Jeff kan inderdaad redelijk zingen viel niet tegenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:07 schreef humpty het volgende:
Net even wat filmpjes gezien maar die Jeff kan wel zingen
leuk optreden....van JW was ook grappig trouwens

Ik vind JW de oude uitvoering van Thomas Berge..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:08 schreef humpty het volgende:
[..]Je mag van hem vinden wat je wilt maar het is wel een leuke man om te zien

Ja die heeft een lekker stemmetje... maar dat vind ik al heel lang.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff kan inderdaad redelijk zingen viel niet tegen

Misschien iets voor hem om zich daar meer in te verdiepen en gitaar spelen, hij verveelt zich daar tochquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die heeft een lekker stemmetje... maar dat vind ik al heel lang.

Dat zie ik er dan niet inquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind JW de oude uitvoering van Thomas Berge..
Lekker ding dus.

Het briesende peerdquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Ooh er is al leven in de loods.. Erik zich weer aant uitleven met 10/15 min sporten..

Ja en zijn fiets loopt vast.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Terwijl iedereen nog in bed ligt is Erik al weer druk aan het sporten
 in slow motion stapt hij over naar de andere fiets. Tis net zo'n luiaard...heeel langzaam bewegen
 in slow motion stapt hij over naar de andere fiets. Tis net zo'n luiaard...heeel langzaam bewegen

Dat zie ik weer niet maar dat geeft niet...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:22 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat zie ik er dan niet in
Zie wel een gelijkenis met Jeff en Dinand Woesthoff
niet wat stem betreft maar het uiterlijk

Kan heel erg leuk zijn..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien iets voor hem om zich daar meer in te verdiepen en gitaar spelen, hij verveelt zich daar toch

Ik vind daar verder niet zoveel vanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:08 schreef humpty het volgende:
 dat zal best. Helemaal prima
 dat zal best. Helemaal prima   

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind daar verder niet zoveel vandat zal best. Helemaal prima

Hij ziet er niet onaardig uit, mits hij zijn tong binnenboord houdtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:08 schreef humpty het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |