Hongarije vorig jaarquote:Op zondag 7 mei 2023 23:04 schreef D. het volgende: Alle rijders over de eindstreep. Iemand een idee wanneer dit voor het laatst voor kwam?
Prost.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie staan er boven dan? Hamilton, Schumacher, Vettel en Alonso?
Ik las proostquote:
quote:
De meningen verschillen nogalquote:Op zondag 7 mei 2023 23:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zat even te kijken net, spa 2021.
Maar het is pas de 12e keer in de hele historie van de f1
1. Lewis (103)quote:Op zondag 7 mei 2023 23:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie staan er boven dan? Hamilton, Schumacher, Vettel en Alonso?
Dat was ook altijd een zeikerd. En hij klonk als inspector Clouseauquote:
Wel vriendelijk van Verstappen dat ie met z'n blunder gisteren indirect deze race nog een beetje interessant heeft gemaakt.quote:
Als die net zo blijft winnen als vorig seizoen staat die dus aan het eind van het seizoen boven Vettelquote:Op zondag 7 mei 2023 23:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
1. Lewis (103)
2. Schumacher (91)
3. Vettel (53)
4. Prost (51)
Hier staat Hongarije 2022quote:
Eerst Wilhelmus.mid.quote:
Ik vind het altijd beter als Max niet op P1 start...dan blijft het nog een beetje interessantquote:Op zondag 7 mei 2023 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel vriendelijk van Verstappen dat ie met z'n blunder gisteren indirect deze race nog een beetje interessant heeft gemaakt.
De winnaar van een race moet gewoon de volgende race 10 plaatsen naar achteren gezet worden.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd beter als Max niet op P1 start...dan blijft het nog een beetje interessant
Nou vooruitquote:Op zondag 7 mei 2023 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens de Viaplay-commentatoren begint zijn seizoen pas in Imola.
viaplayquote:Op zondag 7 mei 2023 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die nep Freek Vonk, wat een eikel.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar zullen ze nog niet echt warm voor lopen nee.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:15 schreef D_A het volgende:
Logan ook weer weergaloos. Echte een visite kaartje voor Amerikaanse coureurs.
Het komt er toch niet zo lekker uit als HAMVERBOT.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:15 schreef Nattekat het volgende:
VERPERALO is zo voorspelbaar dat ze die shirts al bedrukt hadden.
Vaak zie je bij de coureurs die blijven mogen af en toe top dingen. Die mis ik wel bij hem.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
die staan nog net niet te springen op de bureaus als Ferrari sneller isquote:
Kerel is een broekie in een back grid wagen, hij laat zijn auto nog aardig heel ..quote:Op zondag 7 mei 2023 23:15 schreef D_A het volgende:
Logan ook weer weergaloos. Echte een visite kaartje voor Amerikaanse coureurs.
Ja, dat is wel even jammer.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het komt er toch niet zo lekker uit als HAMVERBOT.
Het waren doorgaans hele strakke move, 1 briljante, FL op de trage band, echt behoorlijk veel harder gereden dan de teamgenoot die hem uitdaagt. Dit is ook voor hem echt wel een bijzonder goede race geweest.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:14 schreef Zorro het volgende:
Och, als dit vijf jaar geleden door Mercedes gedaan was dan riepen we "ja met zo'n auto kan ik het ook"
Blijft knappe race maar we moeten het niet mooier maken dan het is.
Al besproken.quote:
Af en toe laat ie (op zijn niveau) al best wat leuke dingen zien. Het is gelukkig geen Mick Schumacher.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kerel is een broekie in een back grid wagen, hij laat zijn auto nog aardig heel ..
Kerel heeft gewoon ervaring nodig..
VERBOTHAMquote:Op zondag 7 mei 2023 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het komt er toch niet zo lekker uit als HAMVERBOT.
en anders omquote:Op zondag 7 mei 2023 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij was/is Max wel fan van Alonso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |