Die zijn verleden week geweest toen Dot het zo druk vond...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat raar was dat het in de parfumerie (parfum vullen) geen mannen in de winkel.
Met die prijzen van tegenwoordig helemaal, ik krijg af en toe het gevoel dat ik bij de juwelier sta..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb nog wel gelachen bij Mango !
Ik wil afrekenen zegt dat meisje ‘Het is MAAR …¤ ‘
Alsof het zo goed als gratis is 😂😂😂
Moet dus veel terug lezenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:17 schreef Clasientje het volgende:
Wat een geduld heeft Eric met die touwtjes uitelkaar te halen ik heb dat geduld niet
Dat is zeker leuk. 👍quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben er weer !
Vele complimenten ontvangen (over mijn hele ik dus van top tot teen) altijd leuk 🥰
En een high wine is een echte aanrader !
Was een gezellige middag vanavond heb ik niet gekeken.quote:
Goedemorgen was zeker gezellie, er hing een lekker sfeertje...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was een gezellige middag vanavond heb ik niet gekeken.
Morguh Frummeliequote:Op zondag 14 mei 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen was zeker gezellie, er hing een lekker sfeertje...
Complimenten krijgen is altijd leuk...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben er weer !
Vele complimenten ontvangen (over mijn hele ik dus van top tot teen) altijd leuk 🥰
En een high wine is een echte aanrader !
Hellooo.... het laatse wat ik heb gezien is dat ze lekker aant swingen waren boven, Babette, Wendy, Marciano, Jeff en Ima was echt een feestje... dus misschien een beetje brak... ik heb geen idee of het werk zo'n mooi weer wordt...quote:Op zondag 14 mei 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummelie![]()
Vandaag zijn ze zeker weer brak, lang in bed en dan buiten verder liggen in de zon
Ik heb dat niet gekeken ik hou niet zo van mensen die gedronken hebben.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo.... het laatse wat ik heb gezien is dat ze lekker aant swingen waren boven, Babette, Wendy, Marciano, Jeff en Ima was echt een feestje... dus misschien een beetje brak... ik heb geen idee of het werk zo'n mooi weer wordt...
Heb ik al gedaan en mijn andere forums waar ik mod ben ook alquote:Op zondag 14 mei 2023 07:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet nog een heel stuk cos terug gaan lezen...
Ze waren en beetje aangeschoten maar niet vervelend, toen ik nog aant streamen was, wat daarna is gebeurd, weet ik niet...quote:Op zondag 14 mei 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gekeken ik hou niet zo van mensen die gedronken hebben.
Ik haak vaak af als er feestjes zijn, net zoals gisteren middag was leuk dat Songfestival maar daarna hoeft het voor mij n iet meer met dat gezuip.
Niet echt er is weer een gesprek tussen Jeff en Mirthe geweest daar is een filmpje van, maar dat zijn uur filmpjsquote:Op zondag 14 mei 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Heb jij al terug gelezen Dot.. is er nog iets spectaculairs gebeurd?
Sorry ik had deze gemist...quote:Op zondag 14 mei 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan en mijn andere forums waar ik mod ben ook al
Oké thnx, dan hoef ik niet zoveel terug te lezen...quote:Op zondag 14 mei 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt er is weer een gesprek tussen Jeff en Mirthe geweest daar is een filmpje van, maar dat zijn uur filmpjs
eDGK_Tegengas in JAA / [JAA COS #1703] Jeff en Mirthe wederom in een leuk gesprek die kijk ik meestal niet terug. Ik ben meer van de korte fragmenten terug kijken.
Cre en Hobquote:Op zondag 14 mei 2023 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry ik had deze gemist...
Jeetje jij bent er ook maar druk mee... waar ben je nog meer mod dan?
Nee het gebruikelijk gebeuren niet echt iets bijzonders, althans dat vind ik misschien denk jij er wel anders overquote:Op zondag 14 mei 2023 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké thnx, dan hoef ik niet zoveel terug te lezen...
Jeetje drukkies hoor, al denk ik dat er in de cos het meeste werk ligt...quote:
Ik kijk meestal even naar de TT 's als daar iets bijzonders bij zit, dan lees ik om de pagina even bij...quote:Op zondag 14 mei 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het gebruikelijk gebeuren niet echt iets bijzonders, althans dat vind ik misschien denk jij er wel anders over
Ja in de cos is vaak het meeste te doen. Die andere forums zijn echt rustig en gemoedelijk onder elkaar. Zijn mensen die dezelfde hobby's delen.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje drukkies hoor, al denk ik dat er in de cos het meeste werk ligt......
Dat scheelt, dat is wel relaxed en houd het leuk.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de cos is vaak het meeste te doen. Die andere forums zijn echt rustig en gemoedelijk onder elkaar. Zijn mensen die dezelfde hobby's delen.
Zeker, zelden tot nooit gedoe in die 1,5 jaar dat ik daar mod ben nooit in hoeven grijpen of waarschuwen.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat scheelt, dat is wel relaxed en houd het leuk.
Ja er is best een verschil aan forums hoor, bij de ene is het gedoe naar gedoe en bij andere is het altijd gezellig.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Wel grappig hier een beetje ouwenelen zo leer je de users ook op een andere manier kennen.. nice..
Ja dat gedoe hoort er ook een beetje bij, zoveel mensen, zoveel meningen daar ontkom je niet aan.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is best een verschil aan forums hoor, bij de ene is het gedoe naar gedoe en bij andere is het altijd gezellig.
Meningen is ook niet erg, maar elkaar in de haren zitten is weer een ander verhaalquote:Op zondag 14 mei 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat gedoe hoort er ook een beetje bij, zoveel mensen, zoveel meningen daar ontkom je niet aan.
Ja ik snap je wel... maar ook dat is moeilijk tegen te houden.. de gemoederen raken soms verhit.. ik heb nog geen forum gezien waar dat niet gebeurt... bij dit soort programma's.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meningen is ook niet erg, maar elkaar in de haren zitten is weer een ander verhaal
Ik snap dat zelf niet heb ik ook nooit gesnapt was bij DGK ook zo ergquote:Op zondag 14 mei 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik snap je wel... maar ook dat is moeilijk tegen te houden.. de gemoederen raken soms verhit.. ik heb nog geen forum gezien waar dat niet gebeurt... bij dit soort programma's.
Je hebt op een gegeven moment wat luitjes die je leuk vind... ik ben niet echt fan van iemand maar ik vind Wendy en Babette erg leuk... Jeff ook maar dat wisselt nog wel eens.. en tuurlijk vind je het niet leuk als er klooie dingen gezegd worden die vaak ook nog tig keer overdreven of verdraaid worden want dat gebeurt ook... blijf dan wel bij de waarheid. Nou ja dat. .quote:Op zondag 14 mei 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat zelf niet heb ik ook nooit gesnapt was bij DGK ook zo erg
Het kan mij echt niet boeien als iemand iemand die daar zit niet leuk vindt of helemaal afmaakt
Die persoon die in zo RLS zit is geen familie of vriend/vriendin van mij dus wat ze er ook over zeggen het raakt mij niet.
Nooit begrepen waarom mensen zich dan aangevallen voelen als men iets over iemand zegt die in een rls ziet
Wendy vind ik ook wel leuk, zou haar wat meer los van Babs willen zien. Babs vind ik echt niets aan en Jeff heeft zijn momentenquote:Op zondag 14 mei 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je hebt op een gegeven moment wat luitjes die je leuk vind... ik ben niet echt fan van iemand maar ik vind Wendy en Babette erg leuk... Jeff ook maar dat wisselt nog wel eens.. en tuurlijk vind je het niet leuk als er klooie dingen gezegd worden die vaak ook nog tig keer overdreven of verdraaid worden want dat gebeurt ook... blijf dan wel bij de waarheid. Nou ja dat. .
Bv dat met Martin trok ik me ook zo aan toen hij zo afgemaakt werd door Jeff en ik was absoluut geen fan van Martin... met series heb een stuk minder, dan weet je dat er een rol gespeeld wordt maar desalniettemin kan ik wel geëmotioneerd raken....quote:Op zondag 14 mei 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy vind ik ook wel leuk, zou haar wat meer los van Babs willen zien. Babs vind ik echt niets aan en Jeff heeft zijn momenten
Ben gelukkig fan van niemand maar stel ik was van Jeff en jij zou hem voor weet ik niet wat uit maken kan ik daar niet wakker van liggen want Jeff is niets van mij een figuurtje in een tv programma meer niet.
Kan daar ook altijd zo om lachen als mensen echt boos zijn op iemand die in een serie mee doetdan denk ik ook man die spelen een rol zo zijn ze niet echt.
Ja dat is anders als ze elkaar daar afmaken. Dat gaat mij soms ook te ver eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 mei 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bv dat met Martin trok ik me ook zo aan toen hij zo afgemaakt werd door Jeff en ik was absoluut geen fan van Martin... met series heb een stuk minder, dan weet je dat er een rol gespeeld wordt maar desalniettemin kan ik wel geëmotioneerd raken....
We gaan het allemaal zien Dot.quote:Op zondag 14 mei 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is anders als ze elkaar daar afmaken. Dat gaat mij soms ook te ver eerlijk gezegd.
Maar al het goed is gaat dat een stuk minder worden
Dank je welquote:Op zondag 14 mei 2023 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Aan alle moeders hier een fijne moederdag gewenst
Morguhquote:Op zondag 14 mei 2023 10:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☀️
Eerst even koffie en wat asvalteren en dan maar is filmpjes zoeken en terug lezen.
Vandaag wordt het weer een mooie zonnige dag ! Flink van genieten hoor ! Maandag en Dinsdag weer regen….
Lief! Dank je wel!quote:Op zondag 14 mei 2023 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dankjewel!quote:Op zondag 14 mei 2023 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Slijmbalquote:Op zondag 14 mei 2023 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
MED is daar niet de aangewezen plek voor, normaal wordt er een topic in het forum gemaakt waar de user vooral postte, in het geval van Aggie is dat JAA.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien wil @:Deisyy in topic aanmaken in med(?)?
geen idee hoe dat over het algemeen gaatquote:Op maandag 15 mei 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MED is daar niet de aangewezen plek voor, normaal wordt er een topic in het forum gemaakt waar de user vooral postte, in het geval van Aggie is dat JAA.
Het topic kan dat ook hier gemeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |