Je vecht op 170, van de commissie krijg 1 pound speling, MP zit er 3 pound over, dus zegt Thompson, no way, ik heb veel meer moeten afzien en de historie leert dat 85% van de overweights het gevecht wint.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat dan Thompson die weigert te vechten tegen de overweight Pereira en een deel van z'n geld krijgt of is het de UFC die dat bepaald heeft of wilde Pereira geen geld afstaan of was hij 'stuk' van een gefaalde weight cut?
Als je als Thompson bent krijg je hoe dan ook je geld toch. Pereira krijgt neem ik aan niks als je zo faalt gewicht te halen en de partij verpest? Draai je een heel camp met kosten en door je weight cut misser flinke financiele misser. Ben benieuwd hoe dat geregeld is bij de UFC.
Oh bizar eigenlijk dat dat dus geen zekerheidje is dat hij zijn geld krijgt. UFC mag zelf even kijken of ze hun hand over het hart strijken of niet ipv dat dat gewoon duidelijk is in het contract? Dus er hangt dus inderdaad zoals waar ik het eerder over had een druk bij degene die tegen de overweight vechter moest om het gevecht alsnog te accepteren.quote:
ik dacht toch echt dat het in het UFC contract stond, dat je show krijgt als je het gewicht haalt.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh bizar eigenlijk dat dat dus geen zekerheidje is dat hij zijn geld krijgt. UFC mag zelf even kijken of ze hun hand over het hart strijken of niet ipv dat dat gewoon duidelijk is in het contract? Dus er hangt dus inderdaad zoals waar ik het eerder over had een druk bij degene die tegen de overweight vechter moest om het gevecht alsnog te accepteren.
Als het niet zo is dan mogen ze wel eens een spelersvakbond oprichten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht toch echt dat het in het UFC contract stond, dat je show krijgt als je het gewicht haalt.
schijnbaar verandert in de contracten?
5x geprobeerd, heeft Dana allemaal neergeschoten, Vegas is nog niet helemaal maffia vrij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het niet zo is dan mogen ze wel eens een spelersvakbond oprichten.
Dan zal hij wel gauw dokken aan Thompson nu want zo niet is dit echt zo'n geval waarbij iedereen gaat roepen wtf dit kan niet wat oneerlijk, hier moeten we wat aan doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
5x geprobeerd, heeft Dana allemaal neergeschoten, Vegas is nog niet helemaal maffia vrij.
of ze boeken hem binnen een maand op een andere card, moet hij wel nog een keer weight cutten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zal hij wel gauw dokken aan Thompson nu want zo niet is dit echt zo'n geval waarbij iedereen gaat roepen wtf dit kan niet wat oneerlijk, hier moeten we wat aan doen.
Ja zoiets kan maar Thompson gaat wel heel bewust om met tegen wie denk ik, gezien zijn leeftijd en wat hij nog voor ogen heeft. Is niet alleen de noodzaak van geld binnenhalen maar ook de potentiele schade en tijd die je nog hebt. We zullen het zien wat Dana doet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of ze boeken hem binnen een maand op een andere card, moet hij wel nog een keer weight cutten.
Ik weet niet of Dana nog veel macht heeft, lijkt mij meer een muppet van de UFC en mensen achter de schermen maken de beslissingenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja zoiets kan maar Thompson gaat wel heel bewust om met tegen wie denk ik, gezien zijn leeftijd en wat hij nog voor ogen heeft. Is niet alleen de noodzaak van geld binnenhalen maar ook de potentiele schade en tijd die je nog hebt. We zullen het zien wat Dana doet.
Oh ja die poke was ik bijna vergeten, kan zeker veel impact hebben maar Tony ving zijn vorige match ook al onnodige klappen op steeds met z'n hoofd zonder echt te verdedigen dus ligt niet alleen daar aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |