quote:Op zondag 16 april 2023 12:06 schreef superkimmi het volgende:
We zijn alsnog met 10 personen [..]
Het staat nu allemaal vast. We gaan om 15:00 lasergamen, in de Kartfabrique Utrecht, op 7 mei. Zorg dat je op tijd bent!
quote:Op zondag 16 april 2023 23:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht
Ongeveer 1200 meter lopen vanaf station Maarssen.
Het zit in de kartfabrique, dus waarschijnlijk zit je goed.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:51 schreef summer2bird het volgende:
Eh, ik ben denk ik verdwaald? Waar ik nu ben is heel veel kart gebeuren, help
quote:Op zondag 7 mei 2023 14:50 schreef superkimmi het volgende:
En ik kan gelijk weer weg…![]()
Gat in mn broek ontdekt
Ben toch meegegaan. En maar hopen dat t niet verder scheurtquote:
Het was inderdaad superleuk, gaan we gauw weer eens over doenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:01 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben weer thuis. Heel erg bedankt, heb ontzettend leuke dag gehad
Baas boven baas he 😈quote:Op zondag 7 mei 2023 17:21 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ging de tweede heat zo lekker, dat iemand die we verder niet kenden tijdens het spel vroeg: ben jij die Superkimmi die mij hele tijd afschiet![]()
Beetje jammer wel weer van die @:sharuun01
Goedzo, leuk dat je erbij wasquote:Op zondag 7 mei 2023 19:01 schreef summer2bird het volgende:
Doen we snel weer over!quote:Op zondag 7 mei 2023 20:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik voel mij rijk met jullie![]()
Was weer super!
Balenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snert, mijn trein terug rijdt niet rechtstreeks maar over Amsterdam Bijlmer Arena, Amsterdam Zuid en Schiphol![]()
Nu mis ik waarschijnlijk de start vd F1
Tof dat je er was!quote:Op zondag 7 mei 2023 19:01 schreef summer2bird het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was inderdaad superleuk, gaan we gauw weer eens over doen
@:kapiteiniglo @:superkimmi hoe is jullie eten?
Ik krijg opnieuw hongerquote:Op zondag 7 mei 2023 21:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Niks mis mee!
Alsnog zeer nipt gehaaldquote:Op zondag 7 mei 2023 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snert, mijn trein terug rijdt niet rechtstreeks maar over Amsterdam Bijlmer Arena, Amsterdam Zuid en Schiphol![]()
Nu mis ik waarschijnlijk de start vd F1
Jammer dat je weer zo vroeg weg moestquote:Op zondag 7 mei 2023 19:01 schreef summer2bird het volgende:
Oke ik ben overtuigd volgende meet gaan we hier eten @Speedfightquote:Op zondag 7 mei 2023 21:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Niks mis mee!
quote:Op zondag 7 mei 2023 23:46 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oke ik ben overtuigd volgende meet gaan we hier eten @:speedfight
Het ziet er echt heerlijk uit
Ik ben voor! Maar kim en ik gaan wel met de auto het binnenland in.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik stel voor dat we volgende meet op Gran Canaria doen en dat we daar met motoren het binnenland in trekken.
Ik stuur de locatie wel door!quote:Op maandag 8 mei 2023 19:56 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik ben voor! Maar kim en ik gaan wel met de auto het binnenland in.
Wellicht kunnen we begin juni naar @:sharuun01 zijn adres in tenerife.
Slavendrijver!quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goed, is er al iets bekend over de volgende meet? @:speedfight je hebt al drie volle dagen gehad om iets te organiseren.
Ik jouw slavendrijver?quote:
SPOILER: protipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus mocht iemand gemeen willen doen bij welk spelletje dan ook: ik kan weer bijten
En ook nog bedankt voor de vraag over evt. meereizen, maar las dat zondagmiddag pas toen jullie er al waren
You sound reasonable...Time to up my medication.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |