Over 5 weken zien we je weer?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik lees het wel wanneer er wel leuke streams te zien zijn
Geintje natuurlijk, maar 5 weken gezeik met en over Zoe ga ik ook niet trekkenquote:
Die snavel mogen ze ook weleens dichtplakkenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Babet op de achtergrond schateren
Zeg dat even tegen Erikquote:Op zondag 7 mei 2023 00:16 schreef HopScotch het volgende:
Mirthe loopt nogal verloren rond sinds Kenzy weg is en Eunice zwaan-kleef-aan bij JW speelt.
Wat natuurlijk complete onzin isquote:Op zondag 7 mei 2023 00:19 schreef ledn81 het volgende:
En het gaat weer over Isaac door Jeffrey heeft ze nu een dingetje met Isaac
Zoe beleeft haar eigen waarheid en heeft dat afgekeken van Mexxquote:
Niet in haar twisted mind... Jeffrey is nu werkelijk overal de schuld/oorzaak van, ze gaat maar door en door en door...quote:
Vanaf het begin was ze overal uitgescheten en de mannen kotsten op haar sletterige avances.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie haar nog zo zitten op K3 met zo'n goedkope roddelsmoel om 'erbij te willen horen'
quote:
'Waar lacht ze om? Waar is ze? Met wie? Isaac?'quote:Op zondag 7 mei 2023 00:20 schreef greysbones het volgende:
keihard lachende babs
het zal zoe niet lekker zitten
Ze zei net tegen Rupert al zoiets als: Jeffrey is de schuld van..... bla bla bla en die zit nu benedennnnnquote:Op zondag 7 mei 2023 00:20 schreef greysbones het volgende:
keihard lachende babs
het zal zoe niet lekker zitten
Van alle mensen daar is Jeff de grootste alleskunner en daarmee ook meteen bedreiging imoquote:Op zondag 7 mei 2023 00:22 schreef Silves het volgende:
Iedergeval Ruppie gunde Jef het kratje bier wel, omdat hij weer geld had verdiend..
Daar lag Moraima eerder, maar is om onduidelijke reden uit bed gegaan en niet meer gezienquote:
je bracht me aan het twijfelen, zeker weten doen we niks zonder beeldenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Isaac was die dat riep. Maar alleen maar een stem dus ben er niet zeker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog de belangrijkste mensen in haar kring mogen Jeffquote:Op zondag 7 mei 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van alle mensen daar is Jeff de grootste alleskunner en daarmee ook meteen bedreiging imo
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je bracht me aan het twijfelen, zeker weten doen we niks zonder beelden
twitter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van alle mensen daar is Jeff de grootste alleskunner en daarmee ook meteen bedreiging imo
Zelfde verhaal met GJ , ook een 'alleskunner'quote:Op zondag 7 mei 2023 00:27 schreef mangalie het volgende:
[..]zelfbenoemde alleskunner...Ook hij heeft gefaald in opdrachten...
Zoe pest zelf ook al vanaf het begin van haar verblijf , als je echt niet kan tegen mensen die pesten dan moet je dat zelf ook niet doenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
Zoe zegt gepest te zijn op school! Maar volgens haar eigen woorden... was ze ook toen al brutaal. Ik denk als iemand met zo een grote mond en en zo dom!! Onzin uitkraamt.. no mercy
de regie wacht er ook op, kunnen ze de dag afsluiten met 2 slaapstreamsquote:Op zondag 7 mei 2023 00:30 schreef Silves het volgende:
Ga dan naar bed..dat steeds zeggen en niet doen..En Jw zei vanmiddag ook nog, we kunnen een nachtfeestje houden tegen Jap..yeah right.
Ja leukquote:Op zondag 7 mei 2023 00:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de regie wacht er ook op, kunnen ze de dag afsluiten met 2 slaapstreams
Ik twijfel wel eens aan haar pest verhaal, denk soms dat zij de pester was. Als je gepest bent, dan weet je hoe het voelt en ga je niet ineens zelf pesten. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe pest zelf ook al vanaf het begin van haar verblijf , als je echt niet kan tegen mensen die pesten dan moet je dat zelf ook niet doen
gbeurt best vaak mensen die gepest zijn die zelf de pester wordenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan haar pest verhaal, denk soms dat zij de pester was. Als je gepest bent, dan weet je hoe het voelt en ga je niet ineens zelf pesten. Of zie ik dat verkeerd?
Je ziet wel vaker dat mensen die gepest zijn er zelf geen hele sympathieke personen van worden. Begrijpelijk wellicht.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan haar pest verhaal, denk soms dat zij de pester was. Als je gepest bent, dan weet je hoe het voelt en ga je niet ineens zelf pesten. Of zie ik dat verkeerd?
Wie pest ze dan?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? Je wilt toch spectaculaire televisie? Of zijn er telkens lynchpartijen bezig?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de regie wacht er ook op, kunnen ze de dag afsluiten met 2 slaapstreams
Ik heb er geen ervaring mee.. Bene heel vroeger ook gepest door de meiden uit mijn klas, maar de jongens namen het voor mij op, daardoor is het vrij snel gestopt. Heb zelf ook nooit gepest.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gbeurt best vaak mensen die gepest zijn die zelf de pester worden
ben geen pesterquote:Op zondag 7 mei 2023 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee.. Bene heel vroeger ook gepest door de meiden uit mijn klas, maar de jongens namen het voor mij op, daardoor is het vrij snel gestopt. Heb zelf ook nooit gepest.
Kan dat gekreun van Eunice niet vervangen worden door de mensen die lol hebben?
misschien worden die nu aangebrokenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
En blijft het gewoon raar vinden, dat Bep haar 2 kratjes er zijn, maar niet worden uitgegeven..het zal toch niet dat dit allemaal in scene is gezet...![]()
![]()
![]()
Tuurlijk is in scene gezet....Je stream loopt achter...quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
En blijft het gewoon raar vinden, dat Bep haar 2 kratjes er zijn, maar niet worden uitgegeven..het zal toch niet dat dit allemaal in scene is gezet...![]()
![]()
![]()
ik mag toch hopen zonder Zoequote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die zitten gezel buiten te mutsen met een biertje
Zijn die 2e x 6 flessen Proseco van haar al op.. die kwamen dinsdag binnen volgens mij en ze zijn er toen niet aan begonnen volgens mij ...quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
![]()
![]()
Die streams zijn pure provocatie richting de streamkijkersquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk dat geen aandacht voor haar al een groot punt wasquote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, dat Jw niet nu vooraan staat..En Erik zitten klagen dat Babs niet aan hem denkt met een fles Rivella of crodino..quote:
gewoon die whiskey van Jappiequote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of haar lekker een paar biertjes geven
Al weer !?? zei ik 2 uur geleden ook alquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
1 glas is genoeg voor haar. Ik hoop dat ze eenquote:
Ik ook . ik hoor het wel als er nog wat spannends gebeurtquote:
of ontslag aanbieden, handdoek in de ring gooienquote:Op zondag 7 mei 2023 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe kan beter kantooruren gaan aanhouden
Nee joh gewoon een fles ranja heeft ze verdiend..die ze alleen boven mag opdrinken..ze is nogal sfeerbepalend, dus klote streams dan.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of haar lekker een paar biertjes geven
Krijgen we dan een interim op die plek?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of ontslag aanbieden, handdoek in de ring gooien
En heeft diegene dan een vrijstelling?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Boeit me niet, als zij maar niet meer 24/7 in beeld is
Nee, of... denk dat ze daar over moeten stemmen, ik ga denk ik op rood dan. Jij?quote:
Ik mag het hopen..want dat getrut over drank en sig. Wat over die producten van ice en marcio qua proteïne en spelen pingpong biljart drumstelquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan krijg je weer een andere nobody op de streamquote:Op zondag 7 mei 2023 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dacht dat JW moest piesen, ga en ga je nest in, wij willen de anderen zien
of dat haar ouders de tijd rijp vinden om haar tegen zichzelf te beschermen en er een zwarte brief voor haar komtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
Zoe kan natuurlijk ook gewoon haar 24 uur aanvragen en gaan ....
Niet te zienquote:Op zondag 7 mei 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
van wie is die voet met die slipper op de achtergrond ? Rupie?
[ afbeelding ]
Degene die vaak met zijn benen over elkaar in een stoel zit is Jeffrey..... *kijkt rond en ziet Zoë niet* oh jee uitkijken wat ik zeg voordat hij weer ergens de schuld van krijgtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
van wie is die voet met die slipper op de achtergrond ? Rupie?
[ afbeelding ]
Gepest worden lijkt mij vreselijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die heeft volgens mij geen badslippers Ik dacht teenslippers, maar zou kunnen dat je gelijk hebtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Degene die vaak met zijn benen over elkaar in een stoel zit is Jeffrey..... *kijkt rond en ziet Zoë niet* oh jee uitkijken wat ik zeg voordat hij weer ergens de schuld van krijgt
ja dat klopt, hij heeft teenslippers.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die heeft volgens mij geen badslippers Ik dacht teenslippers, maar zou kunnen dat je gelijk hebt
En ze mag niet drinken van ICE .....quote:Op zondag 7 mei 2023 00:59 schreef xsaskiax het volgende:
Toch denk ik dat een van de grootste teleurstellingen tot nu toe voor Zoë zal zijn dat ze gehoopt/verwacht had dat ze met Wendy, Babette en Isaac gezellig in het kantoor zou gaan zitten in de avond.
Ze wist natuurlijk van de gezellige avonden van Wendy, Babette en Jeffrey....tja en nu zitten die misschien wel ergens anders zonder haar...... (een aanname, maar zou echt wel kunnen)
Ze is toch volwassen, vindt ze zelf, dan moet ze ook gewoon met gezond verstand een drankje kunnen doen. Isaac is haar vader niet.quote:
GJ waarschuwde haar ook keer op keer. Zoë is iemand die geen maat kan houden (dat heeft ze zelf al zo vaak aangegeven, dat ze dronk om het drinken, zo snel mogelijk tanken)quote:Op zondag 7 mei 2023 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is toch volwassen, vindt ze zelf, dan moet ze ook gewoon met gezond verstand een drankje kunnen doen. Isaac is haar vader niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |