dan willen ze moira tegen Erik...Erik die wint en eentje van de andere kant eruit, dit was vanmorgen het plan van Sas en Jap..quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dus ze hebben ongeveer 5 stemmen op Jeff
Tegen wie komt hij als het een duel is , weet jij dat ?
Dat Jeff misschien weg moet vind ik minder interessant dan wat de eventuele gevolgen gaan zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah dan is dat na het gesprek met JW, Bern en Sas van vorige week geweest. Niet gek natuurlijk, Mirthe en Sas krijgen hem wel zover lijkt me
Sas denkt JW, Eunice, Janet en Erik ook mee te krijgen.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
wie gaan er allemaal mee op Jeff ?
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
Jawel, maar na de nominaties stapt hij naar Jeffrey om te zeggen dat hij anders heeft gestemd, bang dat hij is dat Jef hem naar huis stuurt na overleving.quote:
Alles ineens Disney, kumbaya my lord en lang leve de liefde als ik sommigen moet gelovenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Jeff misschien weg moet vind ik minder interessant dan wat de eventuele gevolgen gaan zijn![]()
Ik denk dat iedereen er wel rekening mee houdt dat hij weg wordt gestemd ,maar niet wat daar de gevolgen binnen de groep van gaan zijn
Van mij niet. Die gevolgen in de groep is toch juist heel leuk om te zien. De eeuwige bro's begint te vervelen.quote:
Dat denk ik nietquote:Op maandag 8 mei 2023 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alles ineens Disney, kumbaya my lord en lang leve de liefde als ik sommigen moet geloven
denk dat team ice vol op bern stemtquote:Op maandag 8 mei 2023 22:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, maar na de nominaties stapt hij naar Jeffrey om te zeggen dat hij anders heeft gestemd, bang dat hij is dat Jef hem naar huis stuurt na overleving.
Welke gevolgen??? Leukere sfeer en geen gezeik over peuken en bier...quote:Op maandag 8 mei 2023 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Jeff misschien weg moet vind ik minder interessant dan wat de eventuele gevolgen gaan zijn![]()
Ik denk dat iedereen er wel rekening mee houdt dat hij weg wordt gestemd ,maar niet wat daar de gevolgen binnen de groep van gaan zijn
Dat lijkt mij niet maar we gaan het zienquote:Op maandag 8 mei 2023 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Welke gevolgen??? Leukere sfeer en geen gezeik over peuken en bier...
Sasha eruit, heb je er 2 mee, Bern en Jappiequote:Op maandag 8 mei 2023 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Bern mag er wel uit, ik wil Sasha dan nog wel zien spartelen, kijken wat er dan van overblijft....
Dat is ook weer zo. Keuzes.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sasha eruit, heb je er 2 mee, Bern en Jappie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |