zullen we het op een maat of 2 houden???quote:Op zondag 7 mei 2023 16:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zit wel een beetje te strak zo te zien
Die twee hebben een totaal andere lichaamsbouwquote:Op zondag 7 mei 2023 16:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar ze heeft het wel weer voor elkaar dat ze het jurkje van Mirthe aan heeft
Ik denk zelfs Zoe, Jappie is gewoon slappe hap. Zoals hij afgelopen week binnen een paar minuten zijn "met alle winden meewaai" uitspraak tegen Babette introk toen ze hem daarop aansprak.quote:
Nouquote:Op zondag 7 mei 2023 16:21 schreef Charmian het volgende:
Is jappie z'n tinderprofiel aan het samenstellen?
Zou dat ook komen door de vele hersenschuddingen die hij zegt gehad te hebben??quote:
En met Wanda ookquote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou dat ook komen door de vele hersenschuddingen die hij zegt gehad te hebben??
Hij was immers eventuele sex met Wendy ook 'vergeten'..
Daarom moet je ook niet de kleding van een ander aan doen, dat kan alleen als je een beetje hetzelfde figuur hebt of met wijde kleding. Ik zou echt niet willen dat iedereen daar in mijn kleding rond zou lopen. Een keer wat lenen, prima, maar ik hou er niet van.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee hebben een totaal andere lichaamsbouw
Hij komt nu in dit gesprek totaal niet uit zijn woordenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zelfs Zoe, Jappie is gewoon slappe hap. Zoals hij afgelopen week binnen een paar minuten zijn "met alle winden meewaai" uitspraak tegen Babette introk toen ze hem daarop aansprak.
Jeffquote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zelfs Zoe, Jappie is gewoon slappe hap. Zoals hij afgelopen week binnen een paar minuten zijn "met alle winden meewaai" uitspraak tegen Babette introk toen ze hem daarop aansprak.
Nu toevallig niet, maar 9 van de 10 welquote:
Misschien kan hij samen met berend en erik na de loods iets organiseren.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Daar gaan er niet veel op reageren. Denk ik
Ook zo’n vrouwen magneetquote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien kan hij samen met berend en erik na de loods iets organiseren.
En er is niet eens alcohol in de loods.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij komt nu in dit gesprek totaal niet uit zijn woorden
Wandramaquote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Ik heb eigenlijk door alle 'gesprekken' die Jasper met Wanda, Sasha en nu met Babette had het idee gekregen dat hij heel vaak geen goede woorden kan vinden, zijn gedachten niet onder woorden kan brengen, dus dat hij daarom liever zijn mond houdt (vonden Wanda en Sasha wel lekker, konden zij aan het woord blijven en ze dachten dat hij het overal mee eens was)quote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat 'the power of three' helptquote:
Op ieder potje past een dekseltje wordt gezegd.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Dat en dan ook nog eens ruggengraatloos.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk door alle 'gesprekken' die Jasper met Wanda, Sasha en nu met Babette had het idee gekregen dat hij heel vaak geen goede woorden kan vinden, zijn gedachten niet onder woorden kan brengen, dus dat hij daarom liever zijn mond houdt (vonden Wanda en Sasha wel lekker, konden zij aan het woord blijven en ze dachten dat hij het overal mee eens was)
quote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien kan hij samen met berend en erik na de loods iets organiseren.
Ik denk ook niet dat er voor ieder potje perse een deksel isquote:Op zondag 7 mei 2023 16:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje wordt gezegd.
Maar mijn type is het niet, ik vind werkelijk niets leuk aan hem, vind het een nietszeggend mannetje.
zegguhhhhhh hoe kun je zoiets van me denken??????quote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dit een ordinaire steek onder water?
Sorry maar vanaf dag 1 al..ik versta hem nooit, binnenmonds ..quote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij komt nu in dit gesprek totaal niet uit zijn woorden
Zo zijn vrouwen nu eenmaalquote:Op zondag 7 mei 2023 16:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zegguhhhhhh hoe kun je zoiets van me denken??????
Dat weten we nooit zeker met Jasper.... zijn kastje staat vol flessen, geen idee of ze vol/leeg/halfvol zijnquote:
Ik heb geen idee meer waar dat over ging, maar Jappie zei tegen Babette dat ze met alle winden mee waaide, Babette sprak hem daar even later op aan, waarna Jappie zich in allerlei bochten probeerde te wringen door dit te ontkennen. Slappe hap.quote:
Of zijn rode kleine vriend..quote:Op zondag 7 mei 2023 16:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat weten we nooit zeker met Jasper.... zijn kastje staat vol flessen, geen idee of ze vol/leeg/halfvol zijn
Hij heeft wel degelijk een ruggengraat.... oke... die van een naaktslak, maar tochquote:Op zondag 7 mei 2023 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat en dan ook nog eens ruggengraatloos.
Onaantrekkelijke eigenschap.
Naaktslakken hebben geen ruggengraatquote:Op zondag 7 mei 2023 16:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk een ruggengraat.... oke... die van een naaktslak, maar toch
Dan komen anderen helemaal niet aan het woordquote:Op zondag 7 mei 2023 16:30 schreef Silves het volgende:
Denk dat Babs meer geschikt is om Erik zijn show over te nemen..
Bij ons code geel afgegevenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Pijpenstelen mag niet natuurlijk hier in Amsterdam... hoe lang liggen ze daar nog droog?
Of een eliminatiezoemer, nog beterquote:Op zondag 7 mei 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even de ringtoon dat er weer iemand moet zingen, iedereen meteen wakker
Babs kan niet luisteren die ratelt alleen maar en probeert andere van haar gelijk te overtuigen. ;pquote:Op zondag 7 mei 2023 16:30 schreef Silves het volgende:
Denk dat Babs meer geschikt is om Erik zijn show over te nemen..
hahahahaha I know en ze lossen op als je er Dasty op spuit.....quote:
Volgens weeronline echt niet lang meerquote:Op zondag 7 mei 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Pijpenstelen mag niet natuurlijk hier in Amsterdam... hoe lang liggen ze daar nog droog?
Hier bij Rotterdam ook, de lucht is al 'zwart'... ze geven daar ook regen en hagel af!quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babs kan niet luisteren die ratelt alleen maar en probeert andere van haar gelijk te overtuigen. ;p
Eigenlijk vind ik haar helemaal niet slecht in Nederlands. Aan haar woordenschat kan menig Nederlander nog een puntje zuigen.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Het erge is dat ze spaanse les heeft gegeven, terwijl ze zo slecht is de Nederlandse taal , ze is nu het woordje NU aan het leren, hoe lang woont ze al in Nederland?
Nog even wachten tot ze zich aan het 'verschonen' zijn na een regenbui, dat levert zulke leuke plaatjes opquote:Op zondag 7 mei 2023 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Even de ringtoon dat er weer iemand moet zingen, iedereen meteen wakker
Ik zie dat de helft al weer wakker is..is daarom die duffe show verplaatst naar 21.00 U?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier bij Rotterdam ook, de lucht is al 'zwart'... ze geven daar ook regen en hagel af!
De slapers/liggers in de tuin kunnen dan binnen no time doorweekt zijn (dat lijkt me best grappig)
eerder haar stem en de dwingende manier van sprekenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik haar helemaal niet slecht in Nederlands. Aan haar woordenschat kan menig Nederlander nog een puntje zuigen.
Het is vooral haar uitspraak waar je het aan hoort.
Nee, Erik wilde niet buiten.. Eriks wil is wetmatig vastgelegdquote:Op zondag 7 mei 2023 16:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zie dat de helft al weer wakker is..is daarom die duffe show verplaatst naar 21.00 U?
ach Deisyy dat geeft toch niet, hij vergeet zoveelquote:
Ze voorspellen daar wel regenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Erik wilde niet buiten.. Eriks wil is wetmatig vastgelegd
Hier regent het al, ook in de buurt van Rotjeknor..quote:Op zondag 7 mei 2023 16:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier bij Rotterdam ook, de lucht is al 'zwart'... ze geven daar ook regen en hagel af!
De slapers/liggers in de tuin kunnen dan binnen no time doorweekt zijn (dat lijkt me best grappig)
Het is altijd te makkelijk om zo iemand af te zeiken terwijl inderdaad het tegendeel dus het geval isquote:Op zondag 7 mei 2023 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik haar helemaal niet slecht in Nederlands. Aan haar woordenschat kan menig Nederlander nog een puntje zuigen.
Het is vooral haar uitspraak waar je het aan hoort.
Jawel hoor, hij had de spullen al naar buiten verplaatst..quote:Op zondag 7 mei 2023 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Erik wilde niet buiten.. Eriks wil is wetmatig vastgelegd
Maar ook héél snel weer naar binnen volgens onduidelijke redenen als.. iedereen sliep/lui/eten'geen zin/ enzzquote:Op zondag 7 mei 2023 16:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij had de spullen al naar buiten verplaatst..
Yepquote:Op zondag 7 mei 2023 16:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nope, of ff besprenkelen met citroen.
Ze hebben vanmiddag pizza's gemaakt op de barbecue waar precies niks van te zien is geweest.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Hoorde ik vanmorgen nou dat ze vandaag weer gaan bbq-en?
Er is zeker geen bier?
Is verplaatst naar vanavond 21.00 uur...quote:Op zondag 7 mei 2023 16:47 schreef engine het volgende:
Was het filoodsofisch gesprek nog de moeite waard?
quote:Op zondag 7 mei 2023 16:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is verplaatst naar vanavond 21.00 uur...
Bijzondere keuze dan weerquote:Op zondag 7 mei 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag pizza's gemaakt op de barbecue waar precies niks van te zien is geweest.
Eindelijk aktie in die tentquote:Op zondag 7 mei 2023 16:44 schreef xsaskiax het volgende:
Oei Rupert en Imadiddin staan aubergines te snijden.. die messen!!!
Je snapt toch begod niet dat niemand een stelling plaatst voor een nieuwe/goede messenset..... dit gaat nog vingers kosten
Zou leuk zijn als Mirthe zich bij Wen en Baps voegtquote:
Dat zou ik ook wel leuk vindenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Mirthe zich bij Wen en Baps voegt
Heel even...quote:Op zondag 7 mei 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag pizza's gemaakt op de barbecue waar precies niks van te zien is geweest.
Ja is toch triestquote:
Dat weer wel, de streamers krijgen alleen nog koken kaarten opmaken rondhangen te zien, nergens activiteiten die leuk zijnquote:
Vind dat kapsel echt zonde. Op zijn instagram staan foto's met kort haar, ziet er zoveel beter uit. Vind het nu geen prettig gezicht en er komt ook bijna niks uit. Als hij ineens naar huis zou gaan zou het dagen duren voordat ik het door zou hebben.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch vind ik het jammer dat we Imi zo weinig zien, ik vind het wel een leuke knul
Komkommersoepquote:
Dat komt ook, omdat er vaak dezelfde mensen op stream zijn. Sommigen zie je hele dagen en sommigen zie je zelden. Zoals er nu bijna 24/7 één stream op JW en Eunice staat, de andere wisselt en dan zie je sommige bewoners heel weinig. Moriama was in het begin ook amper op streamquote:Op zondag 7 mei 2023 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat kapsel echt zonde. Op zijn instagram staan foto's met kort haar, ziet er zoveel beter uit. Vind het nu geen prettig gezicht en er komt ook bijna niks uit. Als hij ineens naar huis zou gaan zou het dagen duren voordat ik het door zou hebben.
Maar Imi heeft ook weinig interactie met andere bewoners. Er is ook niet zoveel om te laten zien denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat komt ook, omdat er vaak dezelfde mensen op stream zijhn. Sommigen zie je heel dagen en sommigen zie je zelden. Zoals er nu bijna 24/7 één stream op JW en Eunice staat, de andere wisselt en dan zie je sommige bewoners heel weinig. Moriama was in het begin ook amper op stream
Daarom vind ik het ook zo jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken en daardoor bijna onzichtbaar is gewordenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Imi heeft ook weinig interactie met andere bewoners. Er is ook niet zoveel om te laten zien denk ik.
Ze zou ervan opknappen denk ik al moet ze dan wel van de peuken afblijvenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Mirthe zich bij Wen en Baps voegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |