Die is aangeschoten wild. Dat kan niet goed gaan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:12 schreef svann het volgende:
Toch nog één ontsnapt voor zo lang het duurt.
Inderdaad. Hunters zullen de info ook wel bij die broer halen voordat zij dat kan doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Die is aangeschoten wild. Dat kan niet goed gaan zou ik zeggen.
Ze hebben nu ook een rugzak om uit te pluizen naar aanwijzingen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:19 schreef DaMart het volgende:
Inderdaad. Hunters zullen de info ook wel bij die broer halen voordat zij dat kan doen.
Maar niet voordat ze een van de locaties voor een hint naar het extractiepunt onbruikbaar hebben gemaakt voor de rest.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Prince en zijn zoon zullen ook wel snel vallen, die eigen IPhone meenemen was een dure fout
Zou mooi zijn als de belangrijkste info in de andere rugzak zit. Lijkt me ook de slimste tactiek, wetend dat de ander sowieso meer risico liep om gepakt te worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:28 schreef svann het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een rugzak om uit te pluizen naar aanwijzingen.
Neem aan dat ze die niet laten schieten.
Nou, eigenlijk hadden we vooral niet zo veel te doen (Jesse en Prince liep namelijk niet gelijk), dus daarom maar met alle teams.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:29 schreef TheVulture het volgende:
Vond het trouwens wel bijzonder dat er ineens zo vol in werd gezet op dat restaurant en de sterke vermoedens dat de dames daar dan op zouden duiken...Voelde een beetje als een hoop losse flodders die bij elkaar werden geveegd, maar wellicht is er veel geknipt en geplakt in de montage
Aan de andere kant heb ik het idee dat er veel telefoontjes met de innercircle niet als zodanig worden opgepikt, zoals bij Prince en zijn zoon richting die Jesper... in vorige seizoenen sloegen Hunters daar op aan, maar wellicht stond deze persoon nog ver genoeg van de gevluchten af om onder de tap gezet te worden.
Ja, maar waarom in godsnaam neem je een telefoon mee die je toch niet gaat gebruiken??quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Prince en zijn zoon zullen ook wel snel vallen, die eigen IPhone meenemen was een dure fout
Ditquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:09 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja, maar waarom in godsnaam neem je een telefoon mee die je toch niet gaat gebruiken??
Zodat wij hem niet hebbenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:09 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja, maar waarom in godsnaam neem je een telefoon mee die je toch niet gaat gebruiken??
En voor een huiszoeking van de Israëlische ambassade zullen ze wel geen toestemming krijgenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:40 schreef mossad_agent het volgende:
Een maatje van mij denkt er serieus over om ons op te geven. Tip voor Selmar alvast, ik verstop al mijn gegevensdragers ergens waar je niet gaat zoeken dus langs mijn huis gaan heeft geen zinDaar ik weet dat mijn vrouw geen geheim kan bewaren cq kan liegen vertel ik haar ook niks, behalve dat we meedoen
Maar dan nemen ze de gegevensdragers van je vrouw wel mee, of die van je kinderen. Of ze gaan langs op je kantoor en kijken daar op je pc.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:40 schreef mossad_agent het volgende:
Een maatje van mij denkt er serieus over om ons op te geven. Tip voor Selmar alvast, ik verstop al mijn gegevensdragers ergens waar je niet gaat zoeken dus langs mijn huis gaan heeft geen zinDaar ik weet dat mijn vrouw geen geheim kan bewaren cq kan liegen vertel ik haar ook niks, behalve dat we meedoen
Ik was gisteren oprecht verbaasd hoe snel ze van “geen spoor” naar parkeerplaats chinees restaurant gingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou allemaal documenten maken met de naam Hunted erin en daarin allerlei 'plannen'.
Laat ze op het hoofdkwartier dan maar uitzoeken welke de juiste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |