Eensquote:Op maandag 8 mei 2023 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Van mij mag sowieso iedereen naar huis die nu in bed ligt, saaie meuk

Kan ik me voorstellen als je de hele dag zo'n warm ding op je hoofd hebt gehad.quote:

Ik vind het haar ook wel goed staan , maar ik snap haar keuze voor een pruik ookquote:Op maandag 8 mei 2023 23:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat haar eigen korte haar prima staat, ook lekker meer vrijheidsgevoel denk ik

Dat zal mega jeuken, dat kan niet anders. Die hoofdhuid ziet geen daglichtquote:

ja je bent zelf nooit tevreden met je haren, heb je krullen , wil je stijl haar, en andersomquote:Op maandag 8 mei 2023 23:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het haar ook wel goed staan , maar ik snap haar keuze voor een pruik ook

Vooral als het wat warmer begint te wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je de hele dag zo'n warm ding op je hoofd hebt gehad.

Nou ja en veel donkere vrouwen willen westerse kapsels, ik snap het welquote:Op maandag 8 mei 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja je bent zelf nooit tevreden met je haren, heb je krullen , wil je stijl haar, en andersom

Ze is het gewend...Denk dat je moet vergelijken met mensen die een hele dag een petje op hebben,quote:Op maandag 8 mei 2023 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zal mega jeuken, dat kan niet anders. Die hoofdhuid ziet geen daglicht

Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelenquote:

lastig onderhouden dat kroeshaarquote:Op maandag 8 mei 2023 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja en veel donkere vrouwen willen westerse kapsels, ik snap het wel

Klopt. Niets voor mij trouwens zo'n cap. Maar denk dat Moraima er wel aan gewend is geraakt om de gehele dag met zo'n pruik op te lopenquote:Op maandag 8 mei 2023 23:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is het gewend...Denk dat je moet vergelijken met mensen die een hele dag een petje op hebben,

quote:
Okquote:Op maandag 8 mei 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen

Nee het lag aan mijquote:Op maandag 8 mei 2023 23:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Ok![]()
Denk dat ik een hoop mis, ik heb een soort glitch, sommige post komen pas later tevoorschijn voor mij

hoe komt hij nu weer aan een biertje dan?quote:Op maandag 8 mei 2023 23:04 schreef mangalie het volgende:
OMG die Jeff zier er echt uit als een zwerver met dat haar zo en biertje in zijn hand, zo jammer van zo'n leuke jongen...

Gekregen van bepquote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hoe komt hij nu weer aan een biertje dan?

2 kratjes Pitt bier gekregen van Babette...quote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]

Bepke heeft 2 kratjes gedoneerd..quote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]

oke, had ik even niet mee gekregen maar wel lief, een zouthoudertjequote:Op maandag 8 mei 2023 23:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
2 kratjes Pitt bier gekregen van Babette...

Vooral dat laatste.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, had ik even niet mee gekregen maar wel lief, een zouthoudertje

Dan zou bep 2 flessen cola hebben gedoneerd, dat is pas zoetquote:Op maandag 8 mei 2023 23:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]

is dat een bewuste typo?quote:Op maandag 8 mei 2023 23:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]

Ze gooien overal zout doorquote:Op maandag 8 mei 2023 23:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |