SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik hou het nog wel eventjes vol.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja?
Weet niet of de rest ook nog wil luisteren?
Ik luister graag nog even doorquote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja?
Weet niet of de rest ook nog wil luisteren?
Ja, maar pas nadat je het nieuwe nummer aanzetquote:
Done.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar pas nadat je het nieuwe nummer aanzet
Proost!quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Done.
Heb deze nu ingeschonken:
[ afbeelding ]
Ook een barrel aged.
Dat is wel heel simpel inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost!
Ik bouw even af met een simpele Carlsberg.
Naja, mijn prustproject moet ik morgen ook nog wel begrijpen.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel heel simpel inderdaad.
Is het nodig?
Morgen is het zondag. Dat is een rustdag.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, mijn prustproject moet ik morgen ook nog wel begrijpen.
"waarom zitten die kabels daar"... dat soort dingen
Morgen is het maandagquote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen is het zondag. Dat is een rustdag.
Nee, ik drink meestal met vrienden en we moeten het de hele avond volhouden. Vriend vandaag blowde hash en ik dronk rustig aan pilsjes. Van jonko's ben ik gelijk van de kaart, daar begin ik niet aan.quote:
Dat zegt me niets.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:51 schreef Fogel het volgende:
Ik denk altijd aan Cartman's versie bij dit nr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |