Hij schijnt ook wel dingen goed te doen, alleen tactisch heb ik van hem nog niets gezien dat ik denk ja dat is hem. Hij brengt wel zo'n Hato bijvoorbeeld, dat ziet hij en doet hij dan weer wel goed.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is onmogelijk dat sjonnie jordaan nog trainer is na het mislopen van de beker en de 2e plek.
Ja, jammer dat hij niet ziet dat een centrum Timber-Hato natuurlijk niet kan, want elk team met een beetje kopkracht maakt daar gehakt van. Verder is het helemaal niet zo knap "gezien", maar zat er vooral een hoop wanhoop bij door het gigantische falen van de andere opties.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt ook wel dingen goed te doen, alleen tactisch heb ik van hem nog niets gezien dat ik denk ja dat is hem. Hij brengt wel zo'n Hato bijvoorbeeld, dat ziet hij en doet hij dan weer wel goed.
Ik denk ook dat het beter is dat hij ergens anders meer ervaring opdoet, dat vond ik vanaf dag 1 al, plus dat hij de ploeg niet uit de negatieve spiraal heeft gekregen. Volgend seizoen zitten er toch weer veel van deze spelers in de selectie en heb je een frisse wind nodig.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij niet ziet dat een centrum Timber-Hato natuurlijk niet kan, want elk team met een beetje kopkracht maakt daar gehakt van. Verder is het helemaal niet zo knap "gezien", maar zat er vooral een hoop wanhoop bij door het gigantische falen van de andere opties.
Wie?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben het helemaal eens met het commentaar van Klerry Huntstra op Twitter van vanochtend over de kwestie Heitinga. Spot on, spijker op kop en zulks.
Een nobody dusquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alterego van het alterego van Hamstelaar. Zoek maar eens op.
Toch niet. Zat er onder zijn andere naam steeds goed bij vorig seizoen toen er zoveel lekte in de transferzomer.quote:
Wat heeft zijn mening daar mee te maken?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch niet. Zat er onder zijn andere naam steeds goed bij vorig seizoen toen er zoveel lekte in de transferzomer.
Dit ja, Mike Verweij vind ik al erg maar dit soort meefietsertjes die denken dat ze het uitgevonden hebben is nog een paar slagen minder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft zijn mening daar mee te maken?
Ik denk dat Heitinga niet het probleem isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt ook wel dingen goed te doen, alleen tactisch heb ik van hem nog niets gezien dat ik denk ja dat is hem. Hij brengt wel zo'n Hato bijvoorbeeld, dat ziet hij en doet hij dan weer wel goed.
Zelden zo'n stront gelezen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat Heitinga niet het probleem is
Ik denk dat Tadic echt een heel groot probleem is bij ajax
De speler is veel te dominant aanwezig in de selectie. Hij heeft er voor gezorgd dat Schreuder ontslagen is door samen te spannen met anders spelers opzichtig in wedstrijden te falen. Alleen maar omdat schreuder hem durfde te wisselen. Hij zorgt er nu voor dat Heitinga ook faalt omdat heitinga hem niet durft te wisselen. De man is 35 en over de hill. Hij speelt gewoon slecht. Je speelt gewoon met 10 man.
Dit gaat helaas toch echt gebeuren. Is wel in de lijn van alle mislukte beslissingen van Ajax. Lijkt wel alsof de club zichzelf bewust nog dieper in de stront wil duwen. Elke keuze die zij maken is de verkeerde. Keer-op-keer!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Als Heitinga volgend seizoen ook trainer is mag vd Sar gelijk optyfen.
jij bepaalt vrij weinig klaasjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ik bepaal wat de media schrijft voor de mensen die dat nog niet wisten
Dat is wel een knap staaltje open deuren in trappen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ik bepaal wat de media schrijft voor de mensen die dat nog niet wisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |