Dat en dan ook nog eens ruggengraatloos.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk door alle 'gesprekken' die Jasper met Wanda, Sasha en nu met Babette had het idee gekregen dat hij heel vaak geen goede woorden kan vinden, zijn gedachten niet onder woorden kan brengen, dus dat hij daarom liever zijn mond houdt (vonden Wanda en Sasha wel lekker, konden zij aan het woord blijven en ze dachten dat hij het overal mee eens was)
quote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien kan hij samen met berend en erik na de loods iets organiseren.
Ik denk ook niet dat er voor ieder potje perse een deksel isquote:Op zondag 7 mei 2023 16:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje wordt gezegd.
Maar mijn type is het niet, ik vind werkelijk niets leuk aan hem, vind het een nietszeggend mannetje.
zegguhhhhhh hoe kun je zoiets van me denken??????quote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dit een ordinaire steek onder water?
Sorry maar vanaf dag 1 al..ik versta hem nooit, binnenmonds ..quote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij komt nu in dit gesprek totaal niet uit zijn woorden
Zo zijn vrouwen nu eenmaalquote:Op zondag 7 mei 2023 16:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zegguhhhhhh hoe kun je zoiets van me denken??????
Dat weten we nooit zeker met Jasper.... zijn kastje staat vol flessen, geen idee of ze vol/leeg/halfvol zijnquote:
Ik heb geen idee meer waar dat over ging, maar Jappie zei tegen Babette dat ze met alle winden mee waaide, Babette sprak hem daar even later op aan, waarna Jappie zich in allerlei bochten probeerde te wringen door dit te ontkennen. Slappe hap.quote:
Of zijn rode kleine vriend..quote:Op zondag 7 mei 2023 16:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat weten we nooit zeker met Jasper.... zijn kastje staat vol flessen, geen idee of ze vol/leeg/halfvol zijn
Hij heeft wel degelijk een ruggengraat.... oke... die van een naaktslak, maar tochquote:Op zondag 7 mei 2023 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat en dan ook nog eens ruggengraatloos.
Onaantrekkelijke eigenschap.
Naaktslakken hebben geen ruggengraatquote:Op zondag 7 mei 2023 16:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk een ruggengraat.... oke... die van een naaktslak, maar toch
Dan komen anderen helemaal niet aan het woordquote:Op zondag 7 mei 2023 16:30 schreef Silves het volgende:
Denk dat Babs meer geschikt is om Erik zijn show over te nemen..
Bij ons code geel afgegevenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Pijpenstelen mag niet natuurlijk hier in Amsterdam... hoe lang liggen ze daar nog droog?
Of een eliminatiezoemer, nog beterquote:Op zondag 7 mei 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even de ringtoon dat er weer iemand moet zingen, iedereen meteen wakker
Babs kan niet luisteren die ratelt alleen maar en probeert andere van haar gelijk te overtuigen. ;pquote:Op zondag 7 mei 2023 16:30 schreef Silves het volgende:
Denk dat Babs meer geschikt is om Erik zijn show over te nemen..
hahahahaha I know en ze lossen op als je er Dasty op spuit.....quote:
Volgens weeronline echt niet lang meerquote:Op zondag 7 mei 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Pijpenstelen mag niet natuurlijk hier in Amsterdam... hoe lang liggen ze daar nog droog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |