Daarom ook grotendeels jaquote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet superveel toegevoegde waarde op deze manier...
@koffieleuk neemt haar verantwoordelijkheid niet inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet superveel toegevoegde waarde op deze manier...
Grappig, na de eerste week dacht ik eigenlijk dat dit chaotisch was en zelfs behoorlijk kansloos. Maar hoe het beschreven wordt geeft nu wel een ander beeld.quote:
Jij kan al meekijken of?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:53 schreef DevK het volgende:
Bruh, heeft Servie gewoon een Gundam op de achtergrond?
quote:
We wachten op de dag dat halverwege de liedjes Måns, Conchita, Verka en co. in beeld komen en hardop hun mening geven.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:55 schreef aarontje112 het volgende:
Moet bij dat ''achter de schermen'' ook wel een beetje denken aan The Voice etc, de vertalentenjachtisering van het ESF....
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
We gaan hier trouwens niks delen van illegale streams, kan Fok! in de problemen brengen omdat wij ook een accreditatie hebben.
Nee dat bedoelde ik ook niet hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
We gaan hier trouwens niks delen van illegale streams, kan Fok! in de problemen brengen omdat wij ook een accreditatie hebben.
Maar niet legaal dus? Want als jij dat voor elkaar krijgt betekent het dat we vandaag wel van anderen beelden zien verschijnen want dit is vaker gebeurd.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef DevK het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan.Ik ga de link ook niet delen, ik deel alleen mijn persoonlijke mening over de acts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |