Gewoon voor de zekerheid.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:54 schreef Joop_W het volgende:
Ik bel ook altijd de Hunters als er toevallig iemand met een rugtas in mijn woonwijk loopt.
Wat is hun nummer? 0611?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:54 schreef Joop_W het volgende:
Ik bel ook altijd de Hunters als er toevallig iemand met een rugtas in mijn woonwijk loopt.
Als je met zo’n oude Nokia gooit is het nog een gevaarlijk wapen ook.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:00 schreef svann het volgende:
In het volgende seizoen neemt men Nokiaatjes mee.
Iets teveel service van Apple.
Goede vraag, een van die twee stuurde net daarvoor de hunters ergens naartoe, misschien dus wel het spreekwoordelijke bos in.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:05 schreef Yesse het volgende:
Wat hebben ze nou met die fietsers afgesproken over die fietsen?
Waar ze de fietsen terug kunnen brengen volgens mij.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:05 schreef Yesse het volgende:
Kunnen ze terugkopen op Marktplaatsquote:Op woensdag 27 september 2023 21:05 schreef Yesse het volgende:
Ze vroegen om een adres.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:05 schreef Yesse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |