Joegoslavië 😁
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |