Gewoon allemaal in dienst van Vos.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd hoe Vollering en Van Vleuten het WK gaan rijden. Het wordt in ieder geval voor de bondscoach een uitdaging om er een hecht team van te maken.
Ik zou zeker ook zowel Kool als Wiebes meenemen.quote:
Op dit parcours lijkt mij dat het meest verstandige ja, samen met Wiebes. (Om dan vervolgens van een Italiaanse de sprint te verliezen).quote:
Dat is nu wel het voordeel ja, dat je nu op meerdere snelle vrouwen kan spelen. Je kan dan Vos vooruit sturen, al moet je dan ook nog Kopecky kwijtraken, daar wint Vos niet zomaar van in de sprint.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou zeker ook zowel Kool als Wiebes meenemen.
Je kunt niet alleen kopvrouwen meenemen. Je hebt ook een paar nodig die het vuile werk willen opknappen.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is nu wel het voordeel ja, dat je nu op meerdere snelle vrouwen kan spelen. Je kan dan Vos vooruit sturen, al moet je dan ook nog Kopecky kwijtraken, daar wint Vos niet zomaar van in de sprint.
Klopt maar met 2/3 kopvrouwen is dat toch geen probleem (Vos/Wiebes en evt. Kool)?quote:Op zondag 7 mei 2023 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen kopvrouwen meenemen. Je hebt ook een paar nodig die het vuile werk willen opknappen.
Anna Kiesenhofer vindt dit leuk.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen kopvrouwen meenemen. Je hebt ook een paar nodig die het vuile werk willen opknappen.
Vollering verdient op basis van haar voorseizoen ook het kopvrouwschap en Van Vleuten heeft startrecht vanwege het WK van vorig jaar. Dan zit je al op 5 kopvrouwen.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt maar met 2/3 kopvrouwen is dat toch geen probleem (Vos/Wiebes en evt. Kool)?
Klopt, ik zou daarom Kool thuislaten. Van Vleuten zie ik niet als grote kanshebster, dus die zou ik als luxeknecht meenemen.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vollering verdient op basis van haar voorseizoen ook het kopvrouwschap en Van Vleuten heeft startrecht vanwege het WK van vorig jaar. Dan zit je al op 5 kopvrouwen.
Kool dan dit ook helemaal niet aan.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, ik zou daarom Kool thuislaten. Van Vleuten zie ik niet als grote kanshebster, dus die zou ik als luxeknecht meenemen.
En Vollering en Wiebes is een makkelijker verhaal want zelfde ploeg. Wiebes gaat dit jaar ook beter bergop.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, ik zou daarom Kool thuislaten. Van Vleuten zie ik niet als grote kanshebster, dus die zou ik als luxeknecht meenemen.
Ah joh, Loes Gunnewijk regelt het allemaal wel...quote:Op zondag 7 mei 2023 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Staat daar ook good old Jürgen Roelandts?quote:Op zondag 7 mei 2023 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Taus is strategisch naast Patino gaan staan en alsnog is hij een kop kleiner.
Jazeker!quote:Op zondag 7 mei 2023 18:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Staat daar ook good old Jürgen Roelandts?
Palatino is 1.55 lang, hoe klein is Taus dan wel niet?quote:Op zondag 7 mei 2023 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Taus is strategisch naast Patino gaan staan en alsnog is hij een kop kleiner.
Aan de foto te zien 1.40/1.45quote:Op zondag 7 mei 2023 19:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Palatino is 1.55 lang, hoe klein is Taus dan wel niet?
Dat is bij Vollering geen garantie.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En Vollering en Wiebes is een makkelijker verhaal want zelfde ploeg. Wiebes gaat dit jaar ook beter bergop.
Kopecky is ook ploeggenoot maar toch een kutwijf. Waarom zou Wiebes dat ook niet zijn?quote:Op zondag 7 mei 2023 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En Vollering en Wiebes is een makkelijker verhaal want zelfde ploeg. Wiebes gaat dit jaar ook beter bergop.
Dat kutwijf was bedoeld richting Faulkner, zei ze later, maar het lijkt me inderdaad geen zekerheidje dat ze een ploeggenote de titel guntquote:Op zondag 7 mei 2023 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kopecky is ook ploeggenoot maar toch een kutwijf. Waarom zou Wiebes dat ook niet zijn?
quote:Op zondag 7 mei 2023 15:33 schreef wimderon het volgende:
Dit gaat weer een tranendal worden.
En als ze de Tour ook weer niet wint dan zou ik extra bewaking bij de Brienenoord aanbevelen.
Eindelijk nog iemand die heeft gekeken. 1000maal eens.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:00 schreef wimderon het volgende:
Die docu over SD WORX in La Course is wel schitterend.
Van der Breggen die als een ice queen af en toe maar wat roept. Danny Stam, in schitterend Pieter de Jongh-Engeld, en Van der Breggen die Vollering volledig de put in praten omdat ze een groepje mist, meisje Vollering die daar dan weer om moet huilen.
Moolman die woest is omdat ze niet voor Moolman mag rijden.
De aflevering van deze week moet ik nog kijken, maar de eerste aflevering vond ik wel vrij extreem ja hoe zuur Stam en van der Breggen waren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die heeft gekeken. 1000maal eens.
Kelderman zou qua erelijst wel willen ruilen, gok ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:37 schreef Remco het volgende:
Annemiek gevallen lees ik, echt ongelovelijk hoe vaak die wel niet tegen het asfalt heeft gelegen, Kelderman is er niets bij.
Ik heb gisteren en vandaag de afleveringen gekeken. Walgelijk team,Danny Stam is echt een enorme idioot. Plus het was heerlijk om te zien hoe ze afgelopen week in de Vuelta zijn teruggepakt toen Demi ging plassenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die heeft gekeken. 1000maal eens.
Ik vond Demi er eigenlijk nog het best uitkomen. Vooral heel onervaren en naïef.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en vandaag de afleveringen gekeken. Walgelijk team,Danny Stam is echt een enorme idioot. Plus het was heerlijk om te zien hoe ze afgelopen week in de Vuelta zijn teruggepakt toen Demi ging plassen
En eeuwig moeten huilen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vond Demi er eigenlijk nog het best uitkomen. Vooral heel onervaren en naïef.
Reusser lijkt de (eind)zege van Vollering te krijgen.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje Vollering op weg naar de eindzege ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |