ja zie je meteen hoe belangrijk dat ding is......quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Föhn heeft al eens in het water gelegen, de achterkant is ook nog nooit schoon gemaakt.
Ze zorgen ook wel goed voor hun spullen
Maar het verhaal klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe heeft goed geluisterd
wendy is kapster...........
denk dat die wel meer er vanaf weet..
Ze verdienen niet eens een nieuwe föhnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zie je meteen hoe belangrijk dat ding is......
Mirthe doucht ook amper gelukkigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mara het verhaal klopt gewoon niet
als je milieubewust bent koop je niet zoveel kleding want dat is pas slecht voor het milieu
Ze is snel met haar uitspraken!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Ze moet voor het songfestival als Sandra Reemer met een pruik van Moraima
Wendy : ja en die moet ik föhnen
Dubbele moraal van Erik.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het verhaal klopt gewoon niet
als je milieubewust bent koop je niet zoveel kleding want dat is pas slecht voor het milieu
Ja ook.quote:
In de loods hebben de meeste mensen een dubbele agenda maar Babs is uitgerust met een volledige kalenderquote:
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef Puzzie het volgende:
Bah![]()
Dit voelt niet goed van Bep
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
Babs praat over Wendy alsof ze over haar hondje praatquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef Thorelf het volgende:
Babs is iemand waar je gezellig mee kan stappen mss,maar qua vertrouwen of afspraken is ze geen vriendin ...alleen oppervlakkig
Ja daar heb ik ook moeite mee , maar ook dat gekonkel met marcianoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs praat over Wendy alsof ze over haar hondje praat
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef Thorelf het volgende:
Babs is iemand waar je gezellig mee kan stappen mss,maar qua vertrouwen of afspraken is ze geen vriendin ...alleen oppervlakkig
Was ff afwezig , want doet ze dan fout nu?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
'Hier heb je je föhn Wendy'quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:14 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe praat ook poep
wel mega veel kleren kopen
Omdat ze in de belangstelling staat maar niet het doelwit is en er dus heerlijk tussen kan zweven met adviezenquote:
Wendy is terecht boos want geen föhn en madam maakt er een lachertje van.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:25 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Was ff afwezig , want doet ze dan fout nu?
Dat perverse brein van mij las iets andersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Zo meteen douchen en dan weer de hele nacht met Marciano kletsen natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Je liet de L weg?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat perverse brein van mij las iets anders
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat perverse brein van mij las iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |