Die kunnen er toch ook niks aan doen. Je kan mij ook wel naar et songfestival sturen, dan is het mijn schuld niet als ik er geen kut van kan maar van degene die bedacht dat het een goed idee zou zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:12 schreef KingRoland het volgende:
De meeste mensen zeiden ook nee wat een kut inzending en wtf doen we? die 2 idioten sturen naar ESF. Je hoeft ook geen genie te zijn om te weten dat dit zou mislukken.
En het grappige is met deze 2 nobuddies gaat er niks gebeuren, die lopen gewoon weg en geen verantwoordelijkheid.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze mag hier wel komen uithuilen hoor...
Wie is er nu weer dood?quote:
Nou als ze mijn deurtje maar overslaatquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze mag hier wel komen uithuilen hoor...
Alles goed Yannick?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat het erg sympathieke Azerbeidzjan niet de finale heeft gehaald. Ik hoop dat de jury al zijn benen breekt want ik had graag gewild dat Azerbeidzjan een songfestival zou winnen dit jaar #rtl7songfestival
Nou zuiver is anders. Maar douze points voor dat lekkertje.quote:
die pakken we als eerste dan ook op, maar stukje zelfreflectie van die 2 zou ook niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kunnen er toch ook niks aan doen. Je kan mij ook wel naar et songfestival sturen, dan is het mijn schuld niet als ik er geen kut van kan maar van degene die bedacht dat het een goed idee zou zijn
Nee nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lullig voor Azerbaijan en Malta. Redelijk bizar dat Tsjechië en Zwitserland door zijn.
@:coco
@:treinhoer
@:Mexicanobakker
De ramen bleven heelquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:15 schreef Ama het volgende:
NOS: Nergens werd het echt vals.
Die proberen ook aardig te blijven.
En niet meer steeds van die singer songwriter meuk nu je het compleet van de televote moet hebben om te kwalificerenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
Volgend jaar toch maar weer een act die zijn/hun sporen verdiend hebben. Niet totaal onbekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |