quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mijn gezin zegt dat ik een nachtbraker ben maar jij bent erger hè, lol.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie je wel vaak laat op de avond/in de nacht hier verschijnen dus misschien hebben ze een punt
Bij mij is het meestal dat ik nachtdienst heb als ik laat op ben. Of vroeg.
Ik vermoed nog niet deze week want de manager verkiezing is pas woensdagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedenavond
Hoop wel op een eliminatie deze want de week erna zitten we een week op Mallorca 🏖
Weten jullie hoe snel volwassen kinderen ‘ ja leuk ik ga mee’ als je zegt dat het op onze kosten is 😂
Wat had jij als `TT dan zet ik die er wel even in had netjes 2 minuten gewacht maar er kwam nietsquote:
Is toch goed zo ?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat had jij als `TT dan zet ik die er wel even in had netjes 2 minuten gewacht maar er kwam niets
Je was wel bezig maar ging fout dus zeg maar welke TT je wilt
Een goede verdienopdracht is ook welkom, en dat zou morgen kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:09 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet eerder dan de week er op een eliminatieronde, maar zou zomaar ook nog op donderdag of vrijdag kunnen. In ieder geval nog niet zolang Zoe nog manager is.
Ik wist geen TT kwam net binnenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is toch goed zo ?
Lekker laten zo.
Ik tik nog altijd met 1 vinger dus ga te langzaam 😂
Mijn kinderen wachten ook nooit 😂 duurt te lang 🙈
Oja, er komt zeker een verdienopdracht nog, morgen of dinsdag.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een goede verdienopdracht is ook welkom, en dat zou morgen kunnen.
Was dat niet een liedje van die kale uit Utopia?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist geen TT kwam net binnendus heb er maar wat ingezet
En belangrijk, alleen de`titel weg halen en alles tussen de {en} laten staanquote:Op zondag 4 juni 2023 19:09 schreef spapaars het volgende:
Voor de mensen die moeten/willen openen, het linker knopje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben nu 4.5 jaar gestopt met roken, heb 46 jaar gerookt. Je kan gerust naast me gaan zitten
roken ik heb daar geen last van. Vind het afentoe zelfs nog wel lekker ruiken,
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind het ook nog steeds lekker ruiken. Ik ben zelf niet een vreselijke anti roker geworden maar die heb je wel inderdaad.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn dochter is zwanger (bijna uitgeteld) en is meteen gestopt met roken, heeft er geen moeite mee, maar ze zei, als ik bevallen ben, wil ik met feestjes en zo wel af en toe weer roken. Ze mist dus de gezelligheid om het roken. Ik zei haar, niet doen, je bent zo weer verkocht. Roken voor de gezelligheid als ex- roker , maakt je zo weer een roker. Vraag me ook af hoe sterk Babet is, 1 drankje en ze wil er een peuk bij (dat is wat ik denk)
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mijn zoon is al twee keer gestopt met roken maar met een feestje wil hij kunnen roken en nu heeft hij een vriendin die niet rookt en is hij aan het afbouwen. Hij zit nu op 5 sigaretten per dag.
Helemaal stoppen is de enige mogelijkheid maar daar moet hij blijkbaar zelf echt achter komen.
Spannend voor je dochter en jou. Kei cool. Laat je het me weten?
Tja spontaniteit is niet te vermijden maar terecht dat je het naar de SC verhuist hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het toch fijn dat er een SC is
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn geen leuke dingen. Hopelijk is je kat snel terecht.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eén van mijn drie katten, Sammy, heb ik al 36 uur niet meer gezien. Ik heb het een aantal jaren geleden al eens een keer meegemaakt dus ik weet wat ik moet doen, Amivedi, dierenarts, dierenasiel, ze is gechipt, heel het riedeltje. In gedachte ben ik er dus constant mee bezig. Constant aan het kijken naar mijn ramen. Ik ging vanavond een rondje wandelen al pratend want misschien hoort ze me dan en haar zoon, Johnny genaamd, liep met me mee. Ik zei al tegen mijn huisgenoten dat hij af en toe leek op een hondje.
95 procent van de katten die vermist zijn, komen terecht, dus het komt vast goed met mijn kleintje, klein poesje, Sammy, nog geen 3 kg.
Het doet ouch.
Dankje, poeh, erg lief van je.quote:Op woensdag 7 juni 2023 01:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn geen leuke dingen. Hopelijk is je kat snel terecht.
Dat is niet leukquote:Op woensdag 7 juni 2023 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eén van mijn drie katten, Sammy, heb ik al 36 uur niet meer gezien. Ik heb het een aantal jaren geleden al eens een keer meegemaakt dus ik weet wat ik moet doen, Amivedi, dierenarts, dierenasiel, ze is gechipt, heel het riedeltje. In gedachte ben ik er dus constant mee bezig. Constant aan het kijken naar mijn ramen. Ik ging vanavond een rondje wandelen al pratend want misschien hoort ze me dan en haar zoon, Johnny genaamd, liep met me mee. Ik zei al tegen mijn huisgenoten dat hij af en toe leek op een hondje.
95 procent van de katten die vermist zijn, komen terecht, dus het komt vast goed met mijn kleintje, klein poesje, Sammy, nog geen 3 kg.
Het doet ouch.
Herkenbaar, mijn Foefy is net terug van 2 dagen afwezigheid... goh wat zit je dan in de rats... mijn andere kat Spyky ging elke keer mee op zoek, zo lief. Waarschijnlijk ergens opgesloten gezeten...quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het doet ouch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |