In elk geval een kans op miljoenen die hard nodig zijn.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 Prijzen inruilen voor een 2e plek met de wetenschap dat je met deze zooi de voorronde van de Champions League toch niet doorkomt.
Klinkt logisch ja….
Sangaré weg kan wel eens juist positief zijn, verzet veel werk maar is traag als dikke stront in z’n balbehandeling. Simons is nog niet weg hè, geen idee of hij gaat, maar Sangaré en Simons voor minder dan 50? dat gaat ‘m niet worden natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
In elk geval een kans op miljoenen die hard nodig zijn.
Voor minder dan 50 mio bij elkaar lopen Sangare en Simons de deur uit. Drie huurlingen nog. Ben je er vijf kwijt en vang je nog geen 50 mio.
Hun clausules komen op 49 miljoen uit, dus daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sangaré weg kan wel eens juist positief zijn, verzet veel werk maar is traag als dikke stront in z’n balbehandeling. Simons is nog niet weg hè, geen idee of hij gaat, maar Sangaré en Simons voor minder dan 50? dat gaat ‘m niet worden natuurlijk.
Daarnaast heeft PSV nog wat geld over uit de deals van Gakpo en Madueke.
CL play offs komen doorgaans te vroeg voor Nederlandse ploegen. Hebben vaak de selectie amper rond en vliegen er vaak uit.
Vorige week kwam nog naar buiten dat psv 37,5 miljoen verlangde voor Sangare.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sangaré weg kan wel eens juist positief zijn, verzet veel werk maar is traag als dikke stront in z’n balbehandeling. Simons is nog niet weg hè, geen idee of hij gaat, maar Sangaré en Simons voor minder dan 50? dat gaat ‘m niet worden natuurlijk.
CL play offs komen doorgaans te vroeg voor Nederlandse ploegen. Hebben vaak de selectie amper rond en vliegen er vaak uit.
Sangaré jaquote:Op maandag 22 mei 2023 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hun clausules komen op 49 miljoen uit, dus daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Vraag is natuurlijk maar of dat gaat lukken, als je onverhoopt 3de wordt dan denk ik niet dat Simons blijft eerlijk gezegd. Volgens mij is die ook gek op Parijs, dus dan zie ik hem best de (in mijn ogen) domme keuze maken om naar Parijs te gaan. Hopelijk weten ze het eruit te slopen, blijft die nog 1 a 2 jaar en gaat dan naar een mooie club waar die verder kan ontwikkelen.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sangaré ja
Maar Simons daar is PSV toch mee bezig om die clausule eruit te slopen? Beloof die knakker 25% tekengeld bij een toekomstige transfer en hij heeft de keuze voor een veel leukere competitie dan de Franse. Dus het is inderdaad niet zeker dat Simons voor dat bedrag vertrekt, als hij al vertrekt na dit seizoen.
Wat heeft hij op dit moment bij PSG te zoeken? Bankspeler, ik vind Simons goed maar nog geen basisspeler voor PSG.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk maar of dat gaat lukken, als je onverhoopt 3de wordt dan denk ik niet dat Simons blijft eerlijk gezegd. Volgens mij is die ook gek op Parijs, dus dan zie ik hem best de (in mijn ogen) domme keuze maken om naar Parijs te gaan. Hopelijk weten ze het eruit te slopen, blijft die nog 1 a 2 jaar en gaat dan naar een mooie club waar die verder kan ontwikkelen.
Sangare mag voor 37 weg en Simons heeft een clausule van 12 voor PSG. Denk niet dat die voor 40 ergens anders naar toe gaat als PSG hem voor 12 kan halen.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij had PSV nou juist dit seizoen de selectie juist wel rond op tijdquote:Op maandag 22 mei 2023 20:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aannames, Sangaré mag vertrekken en zal ook wel gaan.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sangare mag voor 37 weg en Simons heeft een clausule van 12 voor PSG. Denk niet dat die voor 40 ergens anders naar toe gaat als PSG hem voor 12 kan halen.
Als PSV 3e wordt en zeker geen CL speelt, zullen Simons en Sangaré ook wel verder willen kijken.
Volgens mij zat Branthwaite bijvoorbeeld wel bij de selectie maar (nog) niet wedstrijdfit. Een voorronde CL aantreden met mannen als Obispo, Max en Saibari geeft niet echt vertrouwen. PSV was vroeg actief op de spelersmarkt (in tegenstelling tot voorgaande seizoenen) maar als er dit seizoen weer 4-5 spelers vertrekken is het maar de vraag om het zooitje ongeregeld is ingespeeld op elkaar om een goede kans op CL groepsfase te maken.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij had PSV nou juist dit seizoen de selectie juist wel rond op tijd
Slis vertrekt dus waarschijnlijk omdat RvN niet wil luisteren naar hem.quote:Op initiatief van een aantal spelers heeft eerder deze maand een uitgebreid gesprek met de directie van PSV plaatsgevonden over de stand van zaken binnen de selectie. Rik Elfrink schrijft dat PSV van mening is dat de inhoud van het gesprek te groot is gemaakt. De journalist stelt dat ‘de waarheid ergens in het midden lijkt te liggen’ omdat er intern wel degelijk kritiek op Van Nistelrooij is. De oefenmeester zou worden gezien als eigenwijs, ook al is hij natuurlijk eindverantwoordelijk en degene die de keuzes moet maken. Van Nistelrooij gaat regelmatig tegen de adviezen van André Ooijer en Fred Rutten in. Zo is er een verschil van mening over het niet of minder opstellen van Olivier Boscagli en Érick Gutiérrez.
Volgens Elfrink was het enige hoofdonderwerp van het gesprek tussen de dragende spelers en de directie ‘aanvankelijk’ het mogelijke vertrek van Rutten en Ooijer. Laatstgenoemde maakte eind maart sowieso al bekend dat hij, om persoonlijke redenen, aan het einde van het seizoen zal vertrekken. Rutten wil mogelijk al na een seizoen vertrekken omdat zijn adviezen vaak in de wind worden geslagen. De ervaren vakman is echter zeer geliefd binnen de spelersgroep en wordt volgens het regionale dagblad als ‘volstrekt onmisbaar’ gezien. “De spelers maken zich grote zorgen als Van Nistelrooij alleen komt te staan, omdat dan ongelooflijk veel trainerservaring wegvalt”, schrijft Elfrink.
Als je nu met Ruud doorgaat ligt hij het komende seizoen na de eerste beste tegenvaller er al uit. Kan je beter die beslissing maar meteen maken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Slis vertrekt dus waarschijnlijk omdat RvN niet wil luisteren naar hem.
Als spelers zich GROTE zorgen maken, en Rutten gezien wordt als volstrekt onmisbaar, dan kun je je afvragen of je niet beter Rutten kunt houden en van Nistelrooij moet wieberen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nu met Ruud doorgaat ligt hij het komende seizoen na de eerste beste tegenvaller er al uit. Kan je beter die beslissing maar meteen maken.
Dan is er zeker stront aan de knikker ja. En toch wel met RvN te doen want na de verkoop van vooral Gakpo maar ook Manueke was het gewoon duidelijk dat je echt geen kampioen gaat worden. En tsjaah, met deze selectie derde worden...is dat echt heeel slecht? Volgens mij niet. Het is eerder geluk als je er tweede mee wordt. Moet veel meezitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
RvN kan inrukken denk ik.
Zeker als de 2e plaats wordt gemist
Onder Ajax eindigen mocht, maar mag nu niet meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dan is er zeker stront aan de knikker ja. En toch wel met RvN te doen want na de verkoop van vooral Gakpo maar ook Manueke was het gewoon duidelijk dat je echt geen kampioen gaat worden. En tsjaah, met deze selectie derde worden...is dat echt heeel slecht? Volgens mij niet. Het is eerder geluk als je er tweede mee wordt. Moet veel meezitten.
Ja, aannames. Op basis van wat je hoort en leest.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aannames, Sangaré mag vertrekken en zal ook wel gaan.
Wat Simons gaat doen weet nog niemand. Als hij voor 40 miljoen naar een PL club kan of voor 12 naar PSG en kan in de PL 2x zoveel verdienen, wat zou jij doen? Het is Simons die beslist, niet PSG. En zal ook te maken met het perspectief wat ze hem bieden.
Ik denk niet zo zeer dat PSG een vinger in de pap heeft, maar dat Simons een vinger in de pap heeft. Knakker heeft z’n jeugdopleiding daar gedaan, vandaar die clausule. Maar als PSG hem geen perspectief kan bieden (basisplaats) dan is het aan Simons om een keuze te maken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, aannames. Op basis van wat je hoort en leest.
Hoe die clausule van Simons er precies uit ziet, dat is de vraag. Je weet ook niet wat er tussen PSG en Simons is afgesproken. Wel lijkt het erop dat PSG nog een flinke vinger in de pap heeft van Simons.
Ik zou die 40 mio niet alvast begroten zeg maar.
Sangaré gaat weg voor maximaal ¤37 miljoen.
En dan lopen er nog drie huurlingen weg.
Ook twee assistenten weg. Blijft er een trainer over die tot nu toe niks heeft laten zien en alleen steunt op zijn prestaties als speler. Bij Jong PSV als trainer niet veel laten zien en dit seizoen is ook grandioos mislukt als hij niet 2e wordt.
PSV heeft niet het team dat uit bij AZ (makkelijk) wint. Dus ja. Ik blijf erbij dat gezien het team en de selectie ook derde worden eigenlijk best overeenkomt met de kwaliteiten die PSV heeft afgezet tegen andere elftallen. Is gewoon geen solide elftal, en veel te weinig wapens, en achterin zeer matig.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:47 schreef tja77 het volgende:
Onder Ajax eindigen mocht, maar mag nu niet meer.
Ik vind het heel normaal dat iemand die als hoofdtrainer is aangesteld adviezen van een assistent-trainer weleens laat voor wat het is. Dan had je Rutten hoofdtrainer moeten maken en RvN assistent ofzo. Elke hoofdtrainer kiest uiteindelijk zijn eigen weg in de keuzes die hij maakt, en die komen niet altijd overeen met hoe zijn assistent(en) dat zien.quote:Onder Feyenoord eindigen was voor aanvang van het seizoen vrijwel ondenkbaar. Vraag is ook wat hebben zo’n van Aanholt en Hazard kunnen brengen.
Slot heeft meer ervaring dan een RvN, als je dan leest dat van Nistelrooij het advies van een ervaren Rutten doodleuk naast zich neerlegt, dan moet je je toch afvragen of je met RvN het volgende seizoen wil ingaan.
Het is Madueke, en ik denk dat het gemis van hem lichtelijk overschat. Geen idee wat voor cijfers Bakayoko kan overleggen maar Madueke was vooral 15 minuten volgas, en zich vervolgens een uur lang vastlopen. En Madueke was wel erg vaak geblesseerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:01 schreef Aloulu het volgende:
[..]
PSV heeft niet het team dat uit bij AZ (makkelijk) wint. Dus ja. Ik blijf erbij dat gezien het team en de selectie ook derde worden eigenlijk best overeenkomt met de kwaliteiten die PSV heeft afgezet tegen andere elftallen. Is gewoon geen solide elftal, en veel te weinig wapens, en achterin zeer matig.
[..]
Ik vind het heel normaal dat iemand die als hoofdtrainer is aangesteld adviezen van een assistent-trainer weleens laat voor wat het is. Dan had je Rutten hoofdtrainer moeten maken en RvN assistent ofzo. Elke hoofdtrainer kiest uiteindelijk zijn eigen weg in de keuzes die hij maakt, en die komen niet altijd overeen met hoe zijn assistent(en) dat zien.
Met een Gakpo en Manueke of alleen Manueke had je gewoon makkelijker punten gepakt. En nu meer punten gehad. Want zij brengen wel een wapen mee waar na hun vertrek PSV echt veel te veel van mist met name voorin.
El Ghazi, Hazard, leuke namen maar niet eens goed wedstrijdfit volgens mij (ritme etc)...dus ja. Dat bleef een gok die weinig tot niets hebben gebracht. Ik weet niet of je daarvoor naar Ruud moet wijzen of hogerop.
Het gaat toch niet alleen om je positie maar ook om het voetbal, daar zit toch helemaal geen verbetering in onder Ruud.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dan is er zeker stront aan de knikker ja. En toch wel met RvN te doen want na de verkoop van vooral Gakpo maar ook Manueke was het gewoon duidelijk dat je echt geen kampioen gaat worden. En tsjaah, met deze selectie derde worden...is dat echt heeel slecht? Volgens mij niet. Het is eerder geluk als je er tweede mee wordt. Moet veel meezitten.
Zeker. Alleen ik maak wel de kanttekening dat het materiaal ook niet echt top is waar hij het seizoen mee heeft afgerond. Welke wapens heeft PSV nou? Een zeer matige verdediging en alleen Simons die creatiefs iets kan en Veerman. Ik noem de Jong niet omdat hij het eindstation is. Is toch heel weinig eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:13 schreef Tarado het volgende:
Het gaat toch niet alleen om je positie maar ook om het voetbal, daar zit toch helemaal geen verbetering in onder Ruud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |