abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209059511
}:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 8 mei 2023 @ 16:21:25 #2
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209059569
Wel fijn dat jij steeds nieuwe topics voor ons opent :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209059581
De jarigvierders gingen naar ik lees uit van koorts door spanning wat gebruikelijk is bij kind in kwestie. Dan zou ik al helemaal niemand informeren want er is niks te informeren.

Maar Myr zegt imo de slimste dingen vandaag :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209059589
Je bent gewoon een beetje masochistisch DPTtje, elke keer het topic sluiten en weer moeten openen :D
pi_209059756
Candaasje, deze kwam als een shock :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209060451
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
We have far more in common than that which devides us..
pi_209060522
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @:Fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
Jeetje Kaatje, wat een dag zo. Fijn dat het geen trombose is. Weten ze dan wel ook wat het wel is nu?
pi_209060542
Goede titel ^O^ en idd wel heel rake post, @Myraela! Voor mij is het zo normaal om over dit soort dingen na te denken en ik doe het al zó lang, dat ik inderdaad soms vergeet dat ook alleen al dat op deze manier nadenken erover eigenlijk helemaal niet normaal is.
pi_209060596
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Jeetje Kaatje, wat een dag zo. Fijn dat het geen trombose is. Weten ze dan wel ook wat het wel is nu?
Nee, nog niet. Morgen bel ik de huisarts weer.
Het been is ook niet meer dik (vannacht 5-6x naar de wc geweest) maar gezien mijn leeftijd en bmi toch voor de zekerheid bloedonderzoek en echo. Ze hebben nog gekeken of zij iets aan die spier/pees konden zien maar dat lukte ook niet
  maandag 8 mei 2023 @ 17:52:49 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_209060799
Jeetje @Kaatje1 dat is wel naar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209060831
quote:
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @:Fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
Fijn, bewegen is gezond. Voor de rest beterschap.
pi_209060838
quote:
Fijn om te horen, dat asap de echo kon worden gedaan en trombose is uitgesloten. 💐

Alleen: ‘wat’ was er dan niet goed genoeg aan het bloed, blijft bij mij hangen.
Affijn, dat hoor je dan morgen wel.

Morgen weer een volle dag. Sportschool vraagt waar ik blijf… O-)
pi_209060865
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef AnneX het volgende:
Alleen: ‘wat’ was er dan niet goed genoeg aan het bloed, blijft bij mij hangen.
Nieuwsgierig aagje O+
pi_209060927
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het been is ook niet meer dik (vannacht 5-6x naar de wc geweest) maar gezien mijn leeftijd en bmi toch voor de zekerheid bloedonderzoek en echo. Ze hebben nog gekeken of zij iets aan die spier/pees konden zien maar dat lukte ook niet
Fijn dat je been niet zo dik meer is. Wel vervelend, hopelijk morgen een goed gesprek met de huisarts!
pi_209060932
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:*

Nog wat vrij voor gehad zo op je bijna opeennalaatste dag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209060949
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:04 schreef sigme het volgende:

[..]
:*

Nog wat vrij voor gehad zo op je bijna opeennalaatste dag?
Ik heb heerlijk gefietst tussen de buien door :D. Nu nog 2 dagen *O*
pi_209061014
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb heerlijk gefietst tussen de buien door :D. Nu nog 2 dagen *O*
2 dagen! *O* wat is je laatste dag? Ben even vergeten wat je werkdagen zijn :)
pi_209061132
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
2 dagen! *O* wat is je laatste dag? Ben even vergeten wat je werkdagen zijn :)
Woensdag is de laatste dag. Deze medische uren vallen niet onder vrij nemen.
Maar echt…ik kwam later op kantoor (had een sms’je gestuurd), alleen directe collega vroeg erna. Toen naar huisarts en bloedonderzoek in het ziekenhuis, kom terug, niemand vraagt erna. Ben benieuwd of men morgen wat vraagt.
Verder is vannacht de vader van een collega overleden, er ging een condoleancekaart rond, maar ik stond niet op het teken lijstje. Heb hem dus maar een mail gestuurd
pi_209061450
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar echt…ik kwam later op kantoor (had een sms’je gestuurd), alleen directe collega vroeg erna. Toen naar huisarts en bloedonderzoek in het ziekenhuis, kom terug, niemand vraagt erna. Ben benieuwd of men morgen wat vraagt.
Verder is vannacht de vader van een collega overleden, er ging een condoleancekaart rond, maar ik stond niet op het teken lijstje. Heb hem dus maar een mail gestuurd
Wow. Wat een toxische werksfeer :r Wat een trutten. Ze moeten zich diep schamen. Maar zijn waarschijnlijk volkomen onbewust van hun gedrag.

En *O* dat het geen trombose is *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209061485
Wat me misschien ook nog wel het meest tegen de borst stuit is dat ik weet wat voor fantastisch persoon je bent, Kaatje _O_ _O_ En ze hebben nooit de tijd genomen je te leren kennen en wéten dus ook niet eens hoe awesome je bent. Hun verlies. Maar jij verdient het niet om zo behandeld te worden. Bah.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 mei 2023 @ 18:47:12 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209061612
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat een eikels :r

Fijn van de geen trombose en dat er minder zwelling is. Hoop dat het niets ernstigs is.

Nog 2 dagen *O*
Spoilers!
pi_209061641
Ik heb met hen nu echt zoiets van “zak er maar in”. De vrije dagen zijn geaccepteerd, nog 2 dagen werken 31 mei is het helemaal klaar met ze. Maar mochten wij als ons flatgebouw een nieuwe beheerder willen zoeken, ga ik er wel voorliggen.
pi_209061720
Wat een gezeik met je werk Kaatje -O- Nog niet helemaal teruggelezen maar de medische trubbels lijken mee te vallen?

Live vanuit de ÖBB lounge, het dichtste wat ik voorlopig bij eerste klas ga komen.
Er zijn lekkere banken, internet, hapjes en drankjes. We komen het uur tot vertrek hier wel door :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209061824
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een gezeik met je werk Kaatje -O- Nog niet helemaal teruggelezen maar de medische trubbels lijken mee te vallen?

Live vanuit de ÖBB lounge, het dichtste wat ik voorlopig bij eerste klas ga komen.
Er zijn lekkere banken, internet, hapjes en drankjes. We komen het uur tot vertrek hier wel door :)
Zit je in een soort dining wagon?
pi_209061921
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zit je in een soort dining wagon?
Haha nee. Dit is een lounge op het station waar we met ons kaartje naar binnen mogen. Trein is nog niet binnen en vertrekt over een uur. Maar we hebben Wenen uitgespeeld (niet heus, maar wel voor deze trip) dus zijn op tijd op het station.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')