Eh, je zegt toch echt dit hoor.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat een achterlijke afleidingsmanoeuvre van je
Dus mag ik mij aangesproken voelen?quote:Het is gewoon weer zo'n loze claim die jullie nodig hebben om alles te linken aan huidskleur.
Ze hadden geen buurthuis, hoe moet je je dan vermaken?quote:Op maandag 8 mei 2023 10:57 schreef Cupfighter het volgende:
Het mag niet genoemd worden want racisme en ze kunnen er niks aan doen want ze moeten gepamperd worden anders kunnen ze niet integreren
Dan zou ik inderdaad ook mijn mond houden, ja.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:06 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die onder zware bedreiging zich niet gaat melden. Zo van, we timmeren je nog een keer in elkaar en lig je weer op het spoor. Tja, wat doe je dan?
Wat mag niet genoemd worden flapdrol?quote:Op maandag 8 mei 2023 10:57 schreef Cupfighter het volgende:
Het mag niet genoemd worden want racisme en ze kunnen er niks aan doen want ze moeten gepamperd worden anders kunnen ze niet integreren
De politie heeft geen grip op die lynch partijen. De angst is enorm. Ook zorgverleners en politici kijken wel uit, die houden hun mond dicht. Journalisten ook. Omerta.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook mijn mond houden, ja.
...helemaal als ik weet wat de straffen hier zijn.
De huidskleur van de daders.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat mag niet genoemd worden flapdrol?
Kun je ook normaal vragenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat mag niet genoemd worden flapdrol?
Ja steek je kop vooral maar in het zandquote:Op maandag 8 mei 2023 12:57 schreef recursief het volgende:
En verder is al dat "maar het mag niet genoemd genoemd worden" enorm onintelligent Calimerogehuil.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 8 mei 2023 12:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja steek je kop vooral maar in het zand
Bemoei je er niet mee. Het was een serieuze vraag. Al die vage insinuaties kan ik namelijk niks mee.quote:
Door het gehuil over dat mag niet genoemd worden onintelligent Calimero gehuil te noemen, fijne discussie voeren waar je eerder al het woord flapdrol gebruikte, als je zegt dat er een behoorlijk aandeel donker getint of licht getint bij criminaliteit betrokken is je dus al snel een racist genoemd wordt.quote:
Als je zoals in dit topic gebeurt suggereert dat het allemaal aan de huidskleur of afkomst ligt dan is dat inderdaad nogal racistisch.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Door het gehuil over dat mag niet genoemd worden onintelligent Calimero gehuil te noemen, fijne discussie voeren waar je eerder al het woord flapdrol gebruikte, als je zegt dat er een behoorlijk aandeel donker getint of licht getint bij criminaliteit betrokken is je dus al snel een racist genoemd wordt
En wat als het nu wel aan de afkomst ligt?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je zoals in dit topic gebeurt suggereert dat het aan de huidskleur of afkomst ligt dan is dat inderdaad nogal racistisch.
En ja dat gejammer dat "dingen niet benoemd mogen worden" is inderdaad nogal zielig Calimerogejammer. Vind ik dan.
Maar het is toch ook gewoon zo , maar dat mag dus niet gezegd worden, kijk naar Opsporing verzocht, handhavers etc, 70 procent komt niet uit Nederland en dan schat ik het denk ik nog laag in ookquote:Op maandag 8 mei 2023 13:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je zoals in dit topic gebeurt suggereert dat het aan de huidskleur of afkomst ligt dan is dat inderdaad nogal racistisch.
En jouw conclusie is dan dat buitenlanders crimineel zijn? Of zijn donkere mensen crimineel? Of wat is je conclusie eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon zo , maar dat mag dus niet gezegd worden, kijk naar Opsporing verzocht, handhavers etc, 70 procent komt niet uit Nederland en dan schat ik het denk ik nog laag in ook
En dan ben ik de racist, het zijn gewoon feiten
Of aan de huidskleur? Maakt een tintje donkerder mensen crimineler? Ga weg man.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:12 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En wat als het nu wel aan de afkomst ligt?
Dus wel de sociaal-economische afkomst mag als oorzaak genoemd worden, maar de culturele afkomst niet". En de welvaart en veiligheid van Haakbsbergen mag wel aan de huidskleur en al die Haaksbergse slavendrijvers gekoppeld worden, maar andersom niet?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je zoals in dit topic gebeurt suggereert dat het allemaal aan de huidskleur of afkomst ligt dan is dat inderdaad nogal racistisch.
Je hebt het over inschatten en daarna noem je dat doodleuk 'gewoon feiten'. Dat kan niet. Je probeert denk ik aan te geven dat getinte mensen ten opzichte van de blanke mensen vaker crimineel zijn. Dat klopt cijfermatig gezien, alleen daarna gaan we over het algemeen.al snel over tot het trekken van conclusies die soms een beetje voorbarig, kort door de bocht of gewoon niet kloppen. Net die conclusies dat is waar het om draait.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon zo , maar dat mag dus niet gezegd worden, kijk naar Opsporing verzocht, handhavers etc, 70 procent komt niet uit Nederland en dan schat ik het denk ik nog laag in ook
En dan ben ik de racist, het zijn gewoon feiten
Dus met andere woorden: het mag niet benoemd worden van je.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:16 schreef recursief het volgende:
[..]
En jouw conclusie is dan dat buitenlanders crimineel zijn? Of zijn donkere mensen crimineel? Of wat is je conclusie eigenlijk?
[..]
Of aan de huidskleur? Maakt een tintje donkerder mensen crimineler? Ga weg man.
Hoe kom je hierbij? Is dit een feit? Bekend gegeven? Bron, iets?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met kinderen die hun hele leven alleen nog maar blankenhaat hebben gehoord, die zijn voortdurend verteld dat witte mensen gemeen zijn en hun discrimineren en uitbuiten om hun huidskleur. Dat is nu opeens totaal irrelevant?
Onderbuikgebrabbel hoeft niet. En daar valt correlatie zonder causatie ook onder.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus wel de sociaal-economische afkomst mag als oorzaak genoemd worden, maar de culturele afkomst niet". En de welvaart en veiligheid van Haakbsbergen mag wel aan de huidskleur en al die Haaksbergse slavendrijvers gekoppeld worden, maar andersom niet?
Als ik jou was zou ik maar even snel naar de politie stappen. Je kent de daders kennelijk.quote:We hebben hier te maken met kinderen die hun hele leven alleen nog maar blankenhaat hebben gehoord,
Bron?quote:die zijn voortdurend verteld dat witte mensen gemeen zijn en hun discrimineren en uitbuiten om hun huidskleur. Dat is nu opeens totaal irrelevant?
Heb je dat jochie van 8 gezien?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Is dit een feit? Bekend gegeven? Bron, iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |