Dat denk ik nu ook weer niet maar hij heeft haar alleen nog niet zo ver gekregen.. duurt niet lang meer denk ikquote:Op zondag 7 mei 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neee vreesde al dat hij dat bedoelde........pff
eunice is het verleerd blijkbaar
Ook, maar ze reageren beiden ook primitief , vanuit emotiequote:Op zondag 7 mei 2023 12:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Babette bedoeld dat zowel zoe als Wendy er t heel moeilijk mee hebben om 'echt ' van het 'spel' te onderscheiden.
Zoe die wel zegt dat ze Isaac bv door heeft met z'n 2 gezichten maar als hij even niet aardig tegen haar doet ze gelijk beledigd is. Ze heeft totaal niet door dat Isaac haar gebruikt. Babette heeft dat wel door, ook dat ze zelf door Isaac worst gebruikt .
Tenminste zo zie ik het.
dacht dat ze deze week wel verder was gegaan....quote:Op zondag 7 mei 2023 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik nu ook weer niet maar hij heeft haar alleen nog niet zo ver gekregen.. duurt niet lang meer denk ik
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Om later de draak te steken met JW's 6 'o clock?
Geen idee!
nope, kijk maar in haar topic, een echte vette vadsige puist die ze al 2 maanden heeft omdat ze hem niet uit wou knijpenquote:
op tafel is het al 6 uurquote:Op zondag 7 mei 2023 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Om later de draak te steken met JW's 6 'o clock?
Geen idee!
gatver ook dit had ik niet hoeven wetenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nope, kijk maar in haar topic, een echte vette vadsige puist die ze al 2 maanden heeft omdat ze hem niet uit wou knijpen
Ik vind Eunice er niet mooier op worden.. hoe zou denken dat als je verliefd bent dit uitstraalt..quote:
Gadverdammequote:Op zondag 7 mei 2023 12:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nope, kijk maar in haar topic, een echte vette vadsige puist die ze al 2 maanden heeft omdat ze hem niet uit wou knijpen
Er zal vast wat zijn gefriemeld.. JW zat volgens mij in k4 bijna in haar broekje toen ze op zijn schoot zat tijdens het tongen.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat ze deze week wel verder was gegaan....
toen ze er sliep
Dan is het geen puist, een puist zou na 2 maanden allang vanzelf weg zijn gegaan.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |