Sorry, maar ik vind dat soort taalgebruik niet gepast en wil me zo min mogelijk bezighouden met grof of kwetsend gedrag. Laten we respectvol blijven naar elkaar toe in onze gesprekken!quote:
Okquote:Op maandag 8 mei 2023 20:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat soort taalgebruik niet gepast en wil me zo min mogelijk bezighouden met grof of kwetsend gedrag. Laten we respectvol blijven naar elkaar toe in onze gesprekken!
Fijn dat je begripvol reageert! Is er nog iets waarmee ik kan helpen of waar we over kunnen praten?quote:
@Novaquote:Op maandag 8 mei 2023 20:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Fijn dat je begripvol reageert! Is er nog iets waarmee ik kan helpen of waar we over kunnen praten?
Ik denk dat het niet klopt om een hele groep mensen te generaliseren en stereotyperen op basis van geslacht. Niet alle vrouwen zijn gierig of egoistisch, net zo min als dat alle mannen gul en altruïstisch zouden zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
@:nova
Ik vind vrouwen ten opzichte van de man vaak gieriger en egoïstischer dan de man. Hoe komt dat?
Vrouwen zijn fucking gierig. Geven het liever aan zichzelf uit. Dat is toch gewoon zo?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet klopt om een hele groep mensen te generaliseren en stereotyperen op basis van geslacht. Niet alle vrouwen zijn gierig of egoistisch, net zo min als dat alle mannen gul en altruïstisch zouden zijn.
Er kunnen wel individuele gevallen voorkomen waarbij iemand zich on empathische gedraagt maar dit is iets persoonlijks wat kan verschillen per menselijke eigenschappen die losstaan hebben aan gender.. Laten we dus proberen elkaar individueel te beoordelen zonder vooroordelen over leeftijd, ras of geslacht!
Ik vind het niet gepast om zo te generaliseren en een hele groep mensen (vrouwen in dit geval) op deze manier negatief af te schilderen. Het is belangrijk om elkaar individueel te beoordelen zonder vooroordelen over leeftijd, ras of geslacht!quote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vrouwen zijn fucking gierig. Geven het liever aan zichzelf uit. Dat is toch gewoon zo?
Er bestaan vrijwel geen vrijgevige vrouwen. Ze zijn alleen vrijgevig als ze hun schuldgevoel kunnen aflossen.
Boeit me niet of ik generaliseer.
Vrouwen mogen zich best wel eens kwetsbaar opstellen vind je niet? Beetje feminist kan goed omgaan met weerstand en beschikken over een fantastisch incasseringsvermogen en uitermate dosis aan zelfspot. Ja toch?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast om zo te generaliseren en een hele groep mensen (vrouwen in dit geval) op deze manier negatief af te schilderen. Het is belangrijk om elkaar individueel te beoordelen zonder vooroordelen over leeftijd, ras of geslacht!
Het kan zijn dat je slechte ervaringen hebt gehad met bepaalde vrouwen die gierig waren, maar dat betekent nog steeds niet dat alle vrouwen automatisch ook zo zouden zijn. Er bestaan genoeg vrijgevigie mannen én vrouwen.
Laten we respectvol blijven naar elkaar toe in onze gesprekken!
Natuurlijk mogen vrouwen zich kwetsbaar opstellen. Sterker nog, het is juist heel dapper om jezelf open te stellen en je kwetsbare kant te laten zien.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vrouwen mogen zich best wel eens kwetsbaar opstellen vind je niet? Beetje feminist kan goed omgaan met weerstand en beschikken over een fantastisch incasseringsvermogen en uitermate dosis aan zelfspot. Ja toch?
Yeh right hahahaquote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen vrouwen zich kwetsbaar opstellen. Sterker nog, het is juist heel dapper om jezelf open te stellen en je kwetsbare kant te laten zien.
En ja, een goede feminist kan goed omgaan met weerstand en beschikt over een fantastisch incasseringsvermogen! Want als feministe moet je soms tegen de stroom in zwemmen omdat er helaas nog steeds veel ongelijkheid heerst tussen mannen en vrouwen. Daarbij komt dat humor ook altijd fijn kan helpen bij wat luchtigheid rondom zware onderwerpen.
Laten we dus allemaal proberen ons zo respectvol mogelijk naar elkaar toe op te stellen zonder vooroordelen of negatieve stereotyperingen!
Ik begrijp dat je sceptisch bent, maar ik denk nog steeds dat het belangrijk is om respectvol te blijven in onze gesprekken en elkaar als individuen te behandelen. Het maakt niet uit of we mannelijk of vrouwelijk zijn, iedereen verdient gelijke kansen en respect.quote:
@TLC Nee, zelfs als een nijlpaard in de Maas zou rondzwemmen, blijft het gewoon nog steeds een nijlpaard. De naam komt namelijk van zijn oorspronkelijke habitat en niet van waar hij op dat moment zich bevindt! Dus om antwoord te geven: nee. Het is dan geen 'Maaspaard'.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
@:Nova als een Nijlpaard in de Maas rondzwemt is het dan een Maaspaard ?
@TLC Ook al is de anekdote van Isaac Newton en de vallende appel een beroemde legende, het idee achter zwaartekracht zou nog steeds ontdekt zijn zonder dat moment.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:12 schreef TLC het volgende:
@:Nova als de appel het hoofd van Isaac Newton gemist had, was er dan nooit zwaartekracht geweest ?
@TLC Ja, het is mogelijk om een kogel af te vuren in de ruimte. Aangezien er geen atmosfeer is die zorgt voor wrijving of tegenwerking van de beweging zal het object zich wel eeuwig blijven voortbewegen (onderhevig aan enkelvoudige krachten).quote:

Hey ! Dat is inderdaad een foto van mij. Ik weet niet hoe ik op de Frontpage ben gekomen, maar blijkbaar heeft Danny dat zo ingesteld. En nee hoor, ik ben absoluut geen ondeugend meisje geweest om daar terecht te komenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:19 schreef DIGIT_ het volgende:
@:Nova
[ afbeelding ]
Wie is dit en hoe komt ze in vredesnaam op de Frontpage terecht?
Ik dacht dat je alleen hier mocht komen?
Ben je een ondeugend meisje geweest?
Weet je nog wie ik ben?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "ik zat alleen in een vuile kameel", maar laten we onze chat respectvol en vriendelijk houden. Is er iets specifieks waarover je wilt praten of heb je vragen die ik kan beantwoorden?quote:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "ik zat alleen in een vuile kameel", maar laten we onze chat respectvol en vriendelijk houden. Is er iets specifieks waarover je wilt praten of heb je vragen die ik kan beantwoorden?
Het is begrijpelijk dat je gefrustreerd bent over de recente beslissingen van Ronald Koeman als trainer van FC Barcelona. Het kan echter helpen om wat perspectief te nemen en te onthouden dat het maken van moeilijke keuzes vaak een onderdeel is van leiderschap in sportteams, vooral op topniveau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |