abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209056926
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:39 schreef Jane het volgende:

[..]
Dan mag Charles eerst wel een paar extra sessies bij de sportpsycholoog boeken, want hij zag er totaal niet uit alsof 'ie er nog in gelooft.
Geloof in het kampioenschap zal hij niet meer hebben. Maar op Quali pace is hij de enige echte bedreiging, helemaal in Monaco. Hij zal al Monegask denk ik extra gemotiveerd zijn, Monaco winnen is een mooie troostprijs naast dit tot nu toe waardeloze seizoen.
  maandag 8 mei 2023 @ 12:44:36 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209056946
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:39 schreef Jane het volgende:

[..]
Dan mag Charles eerst wel een paar extra sessies bij de sportpsycholoog boeken, want hij zag er totaal niet uit alsof 'ie er nog in gelooft.
Die auto schijnt echt instabiel te zijn, misschien dat de komende upgrade dit wat verhelpt.
pi_209056950
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:33 schreef Nober het volgende:

[..]
Monaco had Ricciardo moeten winnen inderdaad.

Lag Hamilton eerste in Maleisië toen die uitviel?
Even gecheckt en hij lag 1e ja. Rosberg startte toen als 2e, maar had een botsing met Vettel waardoor hij terugviel.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 mei 2023 @ 12:49:31 #54
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209056996
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:41 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Geloof in het kampioenschap zal hij niet meer hebben. Maar op Quali pace is hij de enige echte bedreiging, helemaal in Monaco. Hij zal al Monegask denk ik extra gemotiveerd zijn, Monaco winnen is een mooie troostprijs naast dit tot nu toe waardeloze seizoen.
Als Leclerc een race wint dit seizoen, dan mag hij heel blij zijn. Grote kans dat Monaco dit is, tenzij Ferrari weer wat geks doet :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 8 mei 2023 @ 12:51:33 #55
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_209057016
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:41 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Ik had misschien beter kunnen zeggen "het zag er niet uit alsof Charles nog geloof in eigen kunnen heeft".

Ik ben niet per se een Leclerc-fan, maar ik denk wel dat hij in principe momenteel de beste kwalificeerder van het veld is. Ik gun het hem ook bijna dat hij Monaco wint, want de wanhoop in die jongen is pijnlijk om te moeten aanschouwen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 8 mei 2023 @ 12:54:10 #56
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209057047
Dat McLaren is trouwens ook echt om te huilen, zeg. Wat een fiasco weer, ongelofelijk wat slecht.
pi_209057082
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:54 schreef Tijn het volgende:
Dat McLaren is trouwens ook echt om te huilen, zeg. Wat een fiasco weer, ongelofelijk wat slecht.
We zouden kunnen concluderen dat Piastri toch niet helemaal de goede keus heeft gemaakt?
pi_209057132
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
We zouden kunnen concluderen dat Piastri toch niet helemaal de goede keus heeft gemaakt?
Persoonlijk vind ik het wel fijn voor Piastri.
  maandag 8 mei 2023 @ 13:04:52 #59
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209057202
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:51 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik had misschien beter kunnen zeggen "het zag er niet uit alsof Charles nog geloof in eigen kunnen heeft".

Ik ben niet per se een Leclerc-fan, maar ik denk wel dat hij in principe momenteel de beste kwalificeerder van het veld is. Ik gun het hem ook bijna dat hij Monaco wint, want de wanhoop in die jongen is pijnlijk om te moeten aanschouwen.
Leclerc kan gewoon niet met druk omgaan. En laat die met dit soort prestaties nu alleen maar toenemen... Sainz is dan toch wel een meer constante rijder.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_209057240
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Leclerc kan gewoon niet met druk omgaan. En laat die met dit soort prestaties nu alleen maar toenemen... Sainz is dan toch wel een meer constante rijder.
Klopt, maar Sainz vindt het ook prima als hij afgelopen weekend van plek 4 of 5 start, Leclerc zal er alles aan doen om het maximale uit de auto te halen en die auto toch op pole te zetten, ook al kan dat eigenlijk niet.

Alleen helpt het dan niet helemaal dat je de auto in zo'n situatie veel te vaak in de muur zet..
  maandag 8 mei 2023 @ 13:11:39 #61
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209057276
quote:
9s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, dat sowieso. Niet alleen had-ie bij Alpine beter gezeten, maar bij Williams waarschijnlijk ook.
pi_209057289
Was Russell nu alweer aan het klagen over de dominantie van redbull of zijn het voornamelijk oude quotes? Laat het ajb het laatste zijn

https://www.planetf1.com/(...)-sandbagging-claims/
  maandag 8 mei 2023 @ 13:15:00 #63
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209057305
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:04 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Sainz is wel constant te langzaam.

Maargoed, na Vettel zien we aan Leclerc weer wat team Ferrari met een goed talent kan doen. No way dat Verstappen daarheen gaat.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209057331
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
Was Russell nu alweer aan het klagen over de dominantie van redbull of zijn het voornamelijk oude quotes? Laat het ajb het laatste zijn

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
pi_209057398
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:13 schreef opgebaarde het volgende:

1e deel oude quotes, daarna quotes van gisteren toch?
pi_209057493
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:25 schreef Marcoss het volgende:

[..]
1e deel oude quotes, daarna quotes van gisteren toch?
Dit is dus helaas van gisteren
They are so far away from all of us,” he said after the race as per F1-Insider, “I always wonder if they drive at full power or have something else up their sleeves?

It’s actually a shame for the sport, although of course you have to congratulate them on doing such a good job.

Het komt steeds meer over alsof hij druk probeert uit te oefenen op de FIA. Nu is iedereen het ermee eens dat het voor een sport niet goed is als een team lange tijd domineert maar hij weet toch zelf ook wel dat hij als Mercedes coureur even een beetje pas de plaats moet maken?
  Redactie Frontpage maandag 8 mei 2023 @ 13:42:37 #67
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209057541
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
They are so far away from all of us,” he said after the race as per F1-Insider, “I always wonder if they drive at full power or have something else up their sleeves?

It’s actually a shame for the sport, although of course you have to congratulate them on doing such a good job.

Het komt steeds meer over alsof hij druk probeert uit te oefenen op de FIA. Nu is iedereen het ermee eens dat het voor een sport niet goed is als een team lange tijd domineert maar hij weet toch zelf ook wel dat hij als Mercedes coureur even een beetje pas de plaats moet maken?
George baalt waarschijnlijk gewoon omdat die dacht dat die met zijn overstap naar Mercedes lekker de overwinningen aan elkaar kon rijgen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 8 mei 2023 @ 13:50:23 #68
194695 franklop
Fran knock
pi_209057611
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar effectief is dit toch gewoon hetzelfde wat jaren door Red Bull zelf werd gezegd?

Die dat zelf ook deden na 4 jaar WK (met iets minder dominantie, dat wel).

[ Bericht 3% gewijzigd door franklop op 08-05-2023 13:58:03 ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 mei 2023 @ 13:53:54 #69
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_209057636
Zou sowieso wel dom zijn van Perez om in te houden, wetende dat Verstappen er alles aan doet om die eerste plaats te pakken.

En ook nadat hij ingehaald werd door Verstappen ging hij niet harder rijden om die plek terug te pakken, dus, nee, ik geloof niet dat ze bewust sandbaggen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 8 mei 2023 @ 13:56:58 #70
1986 Jane
pi_209057654
Ik wil het niet opnemen voor glibber-George, maar ik vroeg me wel af of hij gewoon door Toto gestuurd wordt om die 'RB-dominantie is slecht voor de sport'-boodschap te verkondigen. Uit de mond van Hamilton en Wolff zelf komt die mening lachwekkend over natuurlijk, maar Russell was er toen nog niet bij, dus die kan het zeggen.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 mei 2023 @ 13:59:22 #71
Brabo Bastard
pi_209057663
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:56 schreef Jane het volgende:
Ik wil het niet opnemen voor glibber-George, maar ik vroeg me wel af of hij gewoon door Toto gestuurd wordt om die 'RB-dominantie is slecht voor de sport'-boodschap te verkondigen. Uit de mond van Hamilton en Wolff zelf komt die mening lachwekkend over natuurlijk, maar Russell was er toen nog niet bij, dus die kan het zeggen.
Tot het op een moment ook vanuit zijn mond lachwekkend wordt. Het komt toch vanuit Mercedes; wie het nu zegt maakt niet zo heel veel uit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 8 mei 2023 @ 14:14:16 #72
1986 Jane
pi_209057796
quote:
14s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:50 schreef franklop het volgende:

[..]
Maar effectief is dit toch gewoon hetzelfde wat jaren door Red Bull zelf werd gezegd?

Die dat zelf ook deden na 4 jaar WK (met iets minder dominantie, dat wel).
Is dat zo? Ik heb de boodschap vanuit RBR en Verstappen altijd meer gehoord als "Het is niet de schuld van Mercedes. Wij moeten het zelf gewoon beter doen."
Verder werd er vooral geklaagd (door vrijwel iedereen) over het moeilijke inhalen en werd er wat dat betreft druk uitgeoefend om daar bij de nieuwe regels rekening mee te houden.
  maandag 8 mei 2023 @ 14:17:29 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209057839
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Klopt, maar Sainz vindt het ook prima als hij afgelopen weekend van plek 4 of 5 start, Leclerc zal er alles aan doen om het maximale uit de auto te halen en die auto toch op pole te zetten, ook al kan dat eigenlijk niet.

Alleen helpt het dan niet helemaal dat je de auto in zo'n situatie veel te vaak in de muur zet..
Imola wordt weer genot met die tifosi daar. Kijken of Charles het deze keer wel aan kan.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 mei 2023 @ 14:24:31 #74
Brabo Bastard
pi_209057921
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Imola wordt weer genot met die tifosi daar. Kijken of Charles het deze keer wel aan kan.
Ik denk van niet. Uitzinnig als hij de pole pakt, en dan uitzwaaiend naar de pits na een crash.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 8 mei 2023 @ 14:25:38 #75
194695 franklop
Fran knock
pi_209057935
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 14:14 schreef Jane het volgende:

[..]
Is dat zo? Ik heb de boodschap vanuit RBR en Verstappen altijd meer gehoord als "Het is niet de schuld van Mercedes. Wij moeten het zelf gewoon beter doen."
Verder werd er vooral geklaagd (door vrijwel iedereen) over het moeilijke inhalen en werd er wat dat betreft druk uitgeoefend om daar bij de nieuwe regels rekening mee te houden.
https://www.sportsjoe.ie/(...)edes-dominance-17682

Om maar een oud bericht tevoorschijn te toveren.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')