mooi domquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat Bep toch wel wat meer voor Marciano voelt
Heeft ze zelfs letterlijk gezegd in een tv-uitzending dus als ze het ontkent dan zijn er nog de beeldenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat Bep toch wel wat meer voor Marciano voelt
Ik vind dat hele verhaal heel erg vreemdquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi dom
want Tiano is geen one woman man
Hij is niet eens een manquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi dom
want Tiano is geen one woman man
Ik kijk geen uitzendingenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ze zelfs letterlijk gezegd in een tv-uitzending
Waarom mag Babs niet met Marcia praten, ze heeft de hele nacht ook met Jef gepraat en gedronken..ze probeert iedergeval zich aan het pact te houden om met 9 man de wedstrijd door te komen..Het is Zooi die ze moeten dumpen, want de overloper vreet werkelijk aan 2 kanten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Zo meteen douchen en dan weer de hele nacht met Marciano kletsen natuurlijk
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom mag Babs niet met Marcia praten, ze heeft de hele nacht ook met Jef gepraat en gedronken..ze probeert iedergeval zich aan het pact te houden om met 9 man de wedstrijd door te komen..Het is Zooi die ze moeten dumpen, want de overloper vreet werkelijk aan 2 kanten.
Tiano heeft iemand nodigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat hele verhaal heel erg vreemd
Dat kan ik er dus ook niet aan begrijpen. Wendy is best wel duidelijk geweest dat een fohn belangrijk voor haar is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wendy is terecht boos want geen föhn en madam maakt er een lachertje van.
mocht ze willenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat perverse brein van mij las iets anders
Wat wel opvallend is in tegenstelling tot Kim Kont is dat hij voor Bep wel zorgzaam is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft iemand nodig
waar hij zich achter kan verschuilen
dat heeft hij de hele tijd al
liefst een vrouw
maar martin was ook een goede aanvulling voor hem
hij weet echt wel wat voor een vrouw babs isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat wel opvallend is in tegenstelling tot Kim Kont is dat hij voor Bep wel zorgzaam is.
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:33 schreef Hoempah het volgende:
Lijkt toch wel of ze aangesproken zijn op het praten en roken.
Dan maar is een keer dequote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn ze ook![]()
Maar ja ... duurt vaak maar even en dat gaan ze gewoon weer door
Zo meteen douchen en dan weer de hele nacht met Marciano kletsen natuurlijkquote:
dat is wat andersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me er sowieso niets bij voorstellen
ik twijfelquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is wat anders
denk dat babs het wel zou willen met hem
Zij kletsen nachtenlangquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Zo meteen douchen en dan weer de hele nacht met Marciano kletsen natuurlijk
hierop reageer ik..
Heel andere rolverdeling.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij weet echt wel wat voor een vrouw babs is
en dat hij die anders moet aanpakken dan Kim W
Babs is zo'n manwijfquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is wat anders
denk dat babs het wel zou willen met hem
Mss volgende stelling een strap on...quote:
Jij denkt dat Talpa meer weet dan wij?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Babs is net een omgebouwde. Die lach erbij maakt het compleet.
Ze kunnen er altijd nog Secret Story van maken...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij denkt dat Talpa meer weet dan wij?
Scheelt dat Kim weg is dus Jeff hoeft niet te rennenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss volgende stelling een strap on...
BB met Kelly was eerder.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kunnen er altijd nog Secret Story van maken...
Je noemt dan ook gelijk de enige twee die naar haar luisterenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
sinds eunice losgeweekt is van jw zit ze vastgeplakt aan mirthe de hele dag
Kir kir kir.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
sinds eunice losgeweekt is van jw zit ze vastgeplakt aan mirthe de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |