Wel de beste "Aanplakkers" sinds 8 maanden.. de rest aan aanplakkers is pleitte .. Sjeedie, KimReet, Waffel, KimLeger, Mexx, Ester,quote:Op zondag 7 mei 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken en daardoor bijna onzichtbaar is geworden
ALs je bij Babs komt knap je afquote:Op zondag 7 mei 2023 17:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze zou ervan opknappen denk ik al moet ze dan wel van de peuken afblijven
Imawie?quote:Op zondag 7 mei 2023 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Imi heeft ook weinig interactie met andere bewoners. Er is ook niet zoveel om te laten zien denk ik.
Tegelijk moet je afstand bewaken want alles wat je zegt zal ze onthouden en gebruiken waar nodigquote:
Zo kan ik er nog17 opnoemen die per stuk geen zák meer toevoegenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Ima is daar totaal overbodig, voegt niets toe dan enkel maar kermit de kikker uit te hangen met zijn schaap-achtige ghghghgh elke keer. Dit soort lui moet je nu gaan lozen voordat ze te belangrijk worden in de laatste fase van dit seizoen waardoor ze zo door kunnen stoten naar de finale. Weg met die gast dus, wat mij betreft de eerst volgende eliminatie!
Ja weg met die figuranten, maar Ima is dat letterlijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo kan ik er nog17 opnoemen die per stuk geen zák meer toevoegen
Moet altijd aan Tadic denken (speler van Ajax) zoals hij Nederlands probeert te lullen. Lijkt er wel een beetje op.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens lijkt het me geen verkeerde gast voor zover ik dat kan beoordelen op basis van heel erg weinig
Ima heeft al een keer op de stip gestaan.. helaas won Ester het Oprotten.. wat raar is, dat Imie daarna weer veilig was.. waarom 'ie de nominatie die daarop volgde geen stem meer kreeg verbaast mij nog steeds.. je wil iemand kwijt, dat herhaal je dan toch een paar maandenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja weg met die figuranten, maar Ima is dat letterlijk.
Dat is dan weer een belediging voor Imaquote:Op zondag 7 mei 2023 17:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet altijd aan Tadic denken (speler van Ajax) zoals hij Nederlands probeert te lullen. Lijkt er wel een beetje op.
Esther gaf expres het verkeerde antwoordquote:Op zondag 7 mei 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ima heeft al een keer op de stip gestaan.. helaas won Ester het Oprotten.. wat raar is, dat Imie daarna weer veilig was.. waarom 'ie de nominatie die daarop volgde geen stem meer kreeg verbaast mij nog steeds.. je wil iemand kwijt, dat herhaal je dan toch een paar maanden
Dat die weg wilde was duidelijk, dat Imi daarna nooit meer in nominatiebeeld kwam nietquote:Op zondag 7 mei 2023 17:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther gaf expres het verkeerde antwoord
Die wilde helemaal niet weg johquote:Op zondag 7 mei 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat die weg wilde was duidelijk, dat Imi daarna nooit meer in nominatiebeeld kwam niet
Ze kozen voor Imi in plaats van Babs omdat ze dachten dat hij bij die specifieke opdracht zwak zou zijn door een veronderstelde 'gebrek aan algemene kennis'. Daarmee hoopte ze een stem uit de andere groep weg te spelen.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ima heeft al een keer op de stip gestaan.. helaas won Ester het Oprotten.. wat raar is, dat Imie daarna weer veilig was.. waarom 'ie de nominatie die daarop volgde geen stem meer kreeg verbaast mij nog steeds.. je wil iemand kwijt, dat herhaal je dan toch een paar maanden
Dat zegt nog niets over Imie die daarna nooit meer in Nominatie Beeld kwam , ze wilde hem kwijt, idem Ester.. waarom loopt die Onzichtbare BrabbelNixnut er dan nog steedsquote:
Gelukkig maar voor hun, ze zouden zich dan behoorlijk vervelen.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:37 schreef xsaskiax het volgende:
Mag dat tegenwoordig weer, kaarten in de kas en rummicub in de loods??
Wat een dom wifi zegquote:Op zondag 7 mei 2023 17:38 schreef schizolientje het volgende:
Liet Zoe nu weer de Bro s internetten zonder dat ze mee keek?
Voordat ik überhaupt reageer moet ik dit eerst nog allemaal ontsleutelenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets over Imie die daarna nooit meer in Nominatie Beeld kwam , ze wilde hem kwijt, idem Ester.. waarom loopt die Onzichtbare BrabbelNixnut er dan nog steeds
Neem je tijd.. je hebt nog ongeveer 3½ maandquote:Op zondag 7 mei 2023 17:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt reageer moet ik dit eerst nog allemaal ontsleutelen
Zeg dat ook even tegen Jeffquote:Op zondag 7 mei 2023 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neem je tijd.. je hebt nog ongeveer 3½ maand
Sjeff flipt pas over 7 dagen weer, als zijn Nominatiekoorts oploopt en alle Mongolen en Ouwe Nixnutten in de Loods hun vet krijgenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 17:50 schreef Flow3r het volgende:
Babs wil een plankje maken in de vensterbank zodat ze dwars in bed kan liggen en het makkelijker praten met Marciano is
Wendy zegt waarom niet gewoon naast elkaar gaan liggen
Nee zegt Babs dat doe ik niet
Wen: waarom niet ? Je hebt wel ergere dingen gedaan op beeld dan praten
Babs : ik heb al eens eerder naast hem gelegen, ga ik niet meer doen
Wen : ja, toen kwam er meteen een net over de loods heen
Net ook over het zwanger zijn , dat wanda mss zwanger is, en een Kim ect..toen zei bep mss kenzi ook, Wendy dan is al bijna uitgeteld..weet niet meer precies natuurlijk maar hier kwam het op neer...was een heel grappig gesprekje.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:50 schreef Flow3r het volgende:
Babs wil een plankje maken in de vensterbank zodat ze dwars in bed kan liggen en het makkelijker praten met Marciano is
Wendy zegt waarom niet gewoon naast elkaar gaan liggen
Nee zegt Babs dat doe ik niet
Wen: waarom niet ? Je hebt wel ergere dingen gedaan op beeld dan praten
Babs : ik heb al eens eerder naast hem gelegen, ga ik niet meer doen
Wen : ja, toen kwam er meteen een net over de loods heen
Kenzy sowiesoquote:Op zondag 7 mei 2023 17:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Net ook over het zwanger zijn , dat wanda mss zwanger is, en een Kim ect..toen zei bep mss kenzi ook, Wendy dan is al bijna uitgeteld..weet niet meer precies natuurlijk maar hier kwam het op neer...was een heel grappig gesprekje.
Waar ik op doel waren beelden vanquote:Op zondag 7 mei 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
We hebben alleen Jappie en Wanda echt bezig gezien.
Jappie is sowieso opdringerig en had zomaar de zoon van JW kunnen zijnquote:Op zondag 7 mei 2023 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen Jappie te opdringerig werd verliet Kenzy het bed.
Wendy heeft haar aan het werk gezet, of ze wilde kijken hoeveel de asperge nu kosten😂quote:Op zondag 7 mei 2023 18:15 schreef [url=https:/https://i.fokzine.net/s/b(...)/502390]Tuttebolleke[/url] het volgende:
Ze heeft het maar druk die Zoë 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |