Jeff kan inderdaad redelijk zingen viel niet tegenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:07 schreef humpty het volgende:
Net even wat filmpjes gezien maar die Jeff kan wel zingen
leuk optreden....van JW was ook grappig trouwens
Ik vind JW de oude uitvoering van Thomas Berge..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:08 schreef humpty het volgende:
[..]Je mag van hem vinden wat je wilt maar het is wel een leuke man om te zien
Ja die heeft een lekker stemmetje... maar dat vind ik al heel lang.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff kan inderdaad redelijk zingen viel niet tegen
Misschien iets voor hem om zich daar meer in te verdiepen en gitaar spelen, hij verveelt zich daar tochquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die heeft een lekker stemmetje... maar dat vind ik al heel lang.
Dat zie ik er dan niet inquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind JW de oude uitvoering van Thomas Berge..
Lekker ding dus.
Het briesende peerdquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Ooh er is al leven in de loods.. Erik zich weer aant uitleven met 10/15 min sporten..
Ja en zijn fiets loopt vast.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Terwijl iedereen nog in bed ligt is Erik al weer druk aan het sporten
Dat zie ik weer niet maar dat geeft niet...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:22 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat zie ik er dan niet in
Zie wel een gelijkenis met Jeff en Dinand Woesthoff
niet wat stem betreft maar het uiterlijk
Kan heel erg leuk zijn..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien iets voor hem om zich daar meer in te verdiepen en gitaar spelen, hij verveelt zich daar toch
Ik vind daar verder niet zoveel vanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:08 schreef humpty het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind daar verder niet zoveel vandat zal best. Helemaal prima
Hij ziet er niet onaardig uit, mits hij zijn tong binnenboord houdtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:08 schreef humpty het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |