Ik vind het zo'n eigenwijs stuk vreten... bahquote:Op maandag 8 mei 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik doet vooral of hij veel weet
En is zo stellig in zijn antwoorden dat de meesten er niet eens aan durven twijfelen
Die kan binnenkort ook wegquote:Op maandag 8 mei 2023 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n eigenwijs stuk vreten... bah
Het is ook zeker niet mijn favorietquote:Op maandag 8 mei 2023 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n eigenwijs stuk vreten... bah
Hij vind Mirthe een echte potentiėle kandidaatquote:Op maandag 8 mei 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik vind alle gesprekken die hij met Sasha heeft altijd ongemakkelijk.
Zou kunnen dat het komt omdat hij haar leuk leuk vindt en omdat Sasha dat ook weet.
Maagd jong en mega dunquote:Op maandag 8 mei 2023 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft Erik aangegeven, een model en een maagd?
quote:Op maandag 8 mei 2023 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op maandag 8 mei 2023 10:07 schreef Puzzie het volgende:
Jeff is fan van de muziek en stem van Waylon
Hij zal in een gesprek ooit gezegd hebben dat hij een vrouw als Mirthe of Sasha wel leuk vindt. Hij heeft geen ervaring verder en heeft in dat gesprek waarschijnlijk om zich heen gekeken naar een voorbeeld.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Uiteraard hebben wij het allemaal helemaal foutquote:Op maandag 8 mei 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal in een gesprek ooit gezegd hebben dat hij een vrouw als Mirthe of Sasha wel leuk vindt. Hij heeft geen ervaring verder en heeft in dat gesprek waarschijnlijk om zich heen gekeken naar een voorbeeld.
Maar zoals zo veel, gaat zoiets een heel eigen leven leiden hier in de COS
Het is letterlijk zo gezegd door Erikquote:Op maandag 8 mei 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal in een gesprek ooit gezegd hebben dat hij een vrouw als Mirthe of Sasha wel leuk vindt. Hij heeft geen ervaring verder en heeft in dat gesprek waarschijnlijk om zich heen gekeken naar een voorbeeld.
Maar zoals zo veel, gaat zoiets een heel eigen leven leiden hier in de COS
Heeft geen zinquote:Op maandag 8 mei 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is letterlijk zo gezegd door Erik
Maar goed
Laat maar
Overalquote:Op maandag 8 mei 2023 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Klopt !
Nou ja regio Rotterdam wel.
Hier ookquote:Op maandag 8 mei 2023 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Klopt !
Nou ja regio Rotterdam wel.