Ja als ik wat meer weet meld ik het hier wel evenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:05 schreef mario390 het volgende:
zo dann is naomi nu reportmeid?
is geweldig
Weer op naar Griekenlandquote:
Ik denk dat ze gehoopt had dat het in de tussentijd af zou zijnquote:
Ik vraag me af of ze er zelf geld in heeft gestoken. Dat kan nog wel eens financieel slecht aflopen. Maar zo dom is ze denk ik niet. En ja het ziet er niet uitquote:Op zondag 7 mei 2023 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gehoopt had dat het in de tussentijd af zou zijn![]()
![]()
Komt ze alsnog in een vuilnisbelt terecht
Oh ze is er toch nogquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:53 schreef pullup het volgende:
Het is al een paar dagen stil bij Charlotte
Het kan nog luxerquote:
Ik zie dat liever dan Rowena die alles maar een plaag vindt en een inbreuk op haar leven en een matras en kussen loopt te promoten. Romy lijkt me echt een heel lieve moeder, en is ook gewoon actief,moet ze blijven doen!quote:
Daar zit wel heel veel verschil in jaquote:Op maandag 15 mei 2023 12:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik zie dat liever dan Rowena die alles maar een plaag vindt en een inbreuk op haar leven en een matras en kussen loopt te promoten. Romy lijkt me echt een heel lieve moeder, en is ook gewoon actief,moet ze blijven doen!
De tegels zijn er nog nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:19 schreef pullup het volgende:
Dat schiet niet echt op daar Bats
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog steeds een kale bendequote:
Dubai, daar wil je toch niet gevonden worden, een stad van beton in een grote zandbak.quote:Op woensdag 17 mei 2023 06:38 schreef pullup het volgende:
Zelfde soort foto's natuurlijk
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 mei 2023 07:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dubai, daar wil je toch niet gevonden worden, een stad van beton in een grote zandbak.
Nog steeds van die proleten meisjes.quote:Op woensdag 17 mei 2023 07:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dubai, daar wil je toch niet gevonden worden, een stad van beton in een grote zandbak.
Lekker snackenquote:
Die baby is al weer vergeten. IK IK .........quote:
Ik dacht met het gelovige mannetjequote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ze nu een baby, maar samen met een vriendin?
Had ze diequote:
Jaja vrijwel continu op reisquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Godver leeft die ook nog! Was ooit fan![]()
XF2 / Die Lotus in x-factor!
TAL / Lotus Metaal
OMG het lijkt op een enorme LUL met oortjes en haarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:15 schreef pullup het volgende:
Heel langzaamaan moet hij er aan geloven
[ afbeelding ]
![]()
Reacties op haar lippenquote:Op maandag 29 mei 2023 10:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze zou nog tot 31 mei bij Wehkamp werken plaatste zij tijdje terug.......denk dat die zak van die man groot is, lekker teren, lekker naar zijn mond praten zal het wel weer zijnquote:
Of ze had nog vakantiedagen die ze kon opnemen.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze zou nog tot 31 mei bij Wehkamp werken plaatste zij tijdje terug.......denk dat die zak van die man groot is, lekker teren, lekker naar zijn mond praten zal het wel weer zijn
[ afbeelding ]
Wat een paardehol.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Hahaha, ik noemde haar een Dalton. Maar volgens mij heeft ze daar ook wat aan gedaan.quote:
Die tekstquote:
Wat zou hij voor werk doen? Altijd onderweg of op reis? Weet jij het pullup?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:43 schreef pullup het volgende:
Waar gaat Tsjoek nu naar toe?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat zou hij voor werk doen? Altijd onderweg of op reis? Weet jij het pullup?
Ja in Utopia noemde hij zichzelf ook al presentator, in ieder geval wilde hij die richting op maar hij bakte er niet echt veel vanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:18 schreef Kanaroe het volgende:
Dankje pullup!
Inderdaad nogal vaag
Amsterdam, travel, sportmarketing, presentator....van alles wat
quote:
Leuk grietje die vrolijke kleinequote:
Vast ff pauze ..quote:
Even op reis 😁quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:01 schreef Donna1000 het volgende:
heeft Pullup even rustik waardeer je werk Pullup, leuk hier nog vanalles te lezen
Nou die post alleen maar foto's van zichzelf in haar uppie ende alleen ergens op pad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |