En wat betekent dat laatste?quote:Op maandag 8 mei 2023 19:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrees zomaar dat ze dezelfde fout hebben gemaakt als die amateurs bij FvD.
Het formulier gaat naar een API. Echter doet de API geen controle of de aanvraag wel van de website af komt.
Ik mis in het formulier een hidden type waar een sleutel of salt in meekomt.
Je kunt waarschijnlijk je aanvraag ook direct bij de API doen.
Dat je niet de website hoeft te bezoeken om een aanvraag te doen voor kaartjes.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat betekent dat laatste?
Rechtstreeks de link aanroepen waarop geen beveiliging op zit met de juiste dingen meesturen.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat betekent dat laatste?
Ik snap je irritatie, maar er zal altijd wel iemand misbruik van maken.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:24 schreef Buitendam het volgende:
Er wordt een poging gedaan mensen met een laag inkomen te helpen. Dus uiteraard moet dat meteen om zeep worden geholpen. Triest gedoe.
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan om de gehele selectie van Ajax inclusief technische staf aan te melden omdat ik het ontzettend sneu zou vinden wanneer iemand die ieder dubbeltje moet omdraaien en nu enige verlichting zag zijn gratis OV door de neus te boren doordat het wegens lolleraanmeldingen niet door zou gaan, maar dergelijk compleet debiel geimplementeerd beleid verdient wel ridiculisatie.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:24 schreef Buitendam het volgende:
Er wordt een poging gedaan mensen met een laag inkomen te helpen. Dus uiteraard moet dat meteen om zeep worden geholpen. Triest gedoe.
Maar wel zo dat het niet bij de doelgroep terechtkomt...quote:Op maandag 8 mei 2023 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
eerst het hele land naar de tering helpen, mensen massaal dakloos en bij de voedselbank. En vervolgens wat gratis kaartjes uitdelen want oh kijk ons eens deugen
Mja, het is wel Internet he.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:24 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:57 schreef Leandra het volgende:
Misbruik (gebruik door een ander) hard straffen, gelijk een boete van ¤ 250 voor de misbruiker.
En niet alleen doordat ik de moeite doe om naar benden te scrollen, maar ook nog eens verborgen onder een drop-down FAQ vraag. Dat deze regeling is bedoeld voor de armeren onder ons wordt doelbewust op de website weggestopt. Zou eerder een boete moeten gaan naar de incompetente ambtenaren / gemeentebestuurders / beleidsmedewerkers dan de mensen die er gebruik van maken.quote:Hoe weet ik of ik de kaarten mag bestellen?
De kaarten zijn bedoeld voor de minima (inkomen tot 130% van het minimuminkomen). Dit is een ruime groep, omdat we zien dat meer mensen dit hard nodig hebben. Het gaat in het gebied van de Vervoerregio om zo’n 90 tot 95.000 gezinnen.
quote:Zit ik ergens aan vast als ik de kaarten bestel?
Nee, je zit nergens aan vast. We vragen je naam en adres alleen om te doen wat we beloven: de gratis kaarten naar je opsturen. We bewaren je informatie daarna ook niet meer.
En bijna alle 730.000 kaarten zijn op de 1e al dag vergeven.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:13 schreef eudaemonia het volgende:
quote:Hoe weet ik of ik de kaarten mag bestellen?
De kaarten zijn bedoeld voor de minima (inkomen tot 130% van het minimuminkomen). Dit is een ruime groep, omdat we zien dat meer mensen dit hard nodig hebben. Het gaat in het gebied van de Vervoerregio om zo’n 90 tot 95.000 gezinnen.
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
maar dergelijk compleet debiel geimplementeerd beleid verdient wel ridiculisatie.
Het is niet echt helpen als men maar 8 x1.5 uur gratis mag reizen. Die uren zijn heel snel op en omdat het beviel wil men meer reizen met het OV maar dan moet men dokken.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:24 schreef Buitendam het volgende:
Dit soort amateuristische deugacties bereiken de allerzwaksten van de samenleving nooit effectief als iedereen er zo makkelijk bij kan én gepromoot wordt als zogenaamd leuk nieuwtje.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:24 schreef Buitendam het volgende:
Kun jij het ook wel eens in een topic níet over asielzoekers hebben? Gewoon, voor de grap.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Asielzoekers krijgen altijd gratis kaartjes als ze van het ene naar het ander AZC moeten reizen, of voor een gesprek naar het IND moeten. is dat dan eerlijk? Wij moeten er voor betalen ... ook met lage inkomens ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |