Jeetje Kaatje, wat een dag zo. Fijn dat het geen trombose is. Weten ze dan wel ook wat het wel is nu?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @:Fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
Nee, nog niet. Morgen bel ik de huisarts weer.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jeetje Kaatje, wat een dag zo. Fijn dat het geen trombose is. Weten ze dan wel ook wat het wel is nu?
Fijn, bewegen is gezond. Voor de rest beterschap.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer naar het ziekenhuis geweest, bloed was toch niet goed genoeg dus er moest een echo van de aderen gemaakt worden om trombose uit te sluiten. En dat is gelukkig gedaan. Heb vandaag wel genoeg fiets km in de benen (niet zoveel als @:Fietsie doet, maar ik ben weer in de opbouwfase)
Fijn om te horen, dat asap de echo kon worden gedaan en trombose is uitgesloten. 💐quote:Op maandag 8 mei 2023 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 8 mei 2023 17:56 schreef AnneX het volgende:
Alleen: ‘wat’ was er dan niet goed genoeg aan het bloed, blijft bij mij hangen.
Fijn dat je been niet zo dik meer is. Wel vervelend, hopelijk morgen een goed gesprek met de huisarts!quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Morgen bel ik de huisarts weer.
Het been is ook niet meer dik (vannacht 5-6x naar de wc geweest) maar gezien mijn leeftijd en bmi toch voor de zekerheid bloedonderzoek en echo. Ze hebben nog gekeken of zij iets aan die spier/pees konden zien maar dat lukte ook niet
quote:Op maandag 8 mei 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Morgen bel ik de huisarts weer.
Het been is ook niet meer dik (vannacht 5-6x naar de wc geweest) maar gezien mijn leeftijd en bmi toch voor de zekerheid bloedonderzoek en echo. Ze hebben nog gekeken of zij iets aan die spier/pees konden zien maar dat lukte ook niet
Ik heb heerlijk gefietst tussen de buien doorquote:Op maandag 8 mei 2023 18:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog wat vrij voor gehad zo op je bijna opeennalaatste dag?
2 dagen!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gefietst tussen de buien door. Nu nog 2 dagen
Woensdag is de laatste dag. Deze medische uren vallen niet onder vrij nemen.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
2 dagen!wat is je laatste dag? Ben even vergeten wat je werkdagen zijn
Wow. Wat een toxische werksfeerquote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Woensdag is de laatste dag. Deze medische uren vallen niet onder vrij nemen.
Maar echt…ik kwam later op kantoor (had een sms’je gestuurd), alleen directe collega vroeg erna. Toen naar huisarts en bloedonderzoek in het ziekenhuis, kom terug, niemand vraagt erna. Ben benieuwd of men morgen wat vraagt.
Verder is vannacht de vader van een collega overleden, er ging een condoleancekaart rond, maar ik stond niet op het teken lijstje. Heb hem dus maar een mail gestuurd
Wat een eikelsquote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Woensdag is de laatste dag. Deze medische uren vallen niet onder vrij nemen.
Maar echt…ik kwam later op kantoor (had een sms’je gestuurd), alleen directe collega vroeg erna. Toen naar huisarts en bloedonderzoek in het ziekenhuis, kom terug, niemand vraagt erna. Ben benieuwd of men morgen wat vraagt.
Verder is vannacht de vader van een collega overleden, er ging een condoleancekaart rond, maar ik stond niet op het teken lijstje. Heb hem dus maar een mail gestuurd
Zit je in een soort dining wagon?quote:Op maandag 8 mei 2023 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een gezeik met je werk KaatjeNog niet helemaal teruggelezen maar de medische trubbels lijken mee te vallen?
Live vanuit de ÖBB lounge, het dichtste wat ik voorlopig bij eerste klas ga komen.
Er zijn lekkere banken, internet, hapjes en drankjes. We komen het uur tot vertrek hier wel door
Haha nee. Dit is een lounge op het station waar we met ons kaartje naar binnen mogen. Trein is nog niet binnen en vertrekt over een uur. Maar we hebben Wenen uitgespeeld (niet heus, maar wel voor deze trip) dus zijn op tijd op het station.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |