En of moriama het binnen een maand geleerd krijgt..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
ben benieuwd waar die 2 hoepels voor moeten gaan dienen

ik heb niks gehoord van iets binnen een maand , niemand weet waar die hoepels voor moeten gaan dienenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:13 schreef engine het volgende:
[..]
En of moriama het binnen een maand geleerd krijgt..

Ze heeft alle tijd om te oefenen... dus ga ervan uit dat ze dat voor elkaar krijgt mits ze aan de gang gaat met die hoepel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:13 schreef engine het volgende:
[..]
En of moriama het binnen een maand geleerd krijgt..

Ja klopt is niet gezegd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik heb niks gehoord van iets binnen een maand , niemand weet waar die hoepels voor moeten gaan dienen

Het is erg lastig met haar omvang denk ik. Maar we gaan het zien...of niet..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft alle tijd om te oefenen... dus ga ervan uit dat ze dat voor elkaar krijgt mits ze aan de gang gaat met die hoepel.

morrie is nogal veel liever lui dan moe , mijn mening maarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is erg lastig met haar omvang denk ik. Maar we gaan het zien...of niet..

Ja dat is waar.. jep wordt vervolgd...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is erg lastig met haar omvang denk ik. Maar we gaan het zien...of niet..

JW verwacht een aanhankelijk sexy vrouwtje die hem aanbidt en zeker niet tegen spreekt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 06:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.,.
Even vluchtig terug gelezen, de liefde tussen JW en Eunice is weer ten einde. Jw was het slechte stukje vlees op de bbq heb ik gelezen (of zoiets)
Wat een vergelijking..
 Eunice verwacht een sterke man die haar op handen draagt en alles voor haar doet en haar niet tegen spreekt.
  Eunice verwacht een sterke man die haar op handen draagt en alles voor haar doet en haar niet tegen spreekt.   

vooral eunice schaamt zich voor haar kids, berouw komt na de zondequote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
JW verwacht een aanhankelijk sexy vrouwtje die hem aanbidt en zeker niet tegen spreekt.Eunice verwacht een sterke man die haar op handen draagt en alles voor haar doet en haar niet tegen spreekt.

Of
Ze schamen zich kapot. ( onder invloed van drank toegeven aan geilheid en uitgelachen worden door hun mede deelnemers) weg prille verliefdheid

Maar wat ik zo lees gaan ze wel verder kijken als ze buiten de loods zijn...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
JW verwacht een aanhankelijk sexy vrouwtje die hem aanbidt en zeker niet tegen spreekt.Eunice verwacht een sterke man die haar op handen draagt en alles voor haar doet en haar niet tegen spreekt.

Of
Ze schamen zich kapot. ( onder invloed van drank toegeven aan geilheid en uitgelachen worden door hun mede deelnemers) weg prille verliefdheid

Ja dat doet drank alle remmen gaan los...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
vooral eunice schaamt zich voor haar kids, berouw komt na de zonde

Denk dat JW zo uitgekeken is. Die had al meerdere vriendinnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar wat ik zo lees gaan ze wel verder kijken als ze buiten de loods zijn...

jw is ouwe snoeperd en eunice is te dominant voor hem denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat JW zo uitgekeken is. Die had al meerdere vriendinnen.

Eunice heeft JW heerlijk gebruikt om tv te maken. Zoals ze gisteravond met Mirthe sprak was echt walgelijk over JWquote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]

Of

klopt eunice doet veel om aandacht te staan , aandachtsgeil noem ik datquote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice heeft JW heerlijk gebruikt om tv te maken. Zoals ze gisteravond met Mirthe sprak was echt walgelijk over JW
En later buiten draaide ze het verhaal iets
Maar werden de details ook smeriger
Alles voor een camera momentje

Dat is ze absoluut, gelet op de blikken in de camera.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
klopt eunice doet veel om aandacht te staan , aandachtsgeil noem ik dat

Die zoekt elke keer de camera opquote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is ze absoluut, gelet op de blikken in de camera.

Welkom backquote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:33 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen
Ik doe een poging om weer mee te kletsen hier. In de lurkstand kan je je ei niet kwijt over die irritante deelnemers van dit programma.
Volgens de streams slaapt iedereen nog.

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat JW zo uitgekeken is. Die had al meerdere vriendinnen.
 Je mag van hem vinden wat je wilt maar het is wel een leuke man om te zien
 Je mag van hem vinden wat je wilt maar het is wel een leuke man om te zien

Zeker weten. Hij heeft een knap koppie en ik denk in zijn jonge jaren een echte hunk met een boel vrouwen om hem heen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:08 schreef humpty het volgende:
[..]Je mag van hem vinden wat je wilt maar het is wel een leuke man om te zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |